De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: aanschaf loewe tv

  1. #1

    Standaard aanschaf loewe tv

    Ik gebruik momenteel een philips 72 cm/50Hz breedbeeld tv voor mijn home theater maar deze zou op termijn naar de slaapkamer verhuizen vermits ik voor een prijsje een loewe 82 cm/100 hz toestel kan aanschaffen.
    Zijn er mensen die ervaring hebben met loewe?
    ik heb eens rondgekeken op het forum en stel vast dat de meeste mensen toch philips verkiezen.

  2. #2

    Standaard

    Geen idee wat voor prijsje jij in gedachten hebt, maar ikzelf ben alweer ruim een half jaar errug tevreden met mijn Aventos 82cm. Een prachtige tv met een beeldweergave om van te watertanden (zeker na een ISF-calibratie) in een aardig design uitgevoerde tv. De geluidsweergave is niet geweldig, maar dat was voor mij geen enkel beletsel aangezien ik het geluid toch altijd via mijn reciever laat lopen.

    Nog een reden om voor deze Loewe te gaan was voor mij het feit dat ik hem in het zwart/antraciet kon krijgen, waardoor je veel meer op het beeld let en de televisie zelf minder opvalt, en ook zwarte balken veel minder opvallen/storen.

    Ik zat ook te dubben tussen een Philips en een Loewe, maar het is dus een Loewe geworden waar ik zeer tevreden mee ben én waar standaard 3 jaar garantie op zit.

    "ik heb eens rondgekeken op het forum en stel vast dat de meeste mensen toch philips verkiezen." Jep, er rijden ook meer mensen in Volkswagens en Opels dan in Jaguars....
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  3. #3

    Standaard

    Een collega van mij was heel blij met z'n Loewe. Totdat de hoogspanningscascade net buiten de garantie kapot ging. En dat is nog twee keer gebeurd in 4 jaar tijd.
    Zal wel een maandagmorgen model zijn geweest.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #4

    Standaard

    Als je een Loewe TV koopt moet je, je er wel van bewust zijn dat je heel erg veel betaald voor de styling. Oom van mij heeft een 72 CM breedbeeld van 4000 GULDEN +/- €1750 maar die heeft nog geeneens een vlakke beeldbuis en geeft na mijn mening geen beter beeld dan de standaard sony toestellen b.v. de KV32FX60, moet er wel bij zeggen dat hij deze TV al enkele jaren geleden heeft gekocht. Nu wil ik niet beweren dat ze slecht zijn (in tegen deel) maar je betaald heel erg veel in verhouding en als je dan een andere TV zien die de helft kost en die beter beeld geeft, dan krab je, je toch wel even achter de oren.

    Maar dit is bij nog veel meer merken aan de hand, kijk maar naar Bose en B&O.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #5
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Als je een Loewe TV koopt moet je, je er wel van bewust zijn dat je heel erg veel betaald voor de styling. Oom van mij heeft een 72 CM breedbeeld van 4000 GULDEN +/- €1750 maar die heeft nog geeneens een vlakke beeldbuis en geeft na mijn mening geen beter beeld dan de standaard sony toestellen b.v. de KV32FX60, moet er wel bij zeggen dat hij deze TV al enkele jaren geleden heeft gekocht. Nu wil ik niet beweren dat ze slecht zijn (in tegen deel) maar je betaald heel erg veel in verhouding en als je dan een andere TV zien die de helft kost en die beter beeld geeft, dan krab je, je toch wel even achter de oren.

    Maar dit is bij nog veel meer merken aan de hand, kijk maar naar Bose en B&O.
    Je betaalt natuurlijk niet alleen voor de styling. Het is een combinatie van dingen.

    je betaalt voor de service, de looks, het fantastisch mooie beeldbuis. Ik werk in een winkel waar ze loewe verkopen en het zijn echt fantastische tv's! Ik zou niet naar bose gaan kijken eerlijk gezegd. dat is nog minder waar voor je geld.

    B&O is ook zeerzeker erg mooi maar ligt misschien buiten je budget.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb sinds ruim een half jaar een Loewe Mimo en ben echt enorm tevreden over deze tv. Ik heb deze tv uitebreid vergeleken met modellen van Panasonic, Sony en Philips. Waarom dan de Loewe?

    - de kwaliteit van de beeldbuis. Wat mij betreft de beste van alle merken;
    - Gebruikersgemak. Met name de wijze van instellen en bedienen.
    - Extra features.
    - Het design.

    Dan de prijs, deze lijkt inderdaad hoog. Mijn tv kostte excl. meubel 1500 euro. Dat is zo'n 200 à 300 euro meer dan een vergelijkbare Philips. Maar voor dat geld krijg je dus een een betere kwaliteit, mooier design en 3 jaar garantie (dat alleen is al zo'n €200).

    Om kort te blijven: ik ben absoluut tevreden heb geen seconde spijt van mijn aankoop.

  7. #7

    Standaard

    een collega van mij beweert toch ook een enkele loewe bezitters te kennen, waarvan de beeldbuis van hun toestel het heeft begeven na een viertal jaren.
    Een nieuw toestel kopen blijkt dan goedkoper dan de handel te laten repareren.
    maar ja, ik kan me moeilijk voorstellen dat loewe daar meer last van heeft dan eender welk ander degelijk merk.
    Dat het geluid niet zo fraai is kan me ook niet schelen.
    en dat de prijs mede wordt bepaald door het design geloof ik best, maar ik heb een aantrekkelijk prijskaartje voorgeschoteld gekregen dus..
    in ieder geval bedankt voor jullie reactie.

  8. #8
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 3lvis
    een collega van mij beweert toch ook een enkele loewe bezitters te kennen, waarvan de beeldbuis van hun toestel het heeft begeven na een viertal jaren.
    Een nieuw toestel kopen blijkt dan goedkoper dan de handel te laten repareren.
    maar ja, ik kan me moeilijk voorstellen dat loewe daar meer last van heeft dan eender welk ander degelijk merk.
    Dat het geluid niet zo fraai is kan me ook niet schelen.
    en dat de prijs mede wordt bepaald door het design geloof ik best, maar ik heb een aantrekkelijk prijskaartje voorgeschoteld gekregen dus..
    in ieder geval bedankt voor jullie reactie.
    Ik zou zeggen, koop een loewe tv met 5 jaar extra garantie erbij. Voor dat bedrag kan dat er ook nog wel bij. Mocht je eenmaal in bezit zijn va neen loewe tv zul je echter geen spijt krijgen van de aanschaf hoor! Top tv's voor een mooie prijs!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 3lvis
    een collega van mij beweert toch ook een enkele loewe bezitters te kennen, waarvan de beeldbuis van hun toestel het heeft begeven na een viertal jaren.
    Een nieuw toestel kopen blijkt dan goedkoper dan de handel te laten repareren.
    maar ja, ik kan me moeilijk voorstellen dat loewe daar meer last van heeft dan eender welk ander degelijk merk.
    Dat het geluid niet zo fraai is kan me ook niet schelen.
    en dat de prijs mede wordt bepaald door het design geloof ik best, maar ik heb een aantrekkelijk prijskaartje voorgeschoteld gekregen dus..
    in ieder geval bedankt voor jullie reactie.
    Ik zou zeggen, koop een loewe tv met 5 jaar extra garantie erbij. Voor dat bedrag kan dat er ook nog wel bij. Mocht je eenmaal in bezit zijn va neen loewe tv zul je echter geen spijt krijgen van de aanschaf hoor! Top tv's voor een mooie prijs!
    Hmmm, pas wel op wat je afsluit aan aanvullende garantie hoor! Je hebt namelijk veel meer rechten dan je denkt!

    bijvoorbeeld,

    Je mag IEDER product (van tandenborstel tot ferrari) binnen 14 dagen terug brengen zonder opgave van rede.
    Je hebt op alle (electronica?) producten altijd 2 jaar garantie, wat ze ook zeggen, ophangen etc.
    Als het toestel b.v. na 4 jaar kapot gaat kun je alsnog geld claimen. Je mag er vanuit gaan dat een TV zeker een Loewe langer meegaat dan 4 jaar, op basis daarvan krijg je alsnog een deel van het toestel vergoed.

    Veel mensen weten dit niet maar het schijnt echt zo te zijn.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #10

    Standaard

    Een kennis van ons heeft ook een Loewe tv gekocht en er zit echt goed helder beeld in en het geluid is ook goed! Ik kende het merk niet maar volgens mij is het gewoon en goed merk.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •