Pagina 11 van 21 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 508 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Enkele van mijn favoriete soundtracks:

    Conan The Barbarian
    Braveheart
    Gladiator
    Masada
    Spartacus
    El Cid
    Lawrence of Arabia
    Indiana Jones
    SW
    Untouchables
    Robin Hood, Prince of Thieves

    maar met stip steekt BEN-HUR er met kop en schouders bovenuit.

  2. #252

    Standaard

    Jaja hier de mijne:

    Jurrasic Park... Die piano ooohhh prachtig!
    Lord of the rings... Tja kan niet anders zo mooi.
    Harry Potter... Het heeft iets magisch en dat is leuk.
    The gladiator... Het is gewoon mooi.

    En zo ongeveer alles van John Williams hierbij optellen
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  3. #253

    Standaard

    ik krijg altijd kippenvel als ik adagio for strings hoor van Samuel Barber. (denk bv aan platoon / elephant man)

    ik vind voorts de muziek in de films van pulp fiction / reservoir dogs / forrest gump erg mooi...

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #254

    Standaard

    Gister Schindler's List gekeken, en vandaag op dit moment de muziek aan het luisteren. Zo goed, zo goed. Koude rillingen krijg ik van die muziek

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Lord of the rings (Howard Shore)
    Commentaar overbodig, past helemaal in de stijl van de film
    Dat vind ik nou ook prachtig. Dat mogen ze van mij op me begravenis draaien "later". Ik ben nog niet van plan om te gaan namelijk

  6. #256

    Standaard

    De muziek van Dragonheart vindt ik fantastisch. Volgens mij is het de hele film praktisch hetzelfde, maar het is zo'n verschrikkelijk mooie muziek.

    Voor de Kazaa-gebruikers onder ons: download het eens. Uiteraard mits je van klassieke muziek houdt....
    "I have a dragon here and I'm not afraid to use it" (Donkey in Shrek / Eddie Murphy)

  7. #257

    Standaard

    filmmuziek van once upon a time

    en alles van yann tiersen hij heeft oa amelie en goodbye lenin voorzien van muziek

  8. #258

    Standaard

    Ik heb zoveel favorieten. Maar goed, een paar zijn:

    Cinema Paradiso
    Failan
    Forrest Gump
    Band of Brothers
    Out of Africa
    Finding Nemo
    Se7en
    LOTR Trilogie
    English patient
    Heel veel van John Williams

  9. #259

    Standaard

    LOTR en requiem for a dream

    en de serie met de beste muziek , band of brothers met stip op 1 voor mij

  10. #260
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Lord of the Rings OST's staan hier vaak op

    Maar niet te vergeten het meesterwerk van "The Rock". Wat een fantastische soundtrack zit daarbij zeg! Hans Zimmer verdient hierbij echt even een ode.

  11. #261

    Standaard

    mijn favorieten:

    Hans Zimmer (als componist) met de muziek van Gladiator en Black Hawk Down. trekt wel heel goed op elkaar, je kan horen dat het van dezelfde is!

    en verder nog de muziek van Titan A.E. heerlijk gewoon

  12. #262

    Standaard

    LOTR soundtracks
    Amelie soundtrack
    Forrest Gump score

    Allemaal toppie
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #263

    Standaard

    Mijn favoriete soundtrack van Hans Zimmer is al jaren Backdraft. Hoewel er maar een klein deel van de muziek op de CD staat (30 minuten), zijn dit wel de allerbeste stukken uit de film en deze werken heel goed samen (ze lopen ook bijna allemaal in elkaar over).

  14. #264

    Standaard

    de filmmuziek van lotr was trouwens vrijdag jongstleden te beluisteren in het sportpaleis in antwerpen, live gedirigeerd door howard shore himself!
    moet zeggen, de muziek was (uiteraard) uitstekend, maar visueel liet het wel wat te wensen over. had gedacht dat ze (tenminste) beelden gingen laten zien uit de films...
    ip daarvan waren ze de hele tijd een map van die wereld aan het tonen.

    maar de muziek...prachtig!

  15. #265

    Standaard

    Niet het mooiste (daar moet ik nog goed overna denken) maar het liedje wat me het meest grijpt is het introotje van Scarface (Tony's Theme - Giorgio Moroder).

  16. #266

    Standaard

    muziek uit kill bill vind ik erg vet

  17. #267

    Standaard

    The Rock
    Crimson Tide
    Gladiator
    Backdraft
    (heeej das allemaal van Zimmer )

    Jurassic park
    Star trek nemesis (intro theme niet het begin maar meteen na de titels)
    en nog meer natuurlijk
    SW
    Indiana Jones
    Matrix
    Se7en
    once upon a time in the west ("le Grande duel" ook in kill bill trouwens)


    meest gewaardeerde componisten:

    Hans Zimmer
    John Williams
    Howard Shore
    It is far better to understand the universe as it really is, than to persist in delusion - no matter how satisfying or reassuring.
    - Carl Sagan

  18. #268

    Standaard

    Misschien niet zo'n hoogstaande maar waar je mij echt voor wakker kan maken is de muziek in Pirates of the Caribean: Curse of the Black Pearl. Damn, heb em de laatste 7 keer alleen maar gekeken voor de muziek bij het duel tussen Depp en Rush.
    Verder natuurlijk de muziek van Once upon a time in the West, kippenvel-momenten, maar daar ben ik zo te lezen niet de enigste in.
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  19. #269

    Standaard

    Ik weet niet of dit eerder is besproken maar is het iemand wel eens opgevallen dat de muziek van Pirates of the carribean iets weg
    heeft van de muziek uit Gladiator

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door william dawn
    Ik weet niet of dit eerder is besproken maar is iemand het wle eens opgevallen dat de muziek van Pirates of the carribean iets weg heeft van de muziek van Gladiator
    De muziek van Pirates... heeft wel meer iets weg van tal van films. Typische Media Ventures-muziek.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door william dawn
    Ik weet niet of dit eerder is besproken maar is het iemand wel eens opgevallen dat de muziek van Pirates of the carribean iets weg
    heeft van de muziek uit Gladiator
    Gladiator is van Hans Zimmer. Pirates of the C. is van Claus badelt, maar onder supervisie van hans Zimmer. Is dus niet zo gek bedacht.

  22. #272

    Standaard

    Ik vind de muziek van Ennio Morricone mooi diethe dollar trilogy,once upon a time in the west en once upon a time in america de muziek ervan heeft gedaan.

    Michael Kamen heeft ook goeie muziek,valt me op.Hij heeft de muziek gedaan van de Die hard films en de Lethal Weapon films.En in de actiescenes heeft hij echt vet mooie muziek..

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ik vind de muziek van Ennio Morricone mooi diethe dollar trilogy,once upon a time in the west en once upon a time in america de muziek ervan heeft gedaan.

    Michael Kamen heeft ook goeie muziek,valt me op.Hij heeft de muziek gedaan van de Die hard films en de Lethal Weapon films.En in de actiescenes heeft hij echt vet mooie muziek..
    die muziek die je aan het begin van de Beverly Hills cop films hoort vind ik super
    I am a freak, and I am proud of it:)

  24. #274

    Standaard

    Ik begin nu de muziek die uit de combinatie Danny Elfman - Tim Burton komt, elke keer mooier te vinden...Volgende week is het weer een ander...

  25. #275

    Standaard

    muziekje uit platoon. Past er helemaal bij - Barabara's adiogio for strings

Pagina 11 van 21 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •