Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 159 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik schrok me (net als anderen) helemaal rot!!! Maar gelukkig mogen we voorlopig nog DVD's blijven kopen van deheer Gates. Fijn...

  2. #52

    Standaard

    Eric,

    weet je toevalllig ook wat er allemaal uitkomt van ome Bill zijn visioenen en uitspraken?!

    Ik kan je mededelen dat tot op heden erg weinig van zijn voorspellingen zijn uitgekomen. :wink:

    iedereen kan zelf ook wel op zijn klompen aanvoelen dat de dvd en cd niet het eeuwige leven hebben, zeker niet als je weet dat blu-ray en hd-dvd alweer op de deurmat staan.

    Mischien moet ome Bil maar eens kijken naar de film minority report om eens een glimp van de toekomst te zien. 8)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    Laat Gates eerst maar eens al die gaten in windows dichten voor dat hij gaat praten over de toekomst van dvd. Zodra hij dat onder de knie heeft, dan mag hij meepraten over de toekomst van dvd.
    Ik dacht dat zijn marketing bureau dat wel doet!

  4. #54

    Standaard

    Gelukkig bewijst de verkoop van DVD branders en writables dat downloaden alleen niet genoeg is voor de meeste mensen

    En pas over 10 jaar.... Nu is de PC al bijna niet weg te denken als home entertainment center. Over 5 jaar zullen de meeste mensen een PC hebben als randapparatuur voor de TV, ipv de losse videorecorder, DVD speler, radio, en andere rotzooi... misschien zelfs de versterker.

    Verder staan de meeste film nu al op het internet, dus dat is geen visie, maar een realiteit waarover Bill sprak...

    Dus de deuren mogen eerder dicht alhier. Vergeet niet het licht uit te doen. Iemand nog intreesse in een stapel oud plastic?
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizzykit
    Gelukkig bewijst de verkoop van DVD branders en writables dat downloaden alleen niet genoeg is voor de meeste mensen

    En pas over 10 jaar.... Nu is de PC al bijna niet weg te denken als home entertainment center. Over 5 jaar zullen de meeste mensen een PC hebben als randapparatuur voor de TV, ipv de losse videorecorder, DVD speler, radio, en andere rotzooi... misschien zelfs de versterker.

    Verder staan de meeste film nu al op het internet, dus dat is geen visie, maar een realiteit waarover Bill sprak...

    Dus de deuren mogen eerder dicht alhier. Vergeet niet het licht uit te doen. Iemand nog intreesse in een stapel oud plastic?
    de toekomst is nog voorlopig dat de oude plaat nog steeds het beste klinkt! met de komst van een multimedia pc en al die compressietoestanden zie ik als audio/muziekliefhebber de toekomst somber in!

    ook die gecomprimeerde films wil je toch niet op een echte HT set bekijken! :wink: 8)

    er zijn nu al zogenaamde cd's waar MP3 files op staan! elke vernieuwing hoeft per definitie niet vooruitgang te zijn.

  6. #56

    Standaard

    Bill droomt graag in z'n eigen voordeel...

    Ik denk dat het absoluut niet zo'n vaart zal lopen! Ik verwacht juist eerder dat filmliefhebbers de DVD uiteindelijk als een soort "installatie disk" gaan gebruiken.
    Ik doe hetzelfde al met CD's... Ik koop een CD... rip 'm naar een 80 gieg drive waar mijn hele collectie als MP3 op staat... en berg de CD vervolgens op in de kast... om hem er alleen nog maar uit te halen als ik écht in mijn luie stoel de muziek geconcentreerd wil beluisteren.
    Voor het dagelijkse huis-, tuin-, keuken-, werk- en onderwegmuziekje is de kwaliteit van MP3 (voor mij) meer dan voldoende.

    Hetzelfde gaat (bij mij i.i.g.) gebeuren wanneer er harddisks van 2000 GB of meer op de markt komen... ruim genoeg voor 500 DVD-films zonder hercompressie
    En tegen de tijd dat mijn Blu-ray collectie uit de hand dreigt te lopen, zijn massageheugens van 30TB (30.000 GB) waarschijnlijk ook voor een vakantiegeldje aan te schaffen...

    Op die manier heb ik ook genoeg keuze voor de rest van mijn leven en heb ik die nog verder gecomprimeerde films van Bill echt niet nodig... om nog maar niet te spreken over de aanbodverschraling die zal optreden. Je maakt mij in ieder geval niet wijs dat ik op ieder moment van de dag uit alle films kan kiezen die me aanspreken.... in de kwaliteit waarin ik ze het liefste zie... zonder censuur en zonder pro-Amerika propaganda.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    harddisks van 2000 GB of meer op de markt komen... ruim genoeg voor 500 DVD-films zonder hercompressie
    schaam je Alex. 8)

    ooit van terabytes gehoord???!!!


    dus... 2000GB=2 TB!
    30.000= 30TB, zoals je ookal zelf aangeeft.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    ... met de komst van een multimedia pc en al die compressietoestanden zie ik als audio/muziekliefhebber de toekomst somber in!
    Ik bedoel ook een computer met DVD speler, niet die gecomprimeerde dingen. Ik gebruik mijn DVD rom nu al vaker voor het afspelen van een DVD dan mijn speler en radio komt standaard via mijn TV/FM kaart in mijn PC.
    Nu nog een monitor van 42Inch aanschaffen en de TV kan eruit
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    harddisks van 2000 GB of meer op de markt komen... ruim genoeg voor 500 DVD-films zonder hercompressie
    schaam je Alex. 8)

    ooit van terabytes gehoord???!!!


    dus... 2000GB=2 TB!
    30.000= 30TB, zoals je ookal zelf aangeeft.
    Jazeker.... Maar ik had geen zin om eerst een pol te houden om te zien of iedereen dat óók weet. Vandaar dat ik het bij GB'tjes hield

  10. #60

    Standaard

    En over 10 jaar praten we over PetaBytes (1024 TB!)
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizzykit
    En over 10 jaar praten we over PetaBytes (1024 TB!)
    Een Megagigabyte dus...

    Maar eeeuh... laten we het on-topic houden

  12. #62

    Standaard

    Ja, ben je al weer aan het solliciteren
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  13. #63
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    had even schrik toen ik de titel las
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Schrok me rot toen ik het kopje las
    Maar het valt mee gelukkig
    hebben.
    Dan schrik ik ff met je mee Schrok toch ook wel ff inderdaad

  16. #66

    Standaard

    Het zijn altijd de nerds die het moeten verpesten...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  17. #67

    Standaard

    Zo ik schrok wel van dat kopje!!!!
    Ben je net die film van zo'n server aan het dowloande (geld inmiddels al van je credit card afgeschreven) en dan crashed je pc (of de server). Nou ik ga lekker voor tastbare schijfjes.....lijkt me een stuk beter.
    Gewoon een volgende mannier om geld uit mensen te knijpen.

  18. #68

    Standaard

    Tja en hoe ga je dit thuis uitleggen...schat onze dvd's zijn niks meer waard!!!
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  19. #69

    Standaard

    Geloof er niks van. Iedereen leest nog fysiek een krant, iedereen pakt nog fysiek een boek. Tamte Post bezorgt nog steeds brieven. Je ontvangt nog steeds stapels (ongevraagd) reclamemateriaal in je brieven bus. Ondanks internetkopen is het in de binnenstad in de weekends nog steeds barstensdruk.
    En oh, ja de markt (die al sinds de Middeleeuwen bestaat) wordt nog steeds bezocht.
    Ik ken veel mensen die downloaden, maar bij diezelfde mensen treft ik meer CD's DVD's en dergelijke aan dan bij mensen die niet downloaden. Bill Gates is niet altijd zaligmakend als profeet :x
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Pffffffff, willen jullie dit nooit meer doen

    Ik schrok me rot!

    Een dag geen dvd.nl is een dag niet geleefd
    Ja idd, ik ging ook bijna dood aan een hartaanval!!! Dit is gevaarlijk jongens :wink:

    Bill wil graag een 2e renecance, misschien wel van The (ani)matrix Zou wel wat zijn eigelijk! Had hij die film niet kunnen sponsoren, dat je alle computer programma's met Windows logo zou zien lopen
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  21. #71
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik zou het jammer vinden dat juller er mee zou den stoppen. Zonde van zo'n leuke website. Heeft men het zo leuk en overzichtelijk opgebouw, word het weer afgebroken alsof het niks is. Dat is net zoiets als: Een borduurwerk maken waarje jaren over doet en daarna het binnen een paar minuten weer verknipt

  22. #72

    Standaard

    Uuuuhm, Hilde, ze gaan gewoon door hoor

  23. #73

    Standaard

    Stel je voor zeg , had ik weer een ander tijdsverdrijf (behalve films kijken) moeten gaan zoeken.....
    Maar gelukkig blijven ze!!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  24. #74

    Standaard

    Laat ze nou maar eerst eens alle gaten in Windows dichten.

  25. #75

    Standaard

    Ik heb het kopje van het nieuwsbericht aangepast, ik wil verder niemand meer een hartaanval laten oplopen!
    Eric van Ballegoie

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •