Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 180 worden weergegeven.

Discussie: Gay & Lesbian

  1. #151

    Standaard

    Deze 2 kan ik ook aanbevelen:

    The curiosity of chance
    Antarctica


    Ook Priest is inmiddels te koop op dvd in Nederland, alleen durf ik deze niet aan te schaffen aangezien de beeldkwaliteit bedroevend zou zijn!

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ook Priest is inmiddels te koop op dvd in Nederland, alleen durf ik deze niet aan te schaffen aangezien de beeldkwaliteit bedroevend zou zijn!
    Inderdaad, zie hier voor een review: http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=5263

    Het is weer eens een Homescreen-release. Zogenaamd een label dat hart heeft voor filmhuisfilms. Alleen zijn heel veel van hun releases van vhs-niveau (dat ze zelfs nu nog een niet-anamorfe dvd durven uit te brengen!). Lekker laten liggen en voor de import gaan.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #153

    Standaard

    Gisteren Breakfast with Scot gezien. ook wel een leuke film.

    En ben begonnen aan de USA-serie Queer as folk. In één woord: GEWELDIG!!!

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Gisteren Breakfast with Scot gezien. ook wel een leuke film.

    En ben begonnen aan de USA-serie Queer as folk. In één woord: GEWELDIG!!!
    Queer as folk de us serie is geweldig!!!
    Brian en Justin, echt een geweldig stel.


    Erg jammer dat de serie afgelopen is
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #155

    Standaard

    http://www.peccadillopictures.com/

    http://www.tlareleasing.com/index.cfm

    http://www.amazon.co.uk/Gay-Lesbian-...node=168710011

    Hier veel info voor gay/lesbian movies.

    Mijn aanraders:
    Soldiers Girl (met de zoon van Jane Fonda:Troy Garity)
    Plate Quemada (Burnt Money)

  6. #156

    Standaard

    Heb onlangs deze films gezien:

    The fluffer
    Cowboys & Angels
    Patrik 1,5

    The Fluffer + Cowboys & Angels vielen me wat tegen, maar Patrik 1,5 vond ik echt geweldig!

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Heb onlangs deze films gezien:

    The fluffer
    Cowboys & Angels
    Patrik 1,5

    The Fluffer + Cowboys & Angels vielen me wat tegen, maar Patrik 1,5 vond ik echt geweldig!
    Die Patrick 1,5 wil ik ook zeker nog kijken, de trailer sprak me erg aan, binnenkort eens even meenemen want die heb ik staan in de videotheek.

    Kan ook nog Un amour à taire aanraden en ik heb zelf nog Bent besteld, die komt 6 september op BD uit in de UK, maar ik ken hem nog niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die Patrick 1,5 wil ik ook zeker nog kijken, de trailer sprak me erg aan, binnenkort eens even meenemen want die heb ik staan in de videotheek.

    Kan ook nog Un amour à taire aanraden en ik heb zelf nog Bent besteld, die komt 6 september op BD uit in de UK, maar ik ken hem nog niet.
    Ik heb vorig jaar een dvd van Bent gekocht en was erg teleurgesteld. Een buitengewoon ongeloofwaardige film.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ik heb vorig jaar een dvd van Bent gekocht en was erg teleurgesteld. Een buitengewoon ongeloofwaardige film.
    Bedankt voor je info, misschien druk ik nog wel op de 'cancel' knop bij thehut.com.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #160

    Question

    Heeft iemand nog tips voor Gay & Lesbian op bluray? De 'klassiekers' als Beautiful Thing, Head On, Priscilla, etc. zijn alleen op dvd te krijgen. Ik heb even mijn BD-verzameling doorgelopen en zie dat ik geen enkele G&L-film op BD heb!

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Heeft iemand nog tips voor Gay & Lesbian op bluray? De 'klassiekers' als Beautiful Thing, Head On, Priscilla, etc. zijn alleen op dvd te krijgen. Ik heb even mijn BD-verzameling doorgelopen en zie dat ik geen enkele G&L-film op BD heb!
    Ik heb Brokeback mountain op blu-ray (NL versie) en net Big gay musical uit Amerika geimporteerd (is regiovrij).

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik heb Brokeback mountain op blu-ray (NL versie) en net Big gay musical uit Amerika geimporteerd (is regiovrij).
    Oja, BBM die heb ik wel op BD, dit is dan de enige.

    Big Gay Musical zegt me niets. Is dat wat?

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Oja, BBM die heb ik wel op BD, dit is dan de enige.

    Big Gay Musical zegt me niets. Is dat wat?
    Geen idee, moet ik nog zien. Maar de trailers zagen er wel leuk uit.

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Heeft iemand nog tips voor Gay & Lesbian op bluray? De 'klassiekers' als Beautiful Thing, Head On, Priscilla, etc. zijn alleen op dvd te krijgen. Ik heb even mijn BD-verzameling doorgelopen en zie dat ik geen enkele G&L-film op BD heb!
    Dan heb je er toch wel een paar gemist:
    ik heb naast Brokeback Mountain de volgende gay films op blu-ray :

    MILK (Gus van Sant, 2008)
    KISS OF THE SPIDER WOMAN (Hector Babenco, 1985)
    TAKING WOODSTOCK (Ang Lee, 2009)
    NIGHT HAWKS (Ron Peck & Paul Hallam, 1978)
    HAPPY TOGETHER (Wong Kar-Wai, 1997)
    A SINGLE MAN (Tom Ford, 2010)

    en dan nog twee wat minder expliciete gay-films
    RENT (Chris Columbus, 2005)
    VICTOR VICTORIA (broadway cast - gefilmd in het theater; Blake Edwards, 1995)

    En de Israëlische film EYES WIDE OPEN (Haim Tabakman, 2009) zit er aan te komen. Stond voor september op de releaselijst in Engeland, maar is helaas uitgesteld tot december)
    Laatst aangepast door bureaulamp : 29-08-2010 om 10:16

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Dan heb je er toch wel een paar gemist:
    ik heb naast Brokeback Mountain de volgende gay films op blu-ray :

    MILK (Gus van Sant, 2008)
    KISS OF THE SPIDER WOMAN (Hector Babenco, 1985)
    TAKING WOODSTOCK (Ang Lee, 2009)
    NIGHT HAWKS (Ron Peck & Paul Hallam, 1978)
    HAPPY TOGETHER (Wong Kar-Wai, 1997)
    A SINGLE MAN (Tom Ford, 2010)

    en dan nog twee wat minder expliciete gay-films
    RENT (Chris Columbus, 2005)
    VICTOR VICTORIA (broadway cast - gefilmd in het theater; Blake Edwards, 1995)

    En de Israëlische film EYES WIDE OPEN (Haim Tabakman, 2009) zit er aan te komen. Stond voor september op de releaselijst in Engeland, maar is helaas uitgesteld tot december)
    Dank voor de tip! Eyes Wide Open ben ik erg benieuwd naar, heb daar wel al trailers van gezien. Milk en Single Man had ik natuurlijk wel al (niet goed op mijn stapel gekeken dus, tijd voor een nieuw organisatiesysteem ). Van de rest wist ik idd niet dat er ook BD's van waren.

    Is Taking Woodstock een gayfilm? Ik heb niks met hippies en Woodstock, dus daar had ik niet direct een link gelegd (behalve Ang Lee dan).
    Laatst aangepast door Oakey : 29-08-2010 om 11:19

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dank voor de tip! Eyes Wide Open ben ik erg benieuwd naar, heb daar wel al trailers van gezien. Milk had ik natuurlijk ook (niet goed op de stapel gekeken dus). Van de rest wist ik idd niet dat er ook BD's van waren. Is Taking Woodstock een gayfilm?
    de hoofdpersoon in Taking Woodstock is een homoseksuele jongen, en dat houdt hij niet geheim. Hij zoent danst en vrijt met mannen in de film. En Liev Schrieber loopt de hele film lang in een jurk, de stoerste en liefste travestiet ooit in een film! Ik vond het een geweldige film, een soort oefening in liefheid. Een intelligente intens plezierige feel-good film. En hoewel het allemaal speelt rondom het Woodstock-festival komt de muziek nauwelijks aan bod. De film gaat over het organiseren van het festival. De organisatie wordt overal weggestuurd, niemand zit te wachten op een troep hippies, tot ze aankloppen bij de jongen in kwestie, wiens ouders een hotel hebben dat heel slecht loopt.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 29-08-2010 om 11:27

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    )
    A SINGLE MAN (Tom Ford, 2010)
    Is deze al voor regio B op blu ray uitgekomen?
    Ik vind het een prachtige film dus zou deze graag op blu ray willen hebben.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Is deze al voor regio B op blu ray uitgekomen?
    Ik vind het een prachtige film dus zou deze graag op blu ray willen hebben.
    Ja! Dat was zelfs de eerste uitgave. Een Engelse. Prima uitgave, 1080p met extra's en Engels ondertitels

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ja! Dat was zelfs de eerste uitgave. Een Engelse. Prima uitgave, 1080p met extra's en Engels ondertitels
    Waar kan ik die vinden?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Is deze al voor regio B op blu ray uitgekomen?
    Ik vind het een prachtige film dus zou deze graag op blu ray willen hebben.
    Komt ook binnenkort in NL uit, maar wel van Twin Pics/Pias, zelfde uitgever als Slumdog Millionaire, dus duur.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #171

    Standaard

    Gisteren gezien:

    Make the yuletide gay
    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=7H19PooygoA

    Erg leuke coming-out film in kerstsfeer.
    Laatst aangepast door scorpius : 20-09-2010 om 07:50

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Big Gay Musical zegt me niets. Is dat wat?
    Inmiddels bekeken. Vond het een leuke film
    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=sKcBPVpnifc

  23. #173

    Standaard

    Kan hier iemand me adviseren over gay/queer films die zich afspelen in 'rural' America. Denk hierbij aan films als Brokeback Mountain. Thanks!

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kan hier iemand me adviseren over gay/queer films die zich afspelen in 'rural' America. Denk hierbij aan films als Brokeback Mountain. Thanks!
    - My Own Private Idaho
    - Boys don't cry

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kan hier iemand me adviseren over gay/queer films die zich afspelen in 'rural' America. Denk hierbij aan films als Brokeback Mountain. Thanks!
    Ik weet niet zeker wat je bedoelt met 'rural' maar als het om de omgeving gaat in de films kan ik je Redwoods aanbevelen.
    trailer: http://www.youtube.com/watch?v=N5Q5ODeJod4

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •