Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 87 van 87 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    ESOTSM is echt één van mijn favo films. De luxe box is helemaal geweldig. Hulde!

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sascha Bakker
    ESOTSM is echt één van mijn favo films. De luxe box is helemaal geweldig. Hulde!
    Welke luxe box bedoel je? De 3-disc?

  3. #78

    Standaard

    Ja, de drie disk. Dubbel dvd en een cd.. In een heel mooie uitgave..

    Echt een geweldige film. Normaal vink J. Carrey films niet echt geweldig. Alleen The Trueman Show... En deze film doet hem echt in aanzien stijgen bij mij. Hij is heel geloofwaardig en samen met Kate Winslet speelt ie volgens mij de rest van de cast gewoon plat.

    En t verhaal is ook echt geweldig...
    All the real people are really not that real

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    [spoiler:e8a5487d11]Misschien ben ik dom, maar ik zag echt niet aankomen dat Kirsten Dunst's personage een verhouding had gehad met die oude vent.[/spoiler:e8a5487d11]
    .
    ik weet niet zeker of dit klopt maar ik meen ergens gelezen te hebben dat [spoiler:e8a5487d11] er een deleted scene is waarin een beetje wordt uitgelegd dat het personage van Dunst een relatie heeft gehad met t personage van Wilkinson (de doctor) en dat ze zelfs een abortus heeft laten plegen en daarom haar geheugen heeft laten wissen. Gondry vond dit achteraf niet in de film passen en is er dus uit gehaald.
    als je bij de tweede keer kijken goed oplet zie je ook wel een paar aanwijzingen die wijzen op een relatie[/spoiler:e8a5487d11]
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    [spoiler:e9a12804d9]Misschien ben ik dom, maar ik zag echt niet aankomen dat Kirsten Dunst's personage een verhouding had gehad met die oude vent.[/spoiler:e9a12804d9]
    .
    ik weet niet zeker of dit klopt maar ik meen ergens gelezen te hebben dat [spoiler:e9a12804d9] er een deleted scene is waarin een beetje wordt uitgelegd dat het personage van Dunst een relatie heeft gehad met t personage van Wilkinson (de doctor) en dat ze zelfs een abortus heeft laten plegen en daarom haar geheugen heeft laten wissen. Gondry vond dit achteraf niet in de film passen en is er dus uit gehaald.
    als je bij de tweede keer kijken goed oplet zie je ook wel een paar aanwijzingen die wijzen op een relatie[/spoiler:e9a12804d9]
    Het zal wel aan de verschllende versies liggen maar bij mij (de LE) zit dat gedeelte gewoon in de film. Je hebt dus gelijk, ja

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    [spoiler:43ec746217]Misschien ben ik dom, maar ik zag echt niet aankomen dat Kirsten Dunst's personage een verhouding had gehad met die oude vent.[/spoiler:43ec746217]
    .
    ik weet niet zeker of dit klopt maar ik meen ergens gelezen te hebben dat [spoiler:43ec746217] er een deleted scene is waarin een beetje wordt uitgelegd dat het personage van Dunst een relatie heeft gehad met t personage van Wilkinson (de doctor) en dat ze zelfs een abortus heeft laten plegen en daarom haar geheugen heeft laten wissen. Gondry vond dit achteraf niet in de film passen en is er dus uit gehaald.
    als je bij de tweede keer kijken goed oplet zie je ook wel een paar aanwijzingen die wijzen op een relatie[/spoiler:43ec746217]
    Het zal wel aan de verschllende versies liggen maar bij mij (de LE) zit dat gedeelte gewoon in de film. Je hebt dus gelijk, ja
    yup, dat is met name de reden dat[spoiler:43ec746217] het personage alle files gaat bezorgen bij alle mensen die een brainwash hebben ondergaan! De vrouw van de docter ligt de sluier op :wink: [/spoiler:43ec746217]

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    [spoiler:5a2a999022]Misschien ben ik dom, maar ik zag echt niet aankomen dat Kirsten Dunst's personage een verhouding had gehad met die oude vent.[/spoiler:5a2a999022]
    .
    ik weet niet zeker of dit klopt maar ik meen ergens gelezen te hebben dat [spoiler:5a2a999022] er een deleted scene is waarin een beetje wordt uitgelegd dat het personage van Dunst een relatie heeft gehad met t personage van Wilkinson (de doctor) en dat ze zelfs een abortus heeft laten plegen en daarom haar geheugen heeft laten wissen. Gondry vond dit achteraf niet in de film passen en is er dus uit gehaald.
    als je bij de tweede keer kijken goed oplet zie je ook wel een paar aanwijzingen die wijzen op een relatie[/spoiler:5a2a999022]
    Het zal wel aan de verschllende versies liggen maar bij mij (de LE) zit dat gedeelte gewoon in de film. Je hebt dus gelijk, ja
    yup, dat is met name de reden dat[spoiler:5a2a999022] het personage alle files gaat bezorgen bij alle mensen die een brainwash hebben ondergaan! De vrouw van de docter ligt de sluier op :wink: [/spoiler:5a2a999022]
    jep idd, maar [spoiler:5a2a999022]dat t er expliciet wordt gezegd dat t personage van Dunst een abortus heeft gehad, zit niet in de film. Ook niet in de LE[/spoiler:5a2a999022]
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    [spoiler:a5f36b946a]Misschien ben ik dom, maar ik zag echt niet aankomen dat Kirsten Dunst's personage een verhouding had gehad met die oude vent.[/spoiler:a5f36b946a]
    .
    ik weet niet zeker of dit klopt maar ik meen ergens gelezen te hebben dat [spoiler:a5f36b946a] er een deleted scene is waarin een beetje wordt uitgelegd dat het personage van Dunst een relatie heeft gehad met t personage van Wilkinson (de doctor) en dat ze zelfs een abortus heeft laten plegen en daarom haar geheugen heeft laten wissen. Gondry vond dit achteraf niet in de film passen en is er dus uit gehaald.
    als je bij de tweede keer kijken goed oplet zie je ook wel een paar aanwijzingen die wijzen op een relatie[/spoiler:a5f36b946a]
    Het zal wel aan de verschllende versies liggen maar bij mij (de LE) zit dat gedeelte gewoon in de film. Je hebt dus gelijk, ja
    yup, dat is met name de reden dat[spoiler:a5f36b946a] het personage alle files gaat bezorgen bij alle mensen die een brainwash hebben ondergaan! De vrouw van de docter ligt de sluier op :wink: [/spoiler:a5f36b946a]
    jep idd, maar [spoiler:a5f36b946a]dat t er expliciet wordt gezegd dat t personage van Dunst een abortus heeft gehad, zit niet in de film. Ook niet in de LE[/spoiler:a5f36b946a]
    Inderdaad, alhoewel ik dat nog niet wist van die [spoiler:a5f36b946a]abortus[/spoiler:a5f36b946a] terwijl ik wel al de deleted scènes heb gezien van de LE. Zit de desbetreffende deleted scène er dan niet in of heb ik gewoon niet goed opgelet?

  9. #84

    Standaard

    Denk 't wel, want ik heb de 2-disc editie en het zit inderdaad gewoon in een deleted scène

  10. #85

    Standaard

    Ik heb vanavond deze film gezien en ik moet zeggen dat het een mooi verhaal is. Origineel gefilmd en goed geacteerd. Het verhaal greep mij alleen niet heel erg waardoor ik niet 'in de film' zat zeg maar. Toch heb ik best genoten hoor.

    Ik geef hem een 7,3

  11. #86

    Standaard

    afgelopen weer gezien en het blijft gewoon echt een fantastische film... weer kippenvel als de aftiteling begint. heerlijk!

    een dikke 10 wat mij betreft

  12. #87

    Standaard

    10/10.

    Alles zit zo goed in elkaar en deze film is op Laguna Inc. volledig te veklaren. Cker een van mijn top 5 films.

    Noem me een freak maar ik bezit zowel de r2NL 2DVD als 3DVD.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •