De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Leest Pioneer alles?

    Allereerst, hallo! Ik kijk hier regelmatig rond voor tips enzo, maar heb me nu toch maar besloten aan te melden.

    Ik zit met het volgende probleem:

    Ik heb al sinds langere tijd een DVD-speler van D-Vision. Prima ding, speelt alles af zonder moeite. Ik heb nogal wat kopieën, dus dan moet dat ook wel. Alleen is hij sinds een tijdje begonnen met 'piepen'. Het is geen mechanische piep, maar echt een elektronische, waarschijnlijk van een van de onderdelen in de buurt van de lens. Je hoort hem echt 'zoeken', dat duid dus aan dat hij moeite begint te krijgen met lezen. Lens al schoongemaakt, maar ik gooi het gewoon op ouderdom.

    Tijd voor een andere dus!

    Via Wehkamp heb ik toen een LG DVD-6054 besteld, volgens de consumentenbond de beste.... Inderdaad een prima ding, zolang je er maar geen gekopieerde disk in knalt..... Een en al elende, en ik kan bijna geen DVD meer kijken, vooral bij de laatste scenes vertikt hij het vaak (vrij logisch).

    Weer tijd voor een andere dus!

    Ik moet dus een dvd-speler hebben die echt alles kan lezen, en totaal geen moeite heeft met kopietjes. Nu ben ik zelf DJ, en werk met Pioneer cd-spelers. Schuif een cd over de grindtegels, gooi em in de magnetron, maakt niet uit, de Pioneer speelt 'em moeiteloos af. Daarom is het nu ook mijn persoonlijke keus om een Pioneer DVD-speler te nemen, omdat ze blijkbaar nogal goeie lenzen maken. Zit ik nu goed met mijn keuze? Of kan ik beter voor een ander merk gaan?
    Ik dacht zelf aan de Pioneer HC-42S, iemand daar ervaring mee? Ik ben ook van plan om de bijpassende versterker erbij te nemen, te zien op onderstaande link. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Vast bedankt!

    Link naar DVD-speler

  2. #2

    Standaard

    Voor zover ik weet leest die alles behalve de krant

  3. #3

    Standaard

    Nou ja voor zover ik weet slikken die Pioneers zowat alles. Ik heb zelf de Pioneer DV-444s en die pakt ook werkelijk alles zelfs +R(W) wat niet in de specificatie staat. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ie ook maar één keer iets weigerde in de 2 1/2 jaar dat ik hem nu heb. Toppertje!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  4. #4

    Standaard

    ik heb zelf ook de 444....na een jaar is het oog vervangen (binnen garantie) verder leest pioneer inderdaad zo goed als alles..........
    Vanmiddag kuchte hij echter voor het eerst een dvdr uit....hij wilde gewoon niet.....das de eerste in twee jaar....

    verder is het wel slim om een een pioneer versterker er bij te nemen....
    goed spul voor de instappers tegen een goede prijs!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snatch
    verder is het wel slim om een een pioneer versterker er bij te nemen....
    Heb ik ook! 8) Namelijk de VSX-D712s, zeer tevreden mee ja.

    Maar waarom is het volgens jou dan slim om een pioneer receiver erbij te nemen ipv een ander merk? Ik heb het gedaan omdat ik gewoon bij hetzelfde merk wilde blijven zodat alles mooi bijelkaar past.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •