Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 160 van 160 worden weergegeven.

Discussie: Boeken over films

  1. #151

    Standaard

    De Slegte in Alkmaar gaat weg; alles 50% korting 8)

    Gekocht:




  2. #152

    Standaard

    Toch deze maar eens besteld:

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Toch deze maar eens besteld:

    Hmmm...daar ben ik ook al heel lang over aan het denken. D'r was trouwens ook ooit een goede vertaling van maar die is out of print geloof ik.

  4. #154

    Standaard

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #155

    Standaard



    Nog 1 maandje en ik koop ook misschien een boek. Ik doe altijd +- 6 maanden over een aankoop, nog even wachten dus

    Het beste Kubrick boek is dat hele dure ding toch ? Dat lijkt mij een goede eerste aankoop (heb al 2 taschen, maar das leuk voor de plaatjes)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Het beste Kubrick boek is dat hele dure ding toch ? Dat lijkt mij een goede eerste aankoop (heb al 2 taschen, maar das leuk voor de plaatjes)
    Ik lees net dat Bill Krohn druk bezig is met een boek over Kubrick, dus wellicht zou je even daar op willen wachten. Krohn is doorgaans een uiterst interessant denker en schrijver over film.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #157

    Standaard

    gisteren dit: http://www.taschen.com/pages/en/cata...acts/00145.htm

    besteld over michael mann de regiiseur van heat en recentelijk miami vice, k heb m bij donner besteld en ik ben erg benieuwd of het een beetje diepgaand is levertijd is ongeveer 5 werkdagen.

    ik laat het ook wel weten of het een engelse versie of nederlands is, want bij donner staat dat het on de NL versie gaat maar de isbn komt overeen met de engelse die op tashen staat

  8. #158
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #159

    Standaard

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Mijn nieuwste aanwinst is Het Bezielde Beeld, een inleiding in de filmmontage van Jan Marie Peters. Het boek gaat over de ontwikkeling van montage van film en laat aan de hand van veel illustraties (op de bijgeleverde cd-rom) zien hoe men in de loop der tijden monteerde. Het gaat dus niet over de technische kant van monteren met apparatuur, maar over de werking van montage in films.
    hier zijn toch meerdere delen van?

    en is het een interessant boek, want ik zit er over te denken om het ook aan te schaffen

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •