Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 76 worden weergegeven.

Discussie: Basic Instinct 2

  1. #26

    Standaard

    xD

    Van droge humor gesproken xD
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #27

    Standaard

    Even off topic maar...

    Sharon Stone en Andy Garcia spelen mee in een Turkse mafia serie voor 2 delen.
    Billy Zane gaat mee spelen in een verfilming van de film.

    8) om hun te zien in een Turkse serie.
    What ?

  3. #28

    Standaard

    Kweet niet meer precies waar ik het had geleze maar ik had gelezen dat ze de vrij/sex scene's niet zelf meer doet maar dat er dan een soort stand in word gebruikt...............Weet iemand hier meer over.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    Kweet niet meer precies waar ik het had geleze maar ik had gelezen dat ze de vrij/sex scene's niet zelf meer doet maar dat er dan een soort stand in word gebruikt...............Weet iemand hier meer over.
    Het zou me niets verbazen. Dat gebeurt veel vaker dan je denkt!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    Kweet niet meer precies waar ik het had geleze maar ik had gelezen dat ze de vrij/sex scene's niet zelf meer doet maar dat er dan een soort stand in word gebruikt...............Weet iemand hier meer over.
    Het zou me niets verbazen. Dat gebeurt veel vaker dan je denkt!

    Okmaar hoe doen ze dat dan want soms zie je dan in ene hun hoofd is dat gewoon knippen en plakken op de computer?Kwa hoofd dan:P

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    Okmaar hoe doen ze dat dan want soms zie je dan in ene hun hoofd is dat gewoon knippen en plakken op de computer?Kwa hoofd dan:P
    Ja, als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal kunnen, dan is een hoofdje knippen/plakken niet meer zo moeilijk hoor. Vaker nog zie je juist ofwel het lichaam heel goed (en het hoofd is dan van een stand-in met een pruik) ofwel het hoofd.

  7. #32

    Standaard

    Hieronder de trailer van deel 2.


    Basic Instinct 2


    Ze laten veel in de filmpje zien dus personen die niet te veel willen zien moeten maar niet kijken
    What ?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Hieronder de trailer van deel 2.


    Basic Instinct 2
    Heb ik nu net de hele film gezien

    Volgens mij gaat deze ontzettend floppen.........

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Hieronder de trailer van deel 2.


    Basic Instinct 2
    Heb ik nu net de hele film gezien

    Volgens mij gaat deze ontzettend floppen.........

    Ook net pas bekeken en ze laten best wel wat zien en het schijnt een uitgelekte filmpje te zijn.

    Alleen moet zeggen dat het er niet slecht uit ziet.
    What ?

  11. #36

    Standaard

    Stone ziet er inderdaad nog strak uit 8)

  12. #37

    Standaard

    Ondanks dat deze film ongetwijfeld zal gaan floppen, ziet het er goed uit en Sharon Stone is altijd leuk om naar te kijken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Ondanks dat deze film ongetwijfeld zal gaan floppen, ziet het er goed uit en Sharon Stone is altijd leuk om naar te kijken.
    Soooo true....

  14. #39

    Standaard

    Ziet er walgelijk slecht uit...de film dan :wink:

  15. #40

    Standaard

    Ik moet ook zeggen dat Stone er nog best wezen mag qua lichaam (als het idd niet gephotoshopt is). Alleen heur haar, het oogt een beetje dun en onnatuurlijk bovenop haar hoofd. Opzetstukje?
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  16. #41

    Standaard

    Soooo hij ik d8 toch dat ik wat cheesy trailers in mn leven had gezien, maar deze shit slaat werkelijk alles vooral die foute muziek doet t em....maar ga em toch wel checken natuurlijk uit... nieuwsgierigheid :P
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    Okmaar hoe doen ze dat dan want soms zie je dan in ene hun hoofd is dat gewoon knippen en plakken op de computer?Kwa hoofd dan:P
    Ja, als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal kunnen, dan is een hoofdje knippen/plakken niet meer zo moeilijk hoor. Vaker nog zie je juist ofwel het lichaam heel goed (en het hoofd is dan van een stand-in met een pruik) ofwel het hoofd.
    In het audiocommentaar van Fight Club leggen ze bijv. ook uit hoe ze het naakte lichaam bij elkaar 'geshopt' hebben

    Deze film zal wel niets zijn, maar moet hem wel zien om dat zeker te weten natuurlijk '


  18. #43

    Standaard

    Er is nu een reclame met beelden van "Basic Instinct 74" (of iets dergelijks)... Die is lachen!

  19. #44

    Standaard

    Hahahaha ja die reclame is echt supergoed he, en hoe die kerel dan kijkt.....................

    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Er is nu een reclame met beelden van "Basic Instinct 74" (of iets dergelijks)... Die is lachen!
    idd
    Ik zag er laatst ook ééntje van Taxi Driver,

  21. #46

    Standaard

    Die is inderdaad leuk. Die gast van Taxi Driver lijkt wel ontzettend goed op DeNiro. Zou bijna denken dat het hem ook echt is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #47

    Standaard

    Ik dacht dat ik naar een voorstukje van Night Eyes 6 ofzo zat te kijken. Nee, ik denk niet dat dit wat wordt.

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Hieronder de trailer van deel 2.
    Basic Instinct 2
    Ze laten veel in de filmpje zien dus personen die niet te veel willen zien moeten maar niet kijken
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken
    De officiële is precies nogal braafkes

  25. #50

    Standaard

    Ow zie niet die eerste uncensored promo reel en dat is toch wel even een verschil met de brave trailer. Niet dat het nu in mijn opinie een goeie film zal worden, maar daar oordeel ik wel over nadat ik hem heb gezien.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •