Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 180 worden weergegeven.

Discussie: Gay & Lesbian

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    The L word is toch wel een erg leuke serie. Heb maandag de tweede helft van het eerste seizoen gezien erg leuk!!! Wanneer komt seizoen twee uit in nederland?
    Goede vraag die ik ook heb! dus als iemand het weet....

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenafan19
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    The L word is toch wel een erg leuke serie. Heb maandag de tweede helft van het eerste seizoen gezien erg leuk!!! Wanneer komt seizoen twee uit in nederland?
    Goede vraag die ik ook heb! dus als iemand het weet....
    Tweede week van januari. Geloof de 17de.
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenafan19
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    The L word is toch wel een erg leuke serie. Heb maandag de tweede helft van het eerste seizoen gezien erg leuk!!! Wanneer komt seizoen twee uit in nederland?
    Goede vraag die ik ook heb! dus als iemand het weet....
    Tweede week van januari. Geloof de 17de.

    Dat duurt nog erg lang! Toch eens kijken of de Duitse editie engelse ondertitels heeft!

  4. #129

    Standaard

    Wat is holebifilm toch een vakjeswoord.

    Is L.I.E. nu eigenlijk al te verkrijgen met NL subs?

  5. #130

    Standaard

    Net gezien: The children's hour. De film is een beetje gedateerd en een beetje melodramatisch maar toch wel erg goed.

  6. #131

    Standaard

    Ik wacht nog altijd op The Curiosity Of Chance is een beetje John Hughes film... Is in België opgenomen... Maar over de release is weinig bekend....

    Ook lijkt me grappig Another Gay Movie... Een beetje een Gay-American Pie

  7. #132

    Standaard

    Ik ben de L word seizoen 2 aan het kijken, maar het kan me niet zo boeien als het eerste seizoen.


    Iemand dit al helemaal gezien?

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door antinous
    Wie kent de US serie 'Dante's Cove'.
    Onlangs heb ik de DVD van seizoen 1 besteld op basis van een trailer, en een korte inhoudsschets. Leek me wel leuk.

    Vervolgens las ik ergens (ik weet niet meer waar!) op een forum (1 reactie) dat de acteerprestaties zo slecht zijn.

    Wie weet er meer???
    Ik heb het eerste seizoen op dvd (2 afleveringen) en ik vond dit echt helemaal geweldig. Ze hebben te pas en te onpas seks met elkaar wat verder niets toevoegt aan het verhaal, het acteerwerk is om te janken en de verhaallijn is flinterdun. Lekker campy en erg 80's. Maar dan in 2004.

    Ik heb me wel weten te vermaken om wat het is, maar verwacht geen L Word of Queer As Folk niveau in ieder geval.
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #134

    Standaard

    k weet niet of deze al genoemd is, maar Mysterious skin vond ik ook zeker de moeite waard. Net als natuurlijk Philadelphia en Simon natuurlijk...
    All the real people are really not that real

  10. #135

    Standaard

    Khonnor schreef over 'Dante's Cove':
    Ik heb het eerste seizoen op dvd (2 afleveringen) en ik vond dit echt helemaal geweldig. Ze hebben te pas en te onpas seks met elkaar wat verder niets toevoegt aan het verhaal, het acteerwerk is om te janken en de verhaallijn is flinterdun. Lekker campy en erg 80's. Maar dan in 2004.

    Ik heb me wel weten te vermaken om wat het is, maar verwacht geen L Word of Queer As Folk niveau in ieder geval.
    Ik heb intussen de DVD gezien, en ik ben het helemaal met je eens. De acteerprestaties zijn over het algemeen heel erg slecht. Toch is de serie wel mooi gemaakt, met mooie sets en mooie acteurs. Jammer dat zij het duistere fanatasieverhaal niet geloofwaardig kunnen neerzetten door beter spel.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door antinous
    Wie kent de US serie 'Dante's Cove'.
    In juni komt het tweede seizoen.
    5 afleveringen op 2 discs. Ben toch eigenlijk wel benieuwd.
    Voorkant is ook erg mooi, maar ik ben nog even te slaperig om m hier te plaatsen...
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #137

    Standaard

    Misschien moet k die serie ook maar eens gaan kijken.. k Heb dr echt nog nooit van gehoord :$
    All the real people are really not that real

  13. #138

    Standaard

    Ik ben blij verrast dat er toch nog personen zijn die Dante's Cove ook kunnen waarderen.
    Vreesde namelijk dat ik hier een opleving van zeer slechte smaak bij mezelf moest constateren!!!

    Wat trouwens ook in de categorie 'matig-tot-slecht geacteerd, maar-wel-heel-leuk' gerekend kan worden is de DVD 'Eating out'.

    Onlangs zag ik dat hier binnenkort een vervolg van wordt uitgebracht onder de titel.............'Eating out 2'.

    Ga ik zeker aanschaffen, hopelijk net zo ongecompliceerd en leuk.

  14. #139

    Standaard

    Ik ben geen gay en toch kan ik er heel (veel) te hard om lachen, maar
    veel mensen zeggen dat little britain ook behoorlijk gay is
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  15. #140

    Standaard

    w00ps vorige pagina niet gelezen
    daar stond het al
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  16. #141

    Standaard

    De film 'Lost Language of Cranes' zou sinds kort zijn uitgebracht op DVD.
    Heeft iemand deze al gesignaleerd? Ik heb hem nog nergens in de winkel gezien.

    Ik ben zelf wel in het bezit van het boek, en heb deze film ooit eens gezien.
    Herinner me dat de film zeer de moeite waard was.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door antinous Bekijk bericht
    De film 'Lost Language of Cranes' zou sinds kort zijn uitgebracht op DVD.
    Heeft iemand deze al gesignaleerd? Ik heb hem nog nergens in de winkel gezien.

    Ik ben zelf wel in het bezit van het boek, en heb deze film ooit eens gezien.
    Herinner me dat de film zeer de moeite waard was.
    Dat is inderdaad heel lang geleden dat ik die heb gezien, niet echt een vrolijk verhaal. De dvd is inderdaad in Nederland uit zie ik nu, bij cosmox.nl voor €12,99 te koop (http://www.cosmox.nl/bestel/lost-lan...-8717249475149). Prima winkel, ik koop er regelmatig.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #143

    Standaard

    Bedankt voor je reactie Oakey.
    Maar heb intussen de DVD 'Lost Language of Cranes' gekocht bij Mediamarkt in
    Den Haag voor 10 euro.

    Film was precies zoals ik me herinnerde. Jammer dat er soms zulke abrupte overgangen in het verhaal zijn. Valt misschien extra op omdat ik het boek al meermalen heb gelezen. Film blijft desondanks erg indrukwekkend.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door airmax Bekijk bericht
    Priest is nog steeds niet (!) op regio 2 verkrijgbaar. Wel regio 1 maar in een geknipte versie (die ik ooit op een Amerikaanse legerbasis heb gekocht tussen de don't ask don't tell soldaten ) en regio 4 maar dan weer niet widescreen.

    Het wachten is dus op een goede UK of NL-release...
    Die komt er (eindelijk) dit najaar aan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door antinous Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie Oakey.
    Maar heb intussen de DVD 'Lost Language of Cranes' gekocht bij Mediamarkt in
    Den Haag voor 10 euro.

    Film was precies zoals ik me herinnerde. Jammer dat er soms zulke abrupte overgangen in het verhaal zijn. Valt misschien extra op omdat ik het boek al meermalen heb gelezen. Film blijft desondanks erg indrukwekkend.
    Hoe is de beeldkwaliteit? Het is een tv-film toch?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #146

    Standaard

    Lost Language of the Cranes DVD beeldverhouding 4:3.

    Beeld is verder wat 'korrelig' en, naar mijn smaak, wat flets van kleur (in de letterlijke betekenis!), maar ja, het is immers een film uit 1991 (inderdaad een BBC TV film).

    Voor mij stonden verhaal, en nostalgische overwegingen, bij de aanschaf van deze DVD voorop. Ben hierin niet teleurgesteld.

  22. #147

    Standaard

    Mijn aanraders:

    Torch song trilogy
    Adventures of Priscilla, Queen of the desert
    Krampack
    Edge of seventeen
    Get real
    Yossi & Jagger
    Presque rien
    A home at the end of the world
    Der bewegte mann
    Beautiful thing
    Head on
    Grande école
    Like it is
    Summer storm
    Sebastian
    Boy culture
    Juste une question d'amour
    Latter days
    Fashion victims
    Eating out 1+2
    Another gay movie

    Allemaal zijn ze in Nederland uitgebracht op dvd behalve Another Gay Movie.

  23. #148

    Standaard

    De geinige speelfilm Another Gay Movie verschijnt Nederlands ondertiteld per november 2009 bij het label ABC Homescreen; het vervolg ervan ('Another gay sequel' geheten) is er voorlopig alleen als import dvd.
    Binnenkort komen bij Homescreen eerst nog een paar andere films uit: o.a.
    - World Unseen (lesbisch),
    - Cowboys and angels
    - Fluffer
    [mod edit: reclame voor een eigen site is niet toegestaan]
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 02-09-2009 om 11:53

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door antinous Bekijk bericht
    Khonnor schreef over 'Dante's Cove':


    Ik heb intussen de DVD gezien, en ik ben het helemaal met je eens. De acteerprestaties zijn over het algemeen heel erg slecht. Toch is de serie wel mooi gemaakt, met mooie sets en mooie acteurs. Jammer dat zij het duistere fanatasieverhaal niet geloofwaardig kunnen neerzetten door beter spel.
    Ik ben nu seizoen 3 aan het kijken en het is echt zo fout dat het weer leuk wordt. Kent iemand de serie The Lair? Dat is een soort spin-off van Dante's Cove. Ben ik ook wel benieuwd naar.

  25. #150

    Standaard

    "Sugar Rush" is een zeer vermakelijke Channel 4 serie over het liefdesleven van een lesbische tiener in Brighton.

    Deze serie liep twee seizoenen lang en is verkrijgbaar op dvd in de UK.
    (4 disc set met seizoen 1&2)

    meer info =>
    http://www.imdb.com/title/tt0452568/

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •