De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: ...

  1. #1

    Angry ...

    ...
    Laatst aangepast door frank_black : 29-12-2007 om 19:52

  2. #2

    Standaard

    Een Tasergun is een niet dodelijk wapen en het zal nooit de bedoeling zijn geweest van deze agenten. Maar hoe de agenten met de situatie omgaan is natuurlijk wel belachelijk. Maar aan de andere kant ziet de man er nou ook niet echt uit dat hij gaat meewerken.
    Laatst aangepast door Fruity : 17-11-2007 om 14:46

  3. #3

    Standaard

    Hoe erg het ook is, er gebeuren helaas veel te veel ergere dingen die helemaal geen aandacht krijgen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Ik heb nu niet de beelden gezien, dat zal inderdaad wel iets zijn dat je niet snel vergeet als je het ziet.

    Maar om advocaat van de duivel te spelen, als ik bij een luchthaven-security zou werken en er staat zich iemand zeer ongewoon te gedragen (naar het agressieve toe) dan zou mijn eerste gedacht ook zijn van laten we die even onschadelijk maken met een taser, die normaal niet dodelijk is, en als hij daarna gekalmeerd is zien we wel weer wat het probleem nou juist is.

    En aansluitend bij Alexander, er gebeuren inderdaad toch veel ergere dingen, alleen krijg je ze vaak niet te zien.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Zinloos geweld is volgens mij toch echt een van de ergste dingen die een mens kan overkomen hoor.
    Ik heb niet het hele filmpje gekeken, ik heb enkel het stukje gelezen maar wat ik begrijp is dat wel fouten zijn gemaakt (niet meteen reanimeren enz.) maar dat er toch zeker geen sprake was van moord of zo. De bedoeling was om hem rustig te krijgen. Ik praat het zeker niet goed dus maar er gebeuren gewoon op veel grotere schaal veel ergere dingen dan dit.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Altijd gemakkelijk om achter je pc een oordeel te vellen, dat doe ik dus niet.
    En vergeet niet dat het vaak lastig is om mensen die acting-out gedrag vertonen om de juiste inschatting te maken.

  7. #7

    Standaard

    Ik zie het hele probleem niet echt? Beetje eigen schuld dikke bult zelfs

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Dat had ik kunnen weten, dat er zulke rare reacties over kwamen. Ook niet het forum om er normaal over te kunnen praten.
    Wat is er normaal over praten dan? Iedereen benaderd het toch vanuit zijn eigen refrentiekader.

  9. #9

    Standaard

    Ik denk altijd weg van het onderwerp. Wat moet een Pool die geen woord Engels spreekt in de VS om een nieuw leven op te bouwen ? Waarom vallen 4 agenten een man die wegloopt in de rug aan met een taser ? Waarom zat hij 10 uur vast ? Waarom staan tasers wel degelijk bekend als dodelijk maar beland het altijd in de doofpot ?

    Zonde dat het zo moest lopen natuurlijk, volgende keer maar weer pepperspray. Arme moeder.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Dat had ik kunnen weten, dat er zulke rare reacties over kwamen. Ook niet het forum om er normaal over te kunnen praten.
    Hoezo reacties?

    Je start een discussie en als iemand het niet met je eens is ligt dat aan het forum?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #11

    Standaard

    even mijn mening als Airline medewerker.

    Een luchthaven is vaak een afgesloten gebied, wordt veel gebruikt voor mensensmokkel, reguliere smokkel en andere duistere zaken, uiteraard naast de enorme hoeveelheid legitieme zaken. Douane, politie en andere instanties doen hun uiterste best de smerige zaakjes eruit te filteren. Veelal gebeurd het dat mensen die herrie maken op een luchthaven (schreeuwen, agressief gedrag of anderzinds abnormaalgedrag niet zijnde ziektebeelden) dit doen omdat zij gefrustreerd zijn om een of ander. Met hun gedrag intimideren zij andere mensen maar kunen zij ook aanzetten tot een oproer. Omdat een luchthaven "achter" de douane een afgesloten ruimte is, kan dat leiden tot situaties die je absoluut niet wilt meemaken. Prioriteit nummer 1 is dus altijd de mensen rustig krijgen, goedschiks of kwaadschiks. Puur uit veiligheidsoverwegingen. Iemand die dus in Amerika aankomt, waar veiligheid tot een kunt is verheven, en daar uit zijn dak gaat en in het niet-engels tekeer gaat, ja dan slaan ook bij mensen die verantwoordelijk zijn voor de veiligheid meteen alle stoppen door om zo iemand rustig te krijgen. Dat daarvoor een taser gebruikt wordt is een jammerlijke zaak, maar wel een van de lokale overheid. Dat er fouten gemaakt zijn is duidelijk, maar in welke situatie die als noodsituatie gezien wordt, worden geen fouten gemaakt? Achteraf kijk je een koe in de kont.

    daarnaast, dit is 1 iemand die gek wordt.
    En als je de topic vraag stelt, denk ik toch meer aan situaties als in Pakistan waar ngo steeds de noodtoestand wordt gehandhaaft door Musharaf, aan darfur, aan sudan, aan idiote dictators en achterlijke fanatiekelingen die elkaar uitmoorden wegens een geloof (ongeacht welk), aan mensen die hun hele hebben en houden kwijt zijn (wat vaak al bar weinig was) omdat er door de global warming weer een vloedgolf of tornado langskwam, of omdat een stel pubers een fikkie stookten in een uitgedroogd bos met alle gevolgen van dien. Het zijn zomaar wat dingen die ik, als ik dat zet tegenover deze ene man, vele malen erger zijn.

    Niet dat die man het nu zo goed had, maar om daar nu een topic voor te openen en dan geagiteerd reageren dat dit niet het juiste forum is voor zo'n discussie dat vat ik dan niet helemaal. Had dan een andere naam gegeven of gewoon in het newsflashdraadje gezet en om reacties gevraagd.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    Ik zie het hele probleem niet echt? Beetje eigen schuld dikke bult zelfs
    Dat vind ik dus ook. Dat die man overlijd is natuurlijk diep triest maar moet je ém dan z'n gang laten gaan ?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •