Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 88 van 88 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik koop een tv serie voornamelijk omdat ik m gewoon goed vind. Of als er geen tijd is voor een filmpie dan zet ik gewoon een aflevering van een serie op omdat die korter duren. Als je ze op dvd hebt hoef je ook niet te wachten tot je de volgende aflevering op tv kunt zien. Het is dus veel makkelijker.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Ik wil zelf graag alle boxen van The X Files hebben. Maar als ik me soms weer bedenk of ik er wel tijd voor zal hebben, dan vind ik het zonde van mijn geld. Ik had me eerst voorgenomen niet een seizoensbox van 24 te nemen, maar jah toen kwam ik zeer goedkoop seizoen 2 tegen tja wat moet je dan... Toch maar aangeschaft en dus nu ook binnenkort seizoen 1 aanschaffen. Ik denk dat het zo ook wel zal gaan met The X Files.
    Ik heb alle negen seizoenen en heb ze laatst nog eens allemaal, één voor één bekeken! Heb er wel een paar maanden over gedaan hoor. Elke avond één of twee afleveringen valt best nog mee. :wink:

  3. #78

    Standaard

    Sinds een paar jaar merk ik dat ik bijna enkel nog televisie boxsets koop. Veel favo televisiereeksen van mij komen nu uit op DVD en gelukkig is de prijs daarmee ook redelijk lager gaan staan. Redenen zijn bv: Geen pauzes, meer waarde voor geld, productie kwaliteit is bij vele reeksen gelijk aan film.

  4. #79

    Standaard

    Ben verslaafd aan tv series...
    De reden waarom ik ze koop.

    Zoals al door meerdere gezegt, geen pauzes(die bepaalde je zelf wel)
    Je maakt zelf wel uit! waneer je kijkt
    meerdere afleveringen achterelkaar
    extra's
    enne ...staat interessant in je kast :P

    hmm moet ik mijn kleine verzameling ook op tafel legge:
    (ben arm dusse!!het is een begin)

    CSI seizoen 1, 2, 3, 4 hillegaar natuurlijk
    Soprano's seizoen 1, 2
    Dead like me seizoen 1
    E.R. seizoen 1, 2, 3, 4
    Without a Trace seizoen 1
    The Shield seizoen 1, 2
    CSI miami seizoen 1

    en ik heb een goeie deal met een vriend die nu

    Scrubs seizoenen koopt
    en nu van de week
    Carnivale heeft gehaald
    Futurama, Simpsons
    dusseeeee veel kijk plezier voor moi

    word vervolgt!!!

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Oké, even weer een oude topic opgehaald. :razz:

    De reden waarom ik tv-series op dvd koop, is omdat veel oude tv-series zoals o.a. Dallas, Dynasty, Magnum P.I., Miami Vice niet meer op televisie komen, de kans is dan ook erg groot is dat ze misschien wel nooit meer op televisie komen. En omdat het gaat om mijn favoriete series van vroeger en ze zeker vaker terug wil zien, vind ik series op dvd gewoon het leukste wat er is, het is haast gewoon een verslaving. Ik heb dan ook meer met tv-series op dvd dan met films.

    Series waar ik aan zat te twijfelen om die op dvd te kopen, dat waren de wat nieuwere series zoals 24. Lost enzo, maar die irritante reklame gaf voor mij de doorslag om ze uit eindelijk ook maar op dvd te kopen.

    En dat is nu juist ook het leuke eraan, je kunt nu gewoon kijken wanneer jij wilt, geen reklame meer, zelf je tijd bepalen waneer het jouw uit komt. Series die ik nu inmiddels gezien heb, die komen weer terug in de kast, daarna als ik alle series gezien heb, dan begin ik gewoon weer opnieuw.

    Wel heb ik een aantal series in mijn collectie zitten waar ik spijt van heb zoals o.a. Medisch Centrum West en Spijkerhoek, en die zal ik na een paar keer kijken zeker weten weer weg doen, tja, dat kan ook gebeuren. :razz:
    Zo denk ik ook inderdaad. Geen reclame's, je kunt kijken wanneer je wilt..bovendien haal ik eigenlijk alleen series met wie ik ben opgegroeid zoals Charmed, Gilmore Girls en Greys Anatomy. Die series kan ik gewoon blijven kijken, verveelt nooit. Zelfde met Teen Drama series..altijd leuk om later nog eens te herkijken of mijn kinderen het te laten zien. Series zoals Lost/24 vind ik echter niet interessant om op dvd te hebben, een keer het verhaal gezien hebben, dan is het ook wel klaar..Friends, Simpsons etc blijft gewoon leuk net als de series die ik al noemde. Ik koop vaak ook gewoon van een serie het 1e seizoen ipv het op TV te volgen, en dan kijk ik of ik de andere seizoenen ook op dvd zou willen. Beetje TV serie verslaafd. Het staat ook gewoon mooi in je kast

  6. #81

    Standaard

    In het begin had ik een paar series op dvd en kon ik ze elk jaar helemaal opnieuw bekijken....nu is het gewoon niet meer te doen....heb iets van 20 series compleet op dvd en niet voldoende tijd om ze allemaal elk jaar opnieuw te kijken.

    Dus elk jaar een paar....losse afleveringen ben ik niet zo fan van. Gewoon van begin tot eind...

    Elke maand kijk ik ongeveer 3 tot 4 seizoenen van een serie.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ja dat had ik dus ook, eerst had ik maar zo'n 3 verschillende series op dvd, en die had ik ook best snel uitgekeken, maar daarna kwamen er steeds meer series bij en dan is dat haast ook niet meer te doen om ze allemaal te gaan bekijken, maar ook vanwege tijd te kort kwam ik er haast niet meer aan toe.

    Ik heb nu ook meer dan 20 series in mijn kast staan, waar ik de meesten nog van moet zien, maar nu ik in mijn vakantie al mijn films en muziek dvd's heb gezien, kan ik nu eindelijk gaan beginnen om al mijn series op dvd te gaan bekijken.

    Ik kijk nu 1 seizoen met zo'n 22 aflevering in 2 weken uit, series zoals The 4400 en OZ, kijk ik in 1 week uit, dus ik denk dat ik aan eind van het jaar wel behoorlijk mijn kijkachterstand heb weggewerkt.

    :razz:
    Ik kijk elke avond voor het slapen gaan meestal 2 episodes van een serie. Nu , vakantietijd kijk ik ook overdag wat meer episodes. Ik kijk liever series dan films, staat ook mooier in de kast. Eerst had ik alleen Gilmore Girls en One Tree Hill op dvd, daarna kwamen er steeds meer series bij. Zeker wel 10 series. Wanneer ik alle 10 series gekeken heb ben ik al weer toe aan een herhaling van die serie. Series zoals 24, Lost etc zoals nu schaf ik niet aan op dvd. Als je het verhaal 1x hebt gezien heb je het gewoon helemaal gezien, niet leuk om te herhalen. Jeugdsentiment en drama etc daarentegen kan ik niet vaak genoeg zien. Plus de prijs van Lost/ 24 etc is gewoon te hoog. Ik heb ook lijstje gemaakt van series die ik gewoon op dvd MOET hebben

    Buffy , Angel , Gilmore Girls, Greys Anatomy , One Tree Hill, OC , Veronica Mars, Charmed , Brothers and Sisters , Friends . Meer hoef ik eigenlijk niet op dvd. Seizoenen van Southpark en The Simpsons is ook altijd leuk, kun je ook vaak herkijken en ook niet zo duur dus die ga ik ook nog wel een keer compleet halen.

  8. #83

    Standaard

    Reden voor aanschaf van TV-series; weinig kans dat ze ooit in de rerun zullen gaan (Golden Girls, Who's the boss?, The Love Boat). Allemaal jeugdsentiment.

    Series die nu worden uitgezonden die ik graag zou willen hebben zijn Brothers and Sisters en Law and Order C.I. (alhoewel ik blijf twijfelen over de aankoop van de laatste, de plots zijn al bekend! Aan de andere kant; Vincent d'Onofrio verveelt nooit!)
    http://www.8hours.eu/ Stop long animal transports

  9. #84

    Standaard

    Heb deze week er weer een paar aangeschaft
    Dallas seizoen 1 en 2 met nl subs bij play.com waren binnen gekomen voor een euro of 12
    streets of san fransisco seizoen 1
    cosby show seizoen 7 en roseanne seizoen 7
    3rd rock from the sun seizoen 1 en 2

    Hoef me eigen iig niet te vervelen als ik uitgespeeld ben met mn spellekes

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ik heb ook lijstje gemaakt van series die ik gewoon op dvd MOET hebben

    Buffy , Angel , Gilmore Girls, Greys Anatomy , One Tree Hill, OC , Veronica Mars, Charmed , Brothers and Sisters , Friends . Meer hoef ik eigenlijk niet op dvd. Seizoenen van Southpark en The Simpsons is ook altijd leuk, kun je ook vaak herkijken en ook niet zo duur dus die ga ik ook nog wel een keer compleet halen.
    Brothers & Sisters is te koop bij bol.com 44,99
    http://www.8hours.eu/ Stop long animal transports

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door c_t Bekijk bericht
    Brothers & Sisters is te koop bij bol.com 44,99
    Ik heb hem al , maar thanks 8)

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians Bekijk bericht
    Als je uiteindelijk alle seizoenen verzameld hebt (sommige series hebben wel 5, 6 of meer seizoenen), en je hebt ze allemaal bekeken.. wat dan?
    De meeste reeksen belanden in mijn kast bij de stapel bekeken maar niet echt overbluft.

    Het bizarre aan het kopen van reeksen is buiten dat ze veel geld kosten ook dat ik alleszins elke vorm van mate overboord gooi.

    Je kijkt ongeduldig uit naar de releasedatum spoeit jezelf naar de winkel of wacht geduldig op de postbode om dan de net ontvangen box te verslinden in één grote kijkmarathon.

    Herbekijken hoort er niet echt bij tenzij er commentary tracks bijzijn.

  13. #88
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Sommige series als Doctor Who vind ik fantastisch maar worden niet uitgezonden in ons landje en of gereleased. Ik heb tevens heel weinig gezien van de klassieke serie dus als ik meer wens te zien dan moet ik het wel kopen. En ik blijf ze herkijken, fantastische serie.
    En zo zijn er nog wel een paar klassieke series die op aandacht behoeven als: The Avengers, the New Avengers, the Saint, return of the Saint, MASH, Robin of Sherwood.

    Series als X Files, Babylon 5 & Highlander zijn zo verziekt door de diverse Nederlandse omroepen in hun uitzendschema dat ik nu pas kan genieten van de volgorde en zelf vrij veel afleveringen die ik nooit heb gezien.

    Nieuwere series als Lost, Weeds, Californication kan ik vanwege mijn werk niet lekker volgen dus als ik die als seizoen kan aanschaffen en op mijn gemak kan kijken dan is de aanschaf van een serie erg relaxt.

    En soms koop ik iets tweedehands wat mij wel lijkt en wordt soms serieus verrast, en soms ook weer niet.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •