Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 80 van 80 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freddievtb
    ik zit nu te kijken op www.dvdsoon.com , maar die 38 canadese dollars zijn bij GWK 24 euro.... en daar komt neem ik aan nog porto bij op.
    Ga je nu eerste eens verdiepen in dit forum en dan met name de prijswatch en de topic over DVDsoon, alvorens je vragen gaat stellen !!!

  2. #77

    Standaard

    [satire mode on]

    hartelijk bedankt voor de vriendelijke manier om mij te wijzen op het pricewatch topic. zoals newbies te woord worden gestaan...compliment hoor!

    [satire mode off]

    ...........

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freddievtb
    [satire mode on]

    hartelijk bedankt voor de vriendelijke manier om mij te wijzen op het pricewatch topic. zoals newbies te woord worden gestaan...compliment hoor!

    [satire mode off]

    ...........
    Graag gedaan

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freddievtb
    [satire mode on]

    hartelijk bedankt voor de vriendelijke manier om mij te wijzen op het pricewatch topic. zoals newbies te woord worden gestaan...compliment hoor!

    [satire mode off]

    ...........
    Maar Dennis heeft helaas wel gelijk. Bij je reactie op mijn bericht plaats al een smilie met rollende ogen, waarmee je min of meer te kennen geeft mij dom te vinden dat ik de winkel niet noem. Niet zo slim als je het forum en de leden niet goed kent. Zeker niet om het te doen bij een crewlid. Nu ben ik de aardigheid zelve ( ), maar er zijn minder tolerante forumleden.

    Je bericht dat je bij DVDSoon een andere prijs had gezien, had je ook beter in een vraag kunnen verpakken. Wij zijn niet dom, hier. Hoogstwaarschijnlijk hebben veel forumleden (waaronder ik en Dennis) meer ervaring met onlineshops en eventuele kortingscodes & -links, dan jij.

    Newbie's zijn welkom. "Domme" vragen iets minder, maar benader ervaren forumleden (en zeker crewleden) iets minder arrogant.

    Tip: blader alle delen van het forum eens door. Je komt heel wat interessante threads tegen!

    No hard feelings verder...

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freddievtb
    [satire mode on]

    hartelijk bedankt voor de vriendelijke manier om mij te wijzen op het pricewatch topic. zoals newbies te woord worden gestaan...compliment hoor!

    [satire mode off]

    ...........
    No hard feelings verder...
    ... en hier ook geen hard feelings hoor Freddievtb

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •