Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 80 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met de beeldkwaliteit van de R0 uitvoering bij CD WOW?
    Robert.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Uiteindelijk vind ik het toch een teleurstellende uitgave geworden. Men is gegaan voor het populaire werk i.p.v. ook de minder bekende, maar zeker niet mindere artiesten.
    Geen:
    -REO Speedwagon staat erop
    -Boomtown Rats I Don't Like Mondays
    -Style Council staat erop
    -Loudness
    -Nik Kershaw staat erop
    -Ozzy & Black Sabbath(!) Paranoid
    -Rick Springfield
    -Howard Jones
    -George Thorogood staat er ook op
    -Santana

    Het lijkt wel of ze alleen maar hebben gekozen voor de artiesten die nu nog bestaan en dat is jammer. Werkelijk een enorm gemiste kans. Deze box zal ik nu zeker niet aanschaffen.
    Ehm ........ heel wat artiesten op jouw lijstje staat wel degelijk op de DVD :wink:

  3. #53

    Standaard

    Howard Jones staat er ook op, ik raad je toch aan om de DVD eens te bekijken :wink:

  4. #54

    Standaard

    Ik heb de Nederlandse editie, (dus Pal en regio 2), maar het valt me op dat er vaak horizontale strepen door het beeld lopen. Typisch is wel dat als men een shot met een andere camera laat zien, de strepen weg zijn.
    Even boekje lezen wat erbij zit; staat prima in uitgelegd over de horizontale strepen!

  5. #55

    Standaard

    Bij cdwow is die dus zoals eerder geweten veel goedkoper, en mijn tv en dvdspeler ondersteunen NTSC , maakt het dan eigenlijk wel wat uit ? Want naar het schijnt is PAL zuiverder maar we spreken hier over een oud muziek'festival'. Wat vinden jullie ervan ?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frits
    Ik heb de Nederlandse editie, (dus Pal en regio 2), maar het valt me op dat er vaak horizontale strepen door het beeld lopen. Typisch is wel dat als men een shot met een andere camera laat zien, de strepen weg zijn.
    Even boekje lezen wat erbij zit; staat prima in uitgelegd over de horizontale strepen!
    Ok, bedankt voor het antwoord, was idd te lui om het boekje te lezen, maar doordat je het hier meldt dat het in het boekje staat weet ik dus dat het niet aan mijn speler ligt :wink:

  7. #57

    Standaard

    Net gehaald en de eerste paar tracks al bekeken. Tja geluid is niet denderend en ook het beeld is niet echt super.

    Maar ja we mogen blij zijn met ons allen dat het toch op dvd is uitgekomen, aangezien het de bedoeling was dat het een eenmalig iets was.

    Toch leuk om al die artiesten nog eens te zien optreden

  8. #58

    Standaard

    Nou, hij is binnen en heb eerste drie dvd's even snel zappend bekeken.

    *W*A*A*N*N*Z*I*N*N*I*G*


    Kippevel DVD's, zonder meer. Geluid is wel oke, niet meer en niet minder. Gelukkig niet al te veel 5.1 effecten, beel dis ook oke, sterker, het valt me niet eens tegen.
    Maar what the heck, Queen denderd door het stadion, 80.000 man die Radio Gaga meedoen. Een zee van handen, een ontroerde Bob Geldoff, enoooooooooorm veel muziek en een erg leuk tijddocument.
    George Michael zag er echt niet uit in die tijd. En dat haarbandje van Mark Knopfler was toch wel heel erg fout

    Ik ben blij, HEEL erg blij!

    Nu World Liberty Concert nog!!!!!!!

    -Meander-
    * I have this condition *

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vrallie
    Bij cdwow is die dus zoals eerder geweten veel goedkoper, en mijn tv en dvdspeler ondersteunen NTSC , maakt het dan eigenlijk wel wat uit ? Want naar het schijnt is PAL zuiverder maar we spreken hier over een oud muziek'festival'. Wat vinden jullie ervan ?
    Ik zal even het verschil een beetje uitleggen:
    behalve dat NTSC en PAL verschillen van de manier van opbouw van het beeld zit bij DVD's het verschil voornamelijk in de resolutie:
    een PAL DVD heeft een resolutie van 720x576 , bij NTSC is het 720x480 pixels. Daardoor is een PAL beeld scherper dan een NTSC beeld.
    Ik heb ondanks dat PAL beter is toch de NTSC versie gekocht bij Amazon.com , prijsverschil vond ik te groot

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01
    Bij cdwow is die erg goedkoop zag ik 17,99 pond en als je ook nog een paar kortingslinken hebt zoals ik :wink: heb ik hem dus besteld voor zo'n kleine 15 pond een koopje als zeg ik het zelf!
    Vreemd, als ik bij cdwow kijk staat er als prijs 30,99 pond....

  11. #61

    Standaard

    mmm ... ze hebben bij cd-wow het één en ander aangepast.

    Voorheen verkochten ze voor 17.99 gbp de NTSC-versie, maar nu zijn ze de PAL-versie gaan verkopen voor 30.99 gbp (en regio 2)

    Dat verklaart genoeg denk ik

  12. #62

    Standaard

    Hier ff de prijzen voor de pal-versie op de verschillende cd-wow sites
    (met dank aan http://www.consol.be/cdwow/ )

    com Price: £30.49 € 43.43
    .net Price: €44.99
    .nl Price: €47.99
    .biz Price: A$74.95 € 45.08
    .com.hk Price: Item Not Found € 0
    .se Price: SEK449 € 49.95
    .netus Price: $56.95 € 43.61
    .fm Price: NOK349.99 € 42.79
    .ie Price: €46.66

  13. #63

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met de PAL/NTSC conversie. Is dit via speedup gedaan (lijkt me niet zo goed voor het geluid, waar het in dit geval toch om gaat) of op een andere manier.

  14. #64

    Standaard

    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?
    meteen aanschaffen!!! echt een aanrader, als je in de eighties opgegroeid bent, mag deze dvd niet in je collectie ontbreken!!!!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?
    meteen aanschaffen!!! echt een aanrader, als je in de eighties opgegroeid bent, mag deze dvd niet in je collectie ontbreken!!!!
    Ik ben 29, dus jaren 80 zijn mijn jaren... Besteld dus. DVDSoon rulez...

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?
    meteen aanschaffen!!! echt een aanrader, als je in de eighties opgegroeid bent, mag deze dvd niet in je collectie ontbreken!!!!
    Ik ben 29, dus jaren 80 zijn mijn jaren... Besteld dus. DVDSoon rulez...
    je zult er geen spijt van hebben! leuke prijs trouwens, 18 euro!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  18. #68

    Standaard

    Ondanks dat beeld en geluid niet altijd super zijn is het al heel wat dat we dit historische muziekdocument eindelijk aan onze collecties kunnen toeveogen. Echt een musthave voor elke muziekliefhebber !

    Veel plezier ermee Herjan !!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?
    meteen aanschaffen!!! echt een aanrader, als je in de eighties opgegroeid bent, mag deze dvd niet in je collectie ontbreken!!!!
    Ik ben 29, dus jaren 80 zijn mijn jaren... Besteld dus. DVDSoon rulez...
    je zult er geen spijt van hebben! leuke prijs trouwens, 18 euro!
    Ja, veel meer had ik ook absoluut niet willen betalen. Die prijzen in Nederland vond ik echt absurd! Prijzen gezien van 60 euro! Nu veelal gezakt naar 40 euro, maar dat is toch nog steeds veel te veel voor zulk oud materiaal?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Veel plezier ermee Herjan !!
    Thanks!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?
    misschien handig voor belangstellenden om te vermelden WAAR die 18 euro kost.?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freddievtb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?
    misschien handig voor belangstellenden om te vermelden WAAR die 18 euro kost.?
    Dat heeft Herjan ook gedaan in de pricewatch van deze uitgave ... dvdsoon

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freddievtb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?
    misschien handig voor belangstellenden om te vermelden WAAR die 18 euro kost.?
    Dit is niet de pricewatch! Daar kun je winkels en prijzen vinden. Maar goed: DVDSoon is de winkel.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freddievtb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?
    misschien handig voor belangstellenden om te vermelden WAAR die 18 euro kost.?
    Dit is niet de pricewatch! Daar kun je winkels en prijzen vinden. Maar goed: DVDSoon is de winkel.
    'k heb je gesniped ... :wink:

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freddievtb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kan hem nu bestellen voor zo'n 18 euro. Is die nou wel de moeite waard of niet?
    misschien handig voor belangstellenden om te vermelden WAAR die 18 euro kost.?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    DVDSoon rulez...
    lijkt mij duidelijk genoeg!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  25. #75

    Standaard

    ik zit nu te kijken op www.dvdsoon.com , maar die 38 canadese dollars zijn bij GWK 24 euro.... en daar komt neem ik aan nog porto bij op.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •