De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Halloween: The Complete Collection ook NL?

    Word de nieuwe collectie van halloween die in de UK op 30 augustus word gereleast ook in NL verkrijgbaar?

  2. #2

    Standaard

    Hoop het wel, maar ik denk het eigenlijk niet.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. De rechten van de films liggen namelijk bij verschillende distributeurs.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. De rechten van de films liggen namelijk bij verschillende distributeurs.
    Maar als 1 distributeur in NL de rechten van de anderen op-koopt dan zou die mogelijkheid er natuurlijk wel in zitten..en dan hoop ik niet dat RCV datideetje nu overneemt, want dan laat ik zo'n eventuele box denk ik staan...of ze moeten een keer van beleid gaan veranderen.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Maar als 1 distributeur in NL de rechten van de anderen op-koopt dan zou die mogelijkheid er natuurlijk wel in zitten
    Dat zou kunnen, maar dan blijft het de vraag of we dezelfde specificaties krijgen als in Engeland.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •