Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 132 van 132 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Zolang het niet al te erg wordt (hehe...binnenpretje) maakt een misplaatste t of d me niks uit. Dat de jeugd tegenwoordig niet meer normaal kan spellen heb ik maar geaccepteerd .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Er worden weer een hoop spellingfouten gemaakt hier op dvd.nl die me wel irriteren de laatste tijd; mixxen i.p.v. mixen, realese i.p.v. release, kopie's i.p.v. kopies. Is Nederlands zo moeilijk dan?
    Of spellingfouten i.p.v. spelfouten.
    Blijkbaar is het Nederlands dus zo moeilijk, ook voor jou.

    Ik had er al speciaal op gelet dat ik geen fout zou maken, en dan doe ik dit .

  3. #128

    Standaard

    Waar ik een bloedhekel aan heb zijn zaken als "me receiver". "Me" is GEEN bezittelijk voornaamwoord!!!! Het is "mijn" of (in spreektaal) "m'n".

    Als ik zie hoe jongeren (zo'n beetje 18 jaar en jonger) Nederlands misbruiken, zou ik bijna voorstander worden om Engels als moedertaal in Nederland aan te nemen...

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Waar ik een bloedhekel aan heb zijn zaken als "me receiver". "Me" is GEEN bezittelijk voornaamwoord!!!! Het is "mijn" of (in spreektaal) "m'n".

    Als ik zie hoe jongeren (zo'n beetje 18 jaar en jonger) Nederlands misbruiken, zou ik bijna voorstander worden om Engels als moedertaal in Nederland aan te nemen...
    Tel daar ook nog eens jou(w) en mij(n) bij en je bent rijp om opgesloten te worden.

    Een foutje maken is menselijk, zeker op fora. Daar wordt snel getypt en wordt geen spellingscontrole gebruikt. Maar (ik weet het, dit woord mag ik niet in het begin van de zin plaatsen) de consequentheid waarmee woorden verkeerd geschreven worden is erg schrikbarend.

  5. #130

    Standaard

    Zet m ff hier neer, hoeft geen apart topic voor. Ik krijg dit te zien
    Het is nu 04-07-2006 22:13
    Terwijl het 23:15 is op dit moment, Hier loopt de site een uur achter!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Zet m ff hier neer, hoeft geen apart topic voor. Ik krijg dit te zien
    Het is nu 04-07-2006 22:13
    Terwijl het 23:15 is op dit moment, Hier loopt de site een uur achter!
    Heb je zelf de tijd goed staan in je profiel?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #132

    Standaard

    Ik zat idd in een andere tijdszone.
    nu gmt+2
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •