Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 88 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Mijn laatste aankoop is Nip/Tuck. Verwacht hem volgende week. Iemand hier al iets van gezien? Schijnt goed te zien. In de trend van Six Feeth Under. Zo goed zal het denk ik echter niet zijn. Maar ik ben benieuwd.
    Ik heb 1 of 2 afleveringen gezien van nip/tuck toen deze op TV kwamen. Ik vond het een goede serie maar lang niet zo indrukwekkend als Six Feet Under. Vind het ook beetje rare vergelijking (eentje die Six Feet Under ook geen recht doet :P), enige vergelijking is wellicht de absurde humor .

  2. #27

    Standaard

    Maar om even on-topic te blijven; ik vind TV series op DVD echt geweldig. Meeste argumenten zijn al keer genoemd. Ik heb vaak doordeweeks geen tijd/energie om een hele film te kijken dus dan gooi ik lekker aflevering CSI/Fawlty Towers/Six Feet Under/Friends in de speler.

  3. #28

    Standaard

    Ik heb niet zoveel series op DVD, meer films.
    Maar Band of Brothers heb ik nu 4x in zijn geheel bekeken, 1x zelfs op één dag.

    Fawlty towers, jiskefet, Koot en Bie e.d. zijn ideaal om een korte tijd te doden of zoals Ronald aangaf tijdens het eten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    Met een mooie serie heb ik altijd dat wanneer je er weer een aflevering van gaat kijken dat je weer de hele zooi wilt zien. Ik noem bijvoorbeeld een Band of Brothers, als je daar weer eenmaal in zit dan kijk ik ze allemaal weer. Soms vind ik dat wel lekker dat niet na 1,5 uur het allemaal al is afgelopen. Het is maar net waar ik zin in heb. En met een serie hoef je soms ook maar 45 minuten te kijken en dan de dag erna weer 45 minuten en zo werk je langzaam de hele serie weer af. Ik kijk films wel eens in delen, maar met series kijk ik vaak wel de aflevering af. En een serie verveelt minder snel vind ik, omdat er gewoon vaak veel aflevering bij zit, waardoor je niet altijd meer goed herinnert waar elke aflvering over ging.

    Ik vind beide gewoon erg gaaf.. ligt er gewoon aan waar ik zin aan heb.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  5. #30

    Standaard

    Series zijn leuker op dvd dan op tv, je deelt zelf de tijd in, je kunt relaxed even iets anders doen je kunt even trugspoelen als je iets mist, geluid en beeld is vaak beter, je kunt ondertiteling weglaten of comentaartracks volgen.

    Het enige min-punt wat ik vaak heb is als je bij een serie als bijvoorbeeld 24 bijna een nacht overslaat om hem uit te kijken En vervolgens moet je wachten op het volgende seizoen...

    Zelf heb ik vooralsnog X-files S1, 24 S1 en S2 die heb ik al bekeken

    Alias S1 en The Simpsons S1, S2, S3 die ik nog moet gaan kijken
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Voor wat betreft TV series koop ik vrijwel uitsluitend comedy: The Office, Blackadder, Fawlty Towers. Dit zijn trouwens ook niet de meest langlopende series. Mede daarom is elke aflevering een genot

    En dan nog BoB, maar dat zie ik eigenlijk meer als een hele lange film.

    En verder boeien TV series mij eigenlijk heel weinig, geen CSI, 24, Sopranos, The Shield.
    De series die ik dus wel leuk vind hebben voor mij dezelfde waarde als een film.

  7. #32

    Standaard

    Het is gewoon erug gaaf om van de serie die je vroeger altijd hebt gevolgt op tv een complete set in de kast te hebben staan, zodat je altijd op ieder gewenst moment van de dag kan teruggrijpen naar je favoriete aflevering.
    Zelf heb ik dit vooral bij The Simpsons
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  8. #33

    Standaard

    Ik heb volgende series op dvd:
    The Shield, Miami Vice, The A-Team, Knight Rider, Bottom

    Ik haal deze dvd's regelmatig uit de kast, gewoon om nog eens volledig te bekijken of enkel maar een specifieke aflevering.

  9. #34

    Standaard

    Ik spaar de seizoenen van Friends en The Simpsons en ik kijk ze als ik ze allemaal gezien heb weer gewoon opnieuw. Blijft leuk om naar te kijken ondanks je weet wat er staat te gebeuren.

  10. #35

    Standaard

    Ik ben zelf geen fan van series op DVD, enkel comedy series die niet echt een verhaal lijn hebben. Denk dan aan Fawlty Towers, Blackadder, maar ook de Simpsons. Zelf heb ik Blackadder en soms even een aflevering erin, heerlijk!

    CSI Friends, etc. trekken mij een stuk minder. Dat moet je veel meer volgen en waar haal je de tijd vandaan........

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone

    CSI Friends, etc. trekken mij een stuk minder. Dat moet je veel meer volgen en waar haal je de tijd vandaan........
    In het weekende heb je toch zat tijd?
    I am a freak, and I am proud of it:)

  12. #37

    Standaard

    blijkbaar hebben toch weinig mensen The X-Files op DVD
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fuse
    blijkbaar hebben toch weinig mensen The X-Files op DVD
    Vind je het erg vreemd voor dat geld

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fuse
    blijkbaar hebben toch weinig mensen The X-Files op DVD
    Vind je het erg vreemd voor dat geld
    Eigenlijk wel. Vooral nu ze zo goedkoop zijn (€50 en zelfs goedkoper).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #40

    Standaard

    Waar zie je ze zo goedkoop dan? In Nederland is de prijs meestal 59 euro en in het buitenland zelfs meer.

    Ik zou ze graag kopen maar ik hou me voorlopig bij goedkopere series als the Simpsons en Millennium (online goedkoper).

    50 Euro is een beetje mijn psychologische grens, een serie moet wel erg goed zijn wil ik die boven dat bedrag kopen. (Zoals Twin Peaks, die s2 sets ga ik zeker kopen)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Waar zie je ze zo goedkoop dan? In Nederland is de prijs meestal 59 euro en in het buitenland zelfs meer.

    Ik zou ze graag kopen maar ik hou me voorlopig bij goedkopere series als the Simpsons en Millennium (online goedkoper).

    50 Euro is een beetje mijn psychologische grens, een serie moet wel erg goed zijn wil ik die boven dat bedrag kopen. (Zoals Twin Peaks, die s2 sets ga ik zeker kopen)
    Bij EzyDVD en DevotedDVD heb je ze al vanaf €35 euro. Geen geld en bovendien met Nederlandse ondertiteling.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #42

    Standaard

    Geen pauzes/onderbrekingen tbv. reclame

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fuse
    blijkbaar hebben toch weinig mensen The X-Files op DVD
    Vind je het erg vreemd voor dat geld
    X-Files boxen zijn (buiten S9) niet zo duur meer hoor in vgl met vroeger
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  19. #44

    Standaard

    Ik zit dus al heeel lang te twijfelen of ik Friends zal gaan kopen. Ik ben alleen bang dat ik ze een keer kijk en daarna bijna nooit meer. En het is toch een hoop geld.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fuse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fuse
    blijkbaar hebben toch weinig mensen The X-Files op DVD
    Vind je het erg vreemd voor dat geld
    X-Files boxen zijn (buiten S9) niet zo duur meer hoor in vgl met vroeger
    Zijn nog steeds 59,99

    Idd goedkoper dan vroeger. Maar ook mijn grens is 50 euro en niet meer (importeren is geen optie voor mij heb geen cc). :wink:
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Zijn nog steeds 59,99

    Idd goedkoper dan vroeger. Maar ook mijn grens is 50 euro en niet meer (importeren is geen optie voor mij heb geen cc). :wink:
    Natuurlijk is het een hoop geld, zeker als je het ineens moet uitgeven. Toch denk ik dat het allemaal wel meevalt als je kijkt naar wat je er voor krijgt. Neem bijvoorbeeld het eerste seizoen van de X-Files. Deze telt 24 afleveringen die verspreid zijn over 6 discs. Daarnaast is er nog een 7e disc met een aantal extra's. Als je die 6 discs neemt als uitgangspunt, dan betaal je dus slechts 10 euro per disc (4 afleveringen/180 minuten). Vergelijk dat met films op dvd, dan krijg je redelijk waar voor je geld.
    Maar zoals ik al eerder zei, begrijp ik heel goed dat het best wel veel geld is dat je ineens moet uitgeven, wil je een seizoensbox aanschaffen. Ik koop soms 4 tot 6 films per maand, maar een enkele keer kies ik er voor om in plaats daarvan één seizoensbox te kopen. Financieel gezien komt dat op hetzelfde neer.
    Uiteindelijk blijft het voor mij van belang of ik de afleveringen vaker dan één keer ga zien. Maar dat geldt natuurlijk ook voor films. Wat dat betreft is er geen verschil.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  22. #47

    Standaard

    Daar heb je gelijk in en ze beredeneer ik het ook, maar het is een groot bedrag. Heb al vaak met Alien Quadrilogy in mijn handen gestaan en dan denk ik bij me eigen 60 euro valt best wel mee voor 9 discs maar het is net het bedrag wat je in één keer moet uitgeven.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  23. #48

    Standaard

    De series die ik in het bezit heb zijn meestal series waarvan ik losse afleveringen kan zien (Friends, Blackadder, Fawlty Towers, Kuifje) enkel dienen Band Of Brother, 24 en Twin Peaks in volgorde bekeken te worden. Ik bekijk series op dezelfde manier als mijn films na een aantal maanden/jaren bekijk ik ze gewoon opnieuw en het is inderdaad een luxe om een serie te kijken zonder reclame en wanneer je maar wil zonder te wachten op het vervolg :wink:

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone

    CSI Friends, etc. trekken mij een stuk minder. Dat moet je veel meer volgen en waar haal je de tijd vandaan........
    In het weekende heb je toch zat tijd?
    Hmmmm right.....was dat maar zo. Vooral met dit weer dus totaal geen tijd, ben dan wel iets meer een buiten mens! Heb al moeite om films te kijken nu. Er zijn films in mn kleine collectie die ik nog niet eens meer dan 1 keer gezien heb en dat zeker wel wil.

  25. #50

    Standaard

    Pas The Sopranos Seizoen 1 t/m 4 aangeschaft. Bijna elke avond is het weer genieten van een paar afleveringen! Ik vind tv-series op dvd echt geweldig! Geen reclames, zoveel afleveringen kijken als je wilt. Super! 8)
    Four-Star Trader (236)

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •