Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Zonde, zonde, zonde dit bericht. Zat me eerlijk gezegt nu al te verheugen op de komende JB-film met Brosnan. Ik zie de genoemde acteurs allemaal niet zitten. Ik vind dat de productiemaatschappij op zoek moet gaan naar een nieuwe onbekende schotse of engelse acteur. Een wat oudere acteur met de looks van Connery en de charmes van Moore. Gewoon 1tje uit een pub trekken en helemaal drillen tot een nieuwe Bond. Hebben ze ook geen last van diva-gedrag en monstersalarissen. :wink:
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Ik vind Moore simpelweg de meest stijlvolle Bond.
    De man komt in mijn ogen het beste over als geheimagent.
    De tijd waarin je bent opgegroeid zal ongetwijfeld een rol spelen in de bepaling van de voorkeur van een Bond, maar tot op de dag van vandaag blijft Moore voor mij nummer 1.
    dat is waar. moore is de stijlvolste Bond. alleen zitten in zijn films teveel humor en is de actie wat minder dan gebruikelijk.

    sean connery heeft meer de uitstraling van een geharde geheim agent. :wink:

  3. #28

    Standaard

    Ik vind Pierce de beste bond omdat hij Connery en Moore in 1 is. Hij had de humor en arrogantie van Moore en het harde van Connery. Ik vind het nergens op slaan dat ze hem aan de kant zetten omdat ze een jongere willen voor een breder publiek. Ik dacht dat we genoeg hadden aan Agent Cody Banks...

  4. #29

    Standaard

    van Telegraaf.nl:

    Brosnan: Ik zeg geen Nee tegen Bond

    AMSTERDAM - De verhalen dat Pierce Brosnan nooit meer in de huid van Bond zal kruipen, zijn voorbarig. De knappe acteur heeft toegegeven nog best interesse in de rol van agent 007 te hebben.

    Volgens Brosnan zijn de geruchten de wereld in geholpen door een journalist die zijn uitspraak verkeerd heeft begrepen.

    Hij zegt: "Er is nooit een aankondiging geweest dat ik Bond niet meer wil spelen. De journalist heeft het verkeerd opgevat."

    Ik heb gezegd: 'Ik heb wel even genoeg over James Bond gepraat'. Dat was geen officiële mededeling", aldus Brosnan alias Bond.

  5. #30

    Standaard

    Hoop doet leven :wink:
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #31
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Inmiddels is bekend geworden dat James Bond 21 pas in 2006 zal arriveren en dat de 2005 opening in schema opgevuld gaat worden door The Pink Panther.

    bron CBn & MI6 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  7. #32

    Standaard

    Pierce heeft (volgens Zon-filmnieuws)niet echt zelf gekozen om geen Bond meer te zijn:

    Pierce Brosnan heeft 24 uur in een shock gezeten, nadat hij hoorde van zijn ontslag als James Bond. De acteur bevestigde dat hij niet in de volgende Bond zal spelen. Dit in tegenstelling tot wat de producers van de film hem eerder toezegde. Op de lijst van mogelijke opvolgers van Brosnan staan Jude Law, Colin Firth en Ewan McGregor.

    Hoewel de voormalige 007 wist dat hij ooit zou worden ingewisseld voor een jongere ster, is de 51-jarige acteur blij dat hij de rol van Bond mocht spelen. "Ik wist dat, mede door mijn leeftijd, er een tijd zou aanbreken dat ik ermee moest stoppen. Ik heb me daar ook op voorbereid. In eerst instantie was het natuurlijk een teleurstelling dat ik ermee moest stoppen, maar ik kijk met grote tevredenheid terug op mijn successen", aldus Brosnan op de website van persbureau Ananova.

  8. #33

    Standaard

    Is het niet een idee om Bond gewoon helemaal met pensioen te sturen?
    Begrijp best dat de filmmaatschappij nog veel Bling-bling binnenhaalt met Bond en dat ik dalijk boze fans achter me aankrijg maar iedereen heeft het altijd over slechte sequels en dat is volgens mij het geval bij de Bondfilms.
    Oke iedere film worden er weer nieuwe special effects gebruikt en nieuwe bonddames (die dat moment erg hot zijn).
    Ik zelf vond Johhny English helemaal geweldig omdat de film zo de draak steekt met J.B. (en R.Atkinson gewoon leuk blijft).

    Iemand met me eens

  9. #34

    Standaard

    Ben ik niet met je eens want: Elke nieuwe Bond steekt nog steeds met kop en schouders boven de rest van het gros actiefilms uit :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Ben ik niet met je eens want: Elke nieuwe Bond steekt nog steeds met kop en schouders boven de rest van het gros actiefilms uit :wink:
    nauw, nauw,

    sommige bondfilms zijn wel goed maar zeker zitten er een paar tussen die niet geweldig zijn.

    daarnaast zijn er films die zeker beter zijn dan de bond films zoals, star wars, terminator 2, the matrix, kill bill 1&2. toch stuk voor stuk actiefilms die ik persoonlijk hoger inschat dan de james bond films.

    dit wil niet zeggen dat ik mij niet kan amuseren met bond films! :wink:In tegendeel! :wink:

  11. #36
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Kill Bill hoger van nivo, zeker als het om jat (of leen) werk gaat.

    Matrix, Terminator & SW zijn science fiction, daar waar Bond poogt het avonturen aktie genre elke 3 jaar op te vrolijken. Appels en peren dus.

    Bond is verantwoordelijk voor een revolutie in de filmwereld en vele films gebruiken dezelfde blueprint en krijgen toch niet het zelfde resultaat. Want er is maar 1 James Bond.

    Even terug naar Quentin Tarantino, wilde hij ook niet een JB vehicle verfilmen de fanboy. Waarbij EON er terecht vanaf zag omdat QT zijn stijl niet past bij het fenomeen Bond.

    In 2006 zullen de bezoekers weer met veel plezier naar de volgende Bond gaan, ook de chagerijnige zeurpieten voor wie het nooit goed is. En over een jaar of 10 denken ze heel naders over de Brosnan era.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  12. #37

    Standaard

    Maar wat ik ook bedoel is dat iedere Bond film dezelfde verhaallijn volgt(correct me if i'm wrong)
    - Q komt met allerlei handige snufjes
    - Bond ontmoet een meisje(bij voorkeur een spion van de vijand)
    - Bond heeft sex met deze dame
    - Bond wordt gevangen genomen maar weet op miraculeuze wijze te ontsnappen( dankzij de snufjes van Q)
    - Bond keert terug en verslaat zijn vijand(en red vaak ook nog eens de hele wereld)

    Wat dat betreft hebben de Teletubbies nog meer diepgang.
    Bond mag van mij nog 300 jaar blijven bestaan(ik zal ze toch niet kopen cq. zien)
    Maar ik wil gewoon een discussie losweken

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    ...Wat dat betreft hebben de Teletubbies nog meer diepgang....
    Strikt genomen heb je natuurlijk volledig gelijk...

    Echter: het is herhaling wat de mensen tot kijken 'dwingt'. Waarom kijken mensen naar Buffy ("Nu met nog engere demon!"), GTST ("Deze week met extra miskraam!"), Friends ("Dit keer met grappige opmerkingen van Chandler en Joey eet pizza's!!!).

    En dan heb ik het nog maar over TV-series. Kijk nou 's naar andere vervolgfilms: Star Wars (groot, groter, grootst), Batman, Spiderman en zelfs de 53 delen Police Academy. Als je er objectief naar kijkt zijn ze dan niet allemaal hetzelfde? Zelfs in de onovertroffen Godfather-trilogie leggen de 'big bosses' iedere keer tegen het eind het loodje.

    Net als bij reclames: herhaling is (in de regel) succes.

    Het is niet anders met Bond; mensen weten wat ze krijgen, hoe het afloopt en dat Bond het meisje krijgt. 'So the <censuur> what?'.

    Noem 't dom vermaak, noem 't escapisme, ik noem 't twee uurtjes weg uit de sleur. Een week later ben ik de hele film weer vergeten...

    Mocht ik de leeftijd van 100 jaar bereiken dan hoop ik echt tegen die tijd met rollator en beademingsapparatuur de waarschijnlijk 50e Bondfilm te zien.

    Ik kan niet wachten...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  14. #39

    Standaard

    En dat is ook precies de reden dat ik ook geen Friends,GTST en Star Wars kijk.
    The Shield en de Sopranos dat zijn tenminste series die vernieuwend zijn(althans nu nog wel) en die steeds met de meest verrassende wendingen op de proppen komen, hier zouden de filmmakers anno 2004 een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Tegenwoordig weet je van 9 van de 10 films na 10 min. al hoe ze aflopen.
    Maar even iets anders, welke andere ex-Bond acteur(buiten Sean Connery) was nou echt goed genoeg om ook nog andere (serieuze) rollen neer te zetten?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Maar even iets anders, welke andere ex-Bond acteur(buiten Sean Connery) was nou echt goed genoeg om ook nog andere (serieuze) rollen neer te zetten?
    Los van het feit dat ik de rest van het Bond-aanbod ook maar zozo vindt een tegenvraag: hoe relevant is je vraag t.a.v. het succesverhaal (of succesformule) Bond?

    Noem 's 2 serieuze rollen van Johny Weismuller buiten Tarzan
    Noem 's 2 serieuze rollen van Steve Guttenberg buiten Police Academy
    Noem 's 2 serieuze rollen van...

    En zo kan ik vast nog wel een uurtje doorgaan. Connery heeft nu eenmaal het geluk dat ie een veelzijdig acteur is, maar de balans tussen 'draken' en successen is m.i. in een wankel evenwicht.

    Daarnaast kan Connery met die markante kop van 'm nu eenmaal gemakkelijk een diversiteit aan rollen aan. Moore is volledig afgetakeld, Dalton wilde liever de planken op, Brosnan is zeker ook nog niet uitgeblust en laten we 't vooral niet over Lazenby hebben...

    Kortom: iedere generatie heeft tot dusverre de Bond gekregen die ze verdiende...

    Laten we wel wezen: Broccoli, Wilson en consorten zijn niet bepaald achterlijk. Anders hadden ze nooit dik 40 jaar lang per film steeds meer winst en omzet binnengehaald.
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Roger Moore was ouder dan Connery toen ie met Bond begon en is ook gestopt in de zestig.

    Is tegenwoordig een verdienstelijk ambassadeur van de UNESCO, met alle respect.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •