De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Klik"geluid bij aandoen receiver

    Misschien een onnozele vraag, maar ik heb sinds vandaag een nieuwe receiver en vraag me af of het normaal is dat je een soort van interne klik hoort als je deze aandoet.
    Niet alles is van mij...

    Paquita Maria Sanchez: "Your mother ate my dog!"
    Lionel Cosgrove: "Not all of it."

  2. #2

    Standaard Re: "Klik"geluid bij aandoen receiver

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.O.B.B.Y.
    Misschien een onnozele vraag, maar ik heb sinds vandaag een nieuwe receiver en vraag me af of het normaal is dat je een soort van interne klik hoort als je deze aandoet.
    Yep is normaal. Hebben al mijn av's nog gehad. Ben geen techneut dus ik kan je het hoe en wat verder dan ook niet precies uitleggen.
    Maar om me heen hebben mijn kennissen en vrienden het ook. Don't worry
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  3. #3

    Standaard Re: "Klik"geluid bij aandoen receiver

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.O.B.B.Y.
    Misschien een onnozele vraag, maar ik heb sinds vandaag een nieuwe receiver en vraag me af of het normaal is dat je een soort van interne klik hoort als je deze aandoet.
    Yep is normaal. Hebben al mijn av's nog gehad. Ben geen techneut dus ik kan je het hoe en wat verder dan ook niet precies uitleggen.
    Maar om me heen hebben mijn kennissen en vrienden het ook. Don't worry
    idd heb ik ook. Alleen als het echt super hard gaat lijkt het me niet normaal, maar zowel dure als goedkpe goede en slechte hebben het bij mijn weten, sterker nog ik ken er geen 1 die het niet doet :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #4

    Standaard

    Die klik heb ik ook bij m'n Technics Receiver. Is volgens mij een relais die achter de 0/1 schakelaar een ander circuit inschakelt.

  5. #5

    Standaard

    Is normaal hoor, elke receiver doet dat. Veel plezier met je nieuwe receiver
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  6. #6

    Standaard

    Oke, bedankt voor de reacties mensen, maar is het ook normaal dat je een tik hoort bij bijvoorbeeld het switchen van dvd naar tv-geluid?
    Niet alles is van mij...

    Paquita Maria Sanchez: "Your mother ate my dog!"
    Lionel Cosgrove: "Not all of it."

  7. #7

    Standaard

    Het zou helpen als je vertelt welke receiver je hebt.
    Maar om je gerust te stellen, ook dat zal geen probleem zijn. Diverse schakelingen in AV receivers gaan via relais, en die hoor je inderdaad klikken. De mate van gebruik van relais verschilt per receiver.

  8. #8

    Standaard

    Vaak worden deze relais gebruikt om de versterkers in te schakelen.
    Upgrading is a neverending story...

  9. #9

    Standaard

    Heeft mijn oudere stereo-versterker ook. Ik ken het niet anders

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •