Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.

Discussie: Team America

  1. #1

    Standaard Team America



    Een film van de makers van Southpark.
    Na het zien van de trailer betwijfel ik of dit wat gaat worden. Het is ongeveer in de stijl van de oude thunderbird serie's, je ziet de touwtjes gewoon hangen zeg maar.

    Trailer: http://www.apple.com/trailers/paramount/team_america/
    Website: http://www.teamamericamovie.com/
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    ha, lijkt me erg leuk!
    vind je? Ik weet het zo net nog niet
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #4

    Standaard

    ziet er sjappy uit :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ziet er sjappy uit :P
    Ik moest ook gelijk aan jou denken toen ik de trailer zag
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  6. #6

    Standaard Re: Team America

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Een film van de makers van Southpark.
    Na het zien van de trailer betwijfel ik of dit wat gaat worden. Het is ongeveer in de stijl van de oude thunderbird serie's, je ziet de touwtjes gewoon hangen zeg maar.
    Dat is juist the point, dat het in de stijl van de Thunderbirds is. Stone en Parker waren erg teleurgesteld toen ze hoorden dat de Thunderbirds film met echte acteurs werd gemaakt in plaats van poppen, dus dachten ze kom, we maken gewoon zelf een film met poppen. Briljant idee als je het mij vraagt.

    Trailer vind ik ook al leuk.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  7. #7

    Standaard Re: Team America

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Een film van de makers van Southpark.
    Na het zien van de trailer betwijfel ik of dit wat gaat worden. Het is ongeveer in de stijl van de oude thunderbird serie's, je ziet de touwtjes gewoon hangen zeg maar.
    Dat is juist the point, dat het in de stijl van de Thunderbirds is. Stone en Parker waren erg teleurgesteld toen ze hoorden dat de Thunderbirds film met echte acteurs werd gemaakt in plaats van poppen, dus dachten ze kom, we maken gewoon zelf een film met poppen. Briljant idee als je het mij vraagt.

    Trailer vind ik ook al leuk.
    Het zal ook wel de bedoeling zijn maar ik vond de oude thunderbird series al niks dus zal dit wel niet veel beter zijn. Ik ga de film wel kijken dus misschien verander ik nog van gedachten
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ziet er sjappy uit :P
    Ik moest ook gelijk aan jou denken toen ik de trailer zag
    shit happens :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #9

    Standaard

    Geweldige film
    Ik heb deze film inmiddels gezien en vond deze ontzettend sterk. Een parodie op Thunderbirds, waarbij men strijd tegen het terrorisme. Hierbij ontstaat een ontzettend grote puinhoop, that sounds familiar!
    Geweldige film!

  10. #10

    Standaard

    De techniek die gebruikt werd door Matt Stone en Tray Parker heet..."Crappymotion", een nieuwe film techniek

  11. #11

    Standaard

    film laatst gezien, topper :P geweldige parodie op bestaande films en de huidige wereldpolitiek
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #12

    Standaard

    Geweldige film in een stijl die valt te verwachten van Stone en Parker. Er waren 3 momenten waarop ik echt de slappe lach kreeg en dat is best veel 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de film inmiddels ook gezien en ik vond hem zwaar tegenvallen, qua techniek is het perfect, ik hou wel van de oude Thunderbirds en dit was net zo goed. Het stoorde me alleen vreselijk dat ze wel iedereen belachelijk maken (zowel Amerika als land, Michael Bay en Jerry Bruckheimer, Terroristen maar ook Michael Moore en de acteurs die tegen de oorlog in Irak waren en dat geuit hebben) maar niet een eigen mening durven te geven over die dingen die ze belachelijk maken.
    Ook het feit dat er veel grappen over homo's en orale sex in zitten vond ik nogal puberaal, de humor in South Park is subtieler en leuker.

    De liedjes vond ik wel erg leuk (vooral I'm so Ronery), maar daarvoor kan ik ook de cd opzetten, ik hoef deze film niet in mijn collectie.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Ook het feit dat er veel grappen over homo's en orale sex in zitten vond ik nogal puberaal, de humor in South Park is subtieler en leuker.
    South Park Subtiel??????? WHAHAHAHAHAHA sorry hoor maar South Park is echt verre van subtiel. Team America is juist veel subtieler dan South Park. Als je het als subtiel kan noemen. :wink:

  15. #15

    Standaard

    Het goeie van deze film is dat er eigenlijk geen kant gekozen wordt, maar iedereen belachelijk gemaakt wordt.
    Southpark subtiel???? Heb je nooit die aflevereing gezien met Adolf Hitler onder de kerstboom.....

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Het goeie van deze film is dat er eigenlijk geen kant gekozen wordt, maar iedereen belachelijk gemaakt wordt.
    Southpark subtiel???? Heb je nooit die aflevereing gezien met Adolf Hitler onder de kerstboom.....

    ....Of Sadam die met een vibrator in het bed van satan ligt....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Het goeie van deze film is dat er eigenlijk geen kant gekozen wordt, maar iedereen belachelijk gemaakt wordt.
    Southpark subtiel???? Heb je nooit die aflevereing gezien met Adolf Hitler onder de kerstboom.....
    Okay misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt , ik bedoelde te zeggen dat ik de humor in South Park leuker vind en minder "makkelijk", ik vind het veel grappiger om Cartman verkleed te zien als Adolf Hitler met alle "onschuld" van een 8 jarige dan om [spoiler:442e8d21bb] Gary Johnson de grote baas te zien pijpen om te bewijzen dat hij echt hart voor de zaak heeft [/spoiler:442e8d21bb] overigens ben ik nooit een fan geweest van de homofiele Satan en Saddam, dat hoort bij mij in het rijtje "makkelijke grappen"

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Het goeie van deze film is dat er eigenlijk geen kant gekozen wordt, maar iedereen belachelijk gemaakt wordt.
    Ja dat vind ik dus een beetje laf, het is makkelijk om anderen of andermans ideeën af te kraken zonder zelf een mening te hebben.
    Kom eerst maar eens uit voor jouw mening (Matt Stone en Trey Parker dan) en ga dan maar anderen belachelijk maken.

    Maar goed dat is mijn mening en jullie hoeven het daar niet mee eens te zijn hoor.

  19. #19

    Standaard

    Komop mensen, dit is geen film voor diepe analyses. Gewoon lachen (of niet). Ik wel i.i.g.

  20. #20

    Standaard

    Het simpelweg kiezen van een kant zonder er goed over na te denken zou ik juist "makkelijk" vinden. Parker en Stone hadden gewoon één kant kunnen afzeiken, maar in plaats daarvan gaan ze wat dieper op de meningen van alle partijen in en komen ze tot de conclusie dat voor alle partijen wat te zeggen valt, maar ook dat bij alle partijen idioten zitten. Als ze hun analyse dan in zo'n hilarische metafoor over [spoiler:64d3c3710e]dicks, pussies en assholes[/spoiler:64d3c3710e] weten uit te drukken vind ik dat briljant gedaan.

    En verder waren de Michael Bay parodieën gewoon super grappig.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  21. #21

    Standaard

    Hier Matt Stone:
    A lot of people think that because you make fun of something, you think it's stupid or it doesn't matter. That's totally not true.

  22. #22

    Standaard

    Heb hem ook gezien en vond het een zeer leuke film! Anders dan ik verwacht had dus :P
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  23. #23

    Standaard

    2 woorde: Matttttt Damoonnnnnnn
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  24. #24

    Standaard

    Everyone has aids

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    Pics van de unrated versie:

    http://www.dvdanswers.com/index.php?...6558&n=1&burl=

    plassende poppen dus Mja....

    Belachelijke vind ik dit

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •