Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 88 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fuse
    blijkbaar hebben toch weinig mensen The X-Files op DVD
    Maarja ik ben er een die ze allemaal + film in mijn verzameling heb.
    Ik vind het heerlijk om 's avond een "losstande" aflvering.

    na x-files heb ik ook nog Star Trek Voyage S1&S2, Band of Brothers

  2. #52

    Standaard

    Om steeds weer opnieuw te genieten van tijdloze klassiekers als Hornblower, Men Behaving Badly, 'Allo 'Allo, The Muppet Show, Looney Tunes, Dad's Army, Blackadder, Thunderbirds, The A-team enzo

  3. #53

    Standaard

    Het meest fijne aan t.v. series op dvd vind ik dat je niet gebonden bent om op een bepaald tijdstip op een bepaalde dag voor de t.v. te zitten.
    Je kan gewoon kijken wanneer je wilt, zonder onderbreking.

    Ik heb alle series van Cold Feet (engelse serie, ook uitgezonden geweest bij de Vara en vanavond om 23.30 weer een aflevering op de belg! :wink: ) en band of brothers. Twee series waar ik echt van kan genieten en in weekenden/vakanties echt de tijd voor neem.

    Voor mij is het Ideaal!

  4. #54

    Standaard Re: TV series op DVD - Waarom eigenlijk kopen?

    Er zijn een aantal prachtige "VROUWEN" op AARDE verschenen. De voor mij interessante ANJA, BARBARA etc.

    Als je uiteindelijk alle "VROUWEN" "gehad" hebt (sommige vrouwen wel vaker als 5, 6 of meer seizoenen), en je hebt ze allemaal bekeken.. wat dan?

    Zet je de "VROUWEN" in de kast en ga je een jaar later alle afleveringen van alle seizoenen opnieuw bekijken? Losse afleveringen kijken heeft vaak geen zin omdat veel series een doorlopend verhaal hebben. Of kijk je ze nooit meer?
    Na 1,5 a 2 uur ben je klaar met een "Vrouw". etc.

    Zo denk IK er dus over....Van alles wat ik koop (ook complete dvd-seizoenboxsets) heb ik geen spijt en ik bekijk ze na één keer helemaal gekeken te hebben een paar weken daarna weer net zo graag! :P

    Misschien gek voorbeeldje door het woordje "DVD" door "Vrouw" te vervangen maar misschien zo duidelijker voor jullie wat mijn mening is.
    Women are meant to be loved, not to be understood.

  5. #55

    Standaard Re: TV series op DVD - Waarom eigenlijk kopen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Feyeroen
    Er zijn een aantal prachtige "VROUWEN" op AARDE verschenen. De voor mij interessante ANJA, BARBARA etc.

    Als je uiteindelijk alle "VROUWEN" "gehad" hebt (sommige vrouwen wel vaker als 5, 6 of meer seizoenen), en je hebt ze allemaal bekeken.. wat dan?

    Zet je de "VROUWEN" in de kast en ga je een jaar later alle afleveringen van alle seizoenen opnieuw bekijken? Losse afleveringen kijken heeft vaak geen zin omdat veel series een doorlopend verhaal hebben. Of kijk je ze nooit meer?
    Na 1,5 a 2 uur ben je klaar met een "Vrouw". etc.

    Zo denk IK er dus over....Van alles wat ik koop (ook complete dvd-seizoenboxsets) heb ik geen spijt en ik bekijk ze na één keer helemaal gekeken te hebben een paar weken daarna weer net zo graag! :P

    Misschien gek voorbeeldje door het woordje "DVD" door "Vrouw" te vervangen maar misschien zo duidelijker voor jullie wat mijn mening is.
    Tja ehm van Barbara kan ik het wel begrijpen maar Anja...nee die kon gelijk terug naar waar ze vandaan kwam!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #56

    Standaard

    kijk er zijn natuurlijk serries waarbij ik zoiets heb nee die hoef ik niet op dvd.
    Maar zoals Band Of Brothers die is en blijft een topper hoe vaak je hem ook ziet.
    bij zulke serries op dvd zeg ik ja die wil ik in mijn collectie.
    het is maar net of ze het waard zijn.
    en dat punt ligt volgens mij altijd nog bij jezelf.

  7. #57

    Standaard

    Een Animatie serie kijk je gemakkelijk. Je pakt af en toe een willekeurige ep..
    Bij een serie zoals 24 ben je wel verplicht om bij 1 te beginnen en bij 24 te eindigen..

    (heb daar trouwens NOG steeds niets van gezien)
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  8. #58

    Standaard

    In mijn kast staan toch lekker alle 9 seizoenen van X-files, eerste box gekocht toen die net uitkwam voor +/- 110 €. Nu zijn deze idd veeeeel goedkoper. Ben nu Voyager aan het sparen. Verder heb ik Fawlty towers, Millenium S1, V, Airwolf (playback 3 dvd's uitgebracht), 24 S1.
    Leuk aan series op dvd is idd geen reclame, en kijken naar je favo serie wanneer je wil

  9. #59

    Standaard

    Ik heb nu alles van the Sopranos, heerlijke serie, en wat vooral fijn is, en de voordelen zijn voor mij van deze series op dvd :

    - je kunt het kijken op een tijdstip dat je er zelf zin in hebt, je hoeft dus geen rekening te houden met wanneer het uitgezonden wordt op tv!

    -je kunt meteen meerdere afleveringen achter elkaar kijken

    -je kan het op pauze zetten (dat blijft toch ook erg fijn!)

    Ik kan zo nog wel een hele lijst maken, maar die zal ik je besparen...

  10. #60

    Standaard

    Een goede serie bekijk ik tegenwoordig liever op DVD. Desnoods moet ik (lang) wachten op de release. Ik ben al die reclame zo spuugzat. Het volgen van de serie 24 werd behoorlijk verprutst door al die reclameblokken, dat ik er maar mee gestopt ben en heb gewacht op de DVD-release.
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  11. #61

    Standaard

    Series op DVD vind ik prima. Zoals al eerder genoemd is: geen pauzes en geen week hoeven wachten op een nieuwe aflevering. Verder vind ik het gewoon leuk om alle afleveringen van een bepaald seizoen mooi bij elkaar in een box te hebben.

    Zelf heb ik animatieseries (Simpsons, Futurama, Family Guy) op DVD en daar ik regelmatig weer losse afleveringen van opnieuw. Twin Peaks heb ik ook nog -- die moet je wel op volgorde bekijken. Laatst ging ik the pilot weer eens bekijken met iemand anders en daarna zat ik er weer zo in dat ik de hele serie weer opnieuw ben gaan kijken. Blijft gewoon goed!

    Verder kijk ik op TV eigenlijk niet of nauwelijks series. Klassiekers als 'Allo 'Allo, Are You Being Served? en The Muppet Show zou ik graag nog eens op DVD willen hebben, net als The Sopranos.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  12. #62

    Standaard

    Geen reclame en geen week moeten wachten op de volgende aflevering. Het is ook altijd fijn om bepaalde afleveringen nog eens opnieuw te kijken op dvd.

  13. #63

    Standaard

    Zelf heb ik de volgende tvseries op dvd, die ik zeker wel 1x in de drie maanden weer ga kijken:

    24 Seizoen 1 tot 3
    Angel Seizoen 1 tot 5
    Alias Seizoen 1 tot 3
    Buffy Seizoen 1 tot 7
    Charmed Seizoen 1
    CSI Seizoen 1 tot 3
    Dark Angel Seizoen 1 & 2
    Dawsons Creek Seizoen 1 tot 4
    Six Feet Under Seizoen 1 & 2
    Smallville Seizoen 1 & 2
    The O.C Seizoen 1
    The Shield Seizoen 1 & 2
    The Simpsons Seizoen 1 tot 3
    Wonderfalls The Complete Series

  14. #64

    Standaard Re: TV series op DVD - Waarom eigenlijk kopen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Als je uiteindelijk alle seizoenen verzameld hebt (sommige series hebben wel 5, 6 of meer seizoenen), en je hebt ze allemaal bekeken.. wat dan?

    Zet je de DVD's in de kast en ga je een jaar later alle afleveringen van alle seizoenen opnieuw bekijken? Losse afleveringen kijken heeft vaak geen zin omdat veel series een doorlopend verhaal hebben. Of kijk je ze nooit meer?
    Ik denk dat films beter in aanmerking komen om meerdere keren te kijken dan TV series. Na 1,5 a 2 uur ben je klaar met een film. Bij een serie heb je 2 episodes gehad en moet je er nog tig
    Ik denk dat series juist beter in aanmerking komen om vaker te kijken dan films. Voor een film moet je al snel 2 uur uitrekken om te kijken. Een aflevering van een serie is binnen 45 minuten klaar. Nu is het inderdaad moeilijk om een enkele aflevering van 24 of Alias te kijken maar afleveringen van comedies en sci-fi series (The X Files, Millennium, Star Trek en Stargate) zijn makkelijk los en out of order te bekijken.

    Nog belangrijker is, en dat is enkel mijn mening, is dat mening tv serie dat nu in Amerika geproduceerd wordt beter is dan de gemiddelde hollywood film. Waarom geld besteden aan twee slechte films, als je een box vol met top afleveringen van je favoriete serie kan kopen?

    Mijn verzamling:

    24, seizoen 1, 2 & 3
    Alias, seizoen 1 & 2
    Ally McBeal, seizoen 1, 2 & 4
    Babylon 5, seizoen 1 & 2
    Band of Brothers
    ER, seizoen 1
    Farscape, seizoen 1, 2 & 3
    Fawlty Towers, seizoen 1 en 2
    Futurama, seizoen 1 t/m 4
    Star Trek, seizoen 1
    Star Trek The Next Generation, seizoen 1 t/m 7
    Star Trek Deep Space Nine, seizoen 1 t/m 7
    Star Trek Voyager, seizoen 1 & 2
    The League of Gentlemen, seizoen 1 & 2
    The Shield, seizoen 1
    The Simpsons, seizoen 1, 2, 3 & 4
    The X Files seizoen 1
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #65

    Standaard

    Heerlijk die dvd's ipv die bagger tv uitzendingen.

    Raar dat ik nergens lees over de vaak bagger slechte kwaliteit van het beeld. Denk eens aan een goede anamorphe breedbeeld transfer, mjammie of heerlijk DTS/D.D 5.1 geluid. Dat zijn pas voordelen.

    Verder wou ik dat ik bij aanschaf van Alias 1 & 2 en BoB ook gratis vrije tijd erbij zou krijgen
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #66

    Standaard

    Een groot voordeel bij 24 s3 is dat je hem nu al op dvd kunt zien. Terwijl de serie op de NL tv nog moet beginnen. Eindelijk geen frustratie meer als een aflevering is afgelopen......je hebt de serie al uit voordat hij op tv komt!!

  17. #67

    Standaard

    Nadat ik begin dit jaar Band of Brothers had gekocht en met veel genoegen had bekeken, ben ik er toe overgegaan om meerdere tv series op dvd aan te schaffen.
    Voor relatief weinig geld heb ik heel veel uren kijkplezier in huis gehaald:

    Band of Brothers behoeft geen nadere introductie, en ook Shogun (speelduur 9½ uur), Fawlty Towers en Mr. Bean blijven natuurlijk de moeite van het bekijken meer dan waard.

    Op het moment aan het bekijken I, Claudius (aanschafprijs €12, speelduur 10 uur). Beeld en geluid laten te wensen over, maar het blijft desondanks een fenomenale serie.

    Al op de plank liggen, maar nog niet bekeken: Roots (bijna 10 uur FRS €11), Marco Polo (3disc FRS €9,99), From the Earth to the Moon (3disc, FRS €9,99, ruim 10 uur) en Brideshead Revisited (11 uur durend, €27).

    Momenteel onderweg naar mij toe: 24 serie 1 (Amazon.com, incl. verzenden circa €18, speelduur ongeveer 20 uur), Foyle's war: Boxset 1 & 2 (in totaal 8 dvd's) en Shaka zulu (9 uur op 3 dvd's) voor tezamen €33 bij Van Leest.

    Zoals ik al zei, voor betrekkelijk weinig geld langdurig kijkplezier. Nu nog de tijd vinden om al dat fraais te bekijken :wink: .

  18. #68

    Standaard

    Het is heel vaak zo dat ik een bepaalde Dawson's Creek aflevering kijk omdat ik er een bui voor heb.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  19. #69

    Standaard

    @Qzyn 24 seazon1 met nl subs?

    dan gaak em ook bestellen ^-^
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    @Qzyn 24 seazon1 met nl subs?

    dan gaak em ook bestellen ^-^
    Regio 1, dus geen NL ondertitels.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    @Qzyn 24 seazon1 met nl subs?

    dan gaak em ook bestellen ^-^
    Regio 1, dus geen NL ondertitels.
    Ah jammer, wel lekker goedkoop d0h.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #72

    Standaard

    Gisteren 24: Season 4 binnen gekregen! Ik blijf series op dvd erg leuk vinden, vooral de verslavende series zoals 24. Ben blij dat ik weer aan een nieuw seizoen kan beginnen!
    Four-Star Trader (236)

  23. #73

    Standaard

    Ik wil binnenkort eens The Sopranos gaan proberen. Ik heb meestal te weinig tijd om een (lange) film op te zetten dus daarom zou een serie wel leuk zijn. Gewoon een paar afleveringen kijken wanneer ik tijd heb.

  24. #74

    Standaard Re: TV series op DVD - Waarom eigenlijk kopen?

    waarom ik een groot voorstander ben van tvseries op dvd:

    *geen pauzes
    *superieure kwaliteit
    *afleveringen achter elkaar doorkijken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Er zijn een aantal prachtige TV series op DVD verschenen. De voor mij interessante zijn CSI en 24. Verder heb je natuurlijk Friends, Sopranos, X-files etc, etc...

    Als je uiteindelijk alle seizoenen verzameld hebt (sommige series hebben wel 5, 6 of meer seizoenen), en je hebt ze allemaal bekeken.. wat dan?

    Zet je de DVD's in de kast en ga je een jaar later alle afleveringen van alle seizoenen opnieuw bekijken? Losse afleveringen kijken heeft vaak geen zin omdat veel series een doorlopend verhaal hebben. Of kijk je ze nooit meer?
    Ik denk dat films beter in aanmerking komen om meerdere keren te kijken dan TV series. Na 1,5 a 2 uur ben je klaar met een film. Bij een serie heb je 2 episodes gehad en moet je er nog tig.

    Doorverkopen is natuurlijk een optie. Maar prijzen van DVD boxen dalen toch vrij snel. Bovendien doet het toch een beetje pijn om een serie die je geweldig vindt, weer weg te doen, ondanks dat de 'kijkfrequentie' van een serie laag is.

    Hoe denken jullie hierover?

    idee en tekst gekopieerd van het "andere" forum

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik wil binnenkort eens The Sopranos gaan proberen. Ik heb meestal te weinig tijd om een (lange) film op te zetten dus daarom zou een serie wel leuk zijn. Gewoon een paar afleveringen kijken wanneer ik tijd heb.
    Zeker doen! Alleen als ik er aan begin dan moet ik meestal een heel seizoen in 1 of 2 dagen uitkijken, zeer verslavend en een meesterlijke serie!
    Where's Spoon? Spoon? There is no Spoon - Dog Soldiers

    Mijn films

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •