Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Wel klanten die terugkwamen.. 1x was gewoon de dvd doormidden gebroken, en meneer had geen FLAUW idee hoe dat kwam....
    Hij heeft die DVD zeker gebruikt om het ijs van zijn ruiten af te krabben. Me dunkt dat je een DVD niet zomaar breekt in twee.

  2. #27
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Hij zal der wel op zijn gaan staan.
    Sukkel......

  3. #28

    Standaard

    ik heb al meerder keren gehad dat een gehuurde dvd op sommige stukken gewoon oversloeg, simpelweg omdat ze helemaal vol met krassen zaten!!!

  4. #29

    Standaard

    Heb 1 x gehad dat een DVD vlak voor het einde van de film bleef hangen en ik het einde dus niet kon zien
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #30

    Standaard

    Ach, niet zoveel kritiek op de goede ouwe VHS band.

    Denk je eens in wat er was gebeurd als Tom Hanks in Cast Away in plaats van een pakket videobanden een pakket DVD´s had gehad.
    Dat is een stuk moeilijker een vlot in elkaar zetten hoor...

  6. #31

    Standaard

    Ik had wel laatst een DVD gehuurd die het helemaal niet deed. Ik had me zo verheugd op ENEMY AT THE GATES, mede door de super recenties. Ik had me er helemaal voor geposteerd, maar helaas ging het feest dus niet door. Ik terug met de verwachting een ander exemplaar mee te krijgen, maar niks hoor, ZE HADDEN ER MAAR EEN!!!

    Schrale troost: wel een tegoedbon voor een gratis DVD meegekregen... Nouja, ik koop 'm wel een keer...

  7. #32

    Standaard

    Dat kun je gerust doen, heb ik ook gedaan en daar heb ik geen moment spijt van gehad, Superfilm

  8. #33

    Standaard

    Nou video blijft bij mij zeker nog wel bestaan helaas, want wat moet moet ik met de 300 banden in de kast, pas als ik de films heb vervangen is video passé
    Waarom in de realiteit geloven, als ontsnappen er aan veel leuker is...

    mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Ik huur nooit dvd's, ik koop ze.
    Anders dan download ik gewoon een divx, huren doe ik sinds de dvd niet meer.

  10. #35

    Standaard

    Wat betreft de krassen:

    Ik denk dat de verhuurbedrijven de schuld ook bij zichzelf kunnen zoeken...
    Toen ik nog zaterdaghulp was op de muziekafdeling van een groot warenhuisketen (geen namen ) hebben we eens een testje gedaan met gewone cd's.
    Als ze nieuw uit het doosje kwamen en we ze in de bewaarhoesjes deden (tegen diefstal) dan kwamen ze eruit met krassen... Doe dit twintig keer in een videotheek en dan heb je inderdaad een dvd vol met krassen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •