Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 78 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Darts - Embassy 2002

    Even wat heel anders....
    Vandaag is het meeste prestigieuze dartstoernooi ter wereld weer van start gegaan.
    Raymond van Barneveld is de grote favoriet voor de eindzege als we de bookmakers mogen geloven.
    Ik ben benieuwd of Barney het 'm weer eens flikt.

    Embassy op SBSnet.nl

    Een leuk moment van vorig jaar: Een streaker verschijnt ten tonele.

    Go Barney!

  2. #2

    Standaard Re: Darts - Embassy 2002

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Een leuk moment van vorig jaar: Een streaker verschijnt ten tonele.
    Mmmmm, ik moet dat darten toch maar weer eens wat meer gaan volgen...

  3. #3

    Standaard

    wanhundertaneeti

    juich juich

    Wel een grappige tegenstander, zoals die binnenkwam met een kandelaar en kroon


    En barney heeft gewonnen, op naar ronde twee.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  4. #4

    Standaard

    ehh.. vond het eigenlijk wat jammer dat Barney won.. Normaal gesproken zit ik net als de rest voor Barney te juichen, maar na dat super arrogante interview van hem, mag ie van mij flink onderuit gaan

    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    ehh.. vond het eigenlijk wat jammer dat Barney won.. Normaal gesproken zit ik net als de rest voor Barney te juichen, maar na dat super arrogante interview van hem, mag ie van mij flink onderuit gaan
    interview gemist, wat had hij dan te vertellen??
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  6. #6

    Standaard

    Persoonlijk: Die Barneveld mag van mij eruit geschopt worden. Ik vind hem een arrogante kwal.

    Co Stompe die mag van mij winnen Coooooooooooooo'tje zet e'm op.

  7. #7

    Standaard

    Wat ie te vertellen had ?? Vanalles over hoe goed hij wel niet was, over hoe hij alles kon, dat iedereen mocht komen, want hij veegt toch de vloer met ze aan.... en dat alles met de welbekende arrogante houding/gelaatstrekken..

    Nee geef mij maar iemand met meerdere kwaliteiten (sociale bijvoorbeeld)... zoals ons aller CO !!!

    Groet
    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  8. #8

    Standaard

    Da's inderdaad in mindere eigenschap van Barney, Ach een mooi halve finale tussen Co en barney waarna co de finale wint, het zou mooi wezen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Vanalles over hoe goed hij wel niet was, over hoe hij alles kon, dat iedereen mocht komen, want hij veegt toch de vloer met ze aan.... en dat alles met de welbekende arrogante houding/gelaatstrekken..
    Een belangrijk onderdeel van darts is psychologische oorlogsvoering. Ik vind het daarom niet vreemd dat ie op deze manier een interview afgeeft.
    Ik weet dat we in Nederland een cultuur hebben van "niet l*llen maar poetsen" maar in deze tak van sport is een dergelijke manier van opstellen wat mij betreft wel geoorloofd.
    Raymond is absoluut sociaal, een aantal weken geleden heb ik 'm nog tips gegeven in nl.media.dvd voor het printen van DVD hoesjes...
    En Co is inderdaad een hele sympathieke vent. Maar zal ook niet schromen om zich een 'kom maar op houding' aan te meten.

    Om omstreeks 14.00 uur komt trouwens een andere nederlander het podium op: Vincent van der Voort.

  10. #10

    Standaard

    Raymond is favoriet, en het publiek juicht voor hem, omdat hij favoriet is en Nederlander...

    Maar als Co tegenover Raymond staat, staat merendeels van het publiek achter Co.. simpelweg omdat hij zich als sociaal en vriendelijk profileert, en ondanks dat hij weet dat ie gewoon verdomd goed pijltjes kan gooien, hij zich niet op zo'n wijze uitlaat als Raymond...

    Kan niet wachten tot die arrogante dwaas (want heb je zijn stukje gezien in kopspijkers, in 1 zin 6 nederlandse spreekwoorden vernietigen: " tja, dan moet je op je hoeden passen") flink onderuit gaat...

    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Kan niet wachten tot die arrogante dwaas.....flink onderuit gaat
    Waar maak je je druk om, laat hem lekker arrogant zijn. Een waar kampioen durft immers te bluffen en plaatst zichzelf niet in een underdogpositie. Wil je zo'n toernooi winnend afsluiten dan moet je gewoon een gigantisch zelfvertrouwen hebben. En als Barney dat op deze manier wil uiten, van mij mag ie. Nu moet hij het alleen ook nog even waarmaken.

  12. #12

    Standaard

    Ja,ja... Van der Voort staat met 1-0 voor in Legs. Ga zo door...

  13. #13

    Standaard

    Helaas... Vincent heeft met 3-2 verloren. Wel een spannende wedstrijd. Volgend jaar beter.

  14. #14

    Standaard

    Ray van Barneveld is gewoon de beste in zijn organisatie, de BDO (als ik mij niet vergis). En als je de beste bent kan je je veel veroorloven.

    En wat betreft Vincent, hij begon errug goed. Gooide snel en hoog. Die komt er wel.
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  15. #15

    Standaard

    Volg de Embassy al jaren en ben toch wel teleurgesteld dat mensen als Ronny Baxter en Chris Mason niet meedoen. Zorgen altijd wel weer voor een goede sfeer. Verder ben ik uiteraard voor Barney dit jaar. Van mij mag ie van Co winnen wanneer ze tegen elkaar uitkomen. Barney zet hem op.

  16. #16

    Standaard

    Ik moet zeggen ik ben geen sportliefhebber, maar ik volg toch regelmatig een dart-wedstrijd op de TV.
    Ik vind het natuurlijk ook leuk als een Nederlander wint (ik heb niet altijd een hekel aan Nederland ), maar ik vind het al leuk om te zien dat er mensen zijn die WEL goed kunnen darten, in tegenstelling tot ondergetekende...

    Leuke sport!!!

  17. #17

    Standaard

    Spannende wedstijd was het vanavond van Dracula tegen Smiley
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #18

    Standaard

    Schitterende sport! Het zijn inderdaad wel een aantal persoonlijkheden wat daar rondloopt! Enige die ik wel vaker op dat podium zou willen zien is Andy Fordham, die heeft wel uitstraling.
    Gisteren in het dartsjournaal zo'n japanner die de enige 9-darter gooide op de embassy, da's ook niet verkeerd.
    En Raymond, van mij mag ie winnen maar dat hoeft niet persé van mij. Ik vind alleen wel dat die Raymond de psychologie iets te serieus neemt, daar wordt ie zelf ooit de dupe van, let maar op!

  19. #19

    Standaard

    Het is inderdaad waar dat Raymond te weinig lol in the Embassy heeft, hij is altijd een beetje saaitjes, nooit eens een lolletje in tegenstelling tot vele Engelse darters. Waar ik alleen helemaal niet goed van wordt is over het feit dat die vader van Mardle veel te vaak in beeld komt. Het is echt overduidelijk dat die pa in beeld wil komen en dan slooft ie zich echt uit, wanneer Mardle aan het darten is zet ik dan ook meteen de tv uit.

  20. #20

    Standaard

    Volgens mij is het verschil heel simpel. De engelsen zien Darts als ontspanning en willen er zo'n mooi mogelijke show van maken. Voorbeeld is bijvoorbeeld die vader van Mardle. Die vader is deel van de show van Mardle, net als George die met kandelaars opkomt. Iedere darter heeft zo zijn eigen persoonlijkheid of sfeertje, at hhort er naar mijn mening gewoon bij.
    De Nederlanders zien het als een serieuze aangelegenheid om er zo veel mogelijk geld uit te slaan. Barney wil er zijn boterham mee verdienen, en wil zo blijven leven zoals hij dat nu doet (dat heeft ie gezegd)Hoor jij een man als Mardle praten over sponsoren??? Dit doen volgens mij alleen de Nederlanders. Maar als ze er geld mee kunnen verdienen is dat hun goed recht, maar het is misschien een beetje zonde van de sport (kijk eens naar voetbal ter vergelijking)

  21. #21

    Standaard

    Ik ben het helemaal met je eens, en het is veel leuker als iedereen zo zijn eigen persoonlijkheid naar voren brengt. Maar die vader van Mardle vind ik toch een beetje overdrijven. Ik vind het altijd wel leuk als mensen als Bobby George en Ted Hankey het podium op komen, het geeft een goede sfeer en het is veel leuker om naar te kijken. Tevens gaat het inderdaad niet om de sponsoren bij die darters en dat is toch veel leuker.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    En Co is inderdaad een hele sympathieke vent. Maar zal ook niet schromen om zich een 'kom maar op houding' aan te meten.
    Edwin vd Zwaard,
    Ik hoop dat je het interview met Co hebt gezien gisteravond....

  23. #23

    Standaard

    Niet gezien.. Noem me maar gewoon Edwin hoor...

    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  24. #24

    Standaard

    Ach, sinds Co ook prof is......
    Ik heb het wel gezien, maar kan me er weinig van herinneren.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Niet gezien.. Noem me maar gewoon Edwin hoor...
    Edwin,

    (Er zijn meer leden die luisteren naar de naam Edwin, vandaar dat ik even je achternaam erbij had gezet.)

    In het interview van gisteravond deed Co, zoals ik al had voorspeld, precies hetzelfde wat Raymond de dag ervoor deed in zijn interview nl. zelfvertrouwen uitstralen en ook uitspreken. En in net zulke onbedekte termen als Barney deed.
    Kortom, dat hoort gewoon een beetje bij de (dart)sport.

    Alexander

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •