Bekijk uitslag poll: Welke game schaf jij aan?

Stemmers
57. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Doom 3

    4 7,02%
  • Half Life 2

    20 35,09%
  • Allebei natuurlijk!

    13 22,81%
  • Geen van beide

    20 35,09%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 60 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Games: Doom 3 en/of Half Life 2?

    Games: Doom 3 en/of Half Life 2?

    Hallo iedereen

    Ik ben benieuwd of er medeleden zijn die ook erg uitkijken naar deze games. Wat zijn jullie gedachten over deze games?
    Welke van de twee? Wat zal de adviesprijs worden? etc

    Deel uw gedachten :P

  2. #2

    Standaard

    hl2 !

    Mag onderhand wel eens komen ;(

    Najaaa eigenlijk is het ws toch niet half life wat ik ga spelen, maar weer counter-strike : o) na 3 jaar nog steeds leuk ;P maar een nieuw deel zal ook leuk zijn

  3. #3

    Standaard

    Dat kon niet in deze thread:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=8687

    ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    kweenie, als ze op ps2 komen allebei.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #5

    Standaard

    Ik koop en speel niet zoveel PC-games meer maar naar Halflife 2 kijk ik wel uit. Aan het origineel heb ik erg dierbare herinneringen.

    Nu alleen nog een PC met toereikende specs...

  6. #6

    Standaard

    Ja de games eisen idd erg veel

    Maar ik had ook in een interview gelezen dat je de kwaliteit van iig Doom 3 kunt bepalen.
    Je kunt dan kiezen uit oa:
    - medium quality
    - high quality
    - ultra high quality etc

    Erg handig, want dat betekent dat je het spel toch nog wel kunt spelen ook al heb je niet de allerbeste hardware.
    Bij HL 2 was er volgens mij net zon systeem alleen is van dat spel nog geen releasedatum bekend

    Heeft iemand Doom 3 al gesignaleerd in de winkels en evt de prijzen?
    Hij zou vandaag namelijk uitkomen in bepaalde landen

  7. #7

    Standaard

    Ik kijk het meest uit naar Half-life 2 maar denk niet dat ik die zal kunnen spelen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar

    Heeft iemand Doom 3 al gesignaleerd in de winkels en evt de prijzen?
    Hij zou vandaag namelijk uitkomen in bepaalde landen
    Hij komt hier "tussen 6 en 13 augustus" uit (ja het wordt steeds duidelijker met Europese release dates). Hij is wel al een aantal dagen voor de officiele release (vandaag) al verkocht en natuurlijk al weer uitgebreid op het internet te vinden.

    Zelf kijk ik het meeste uit naar Half Life 2, de opvolger van een van mijn favoriete games. Doom³ lijkt me niets voor mij omdat ik nou eenmaal een wuss ben . Maar voor een goede prijs, niet die achterlijke €60 waar hij nu voor staat, koop ik hem ooit misschien wel.

    De systeemeisen voor HL2 schijnen nog mee tevallen al moet je wel wat inleveren op detail. Voorlopig zijn de minimum eisen een 1,2GHz processor, 256 MB RAM en een directx 7 videokaart. De release kandidaat gaat deze maand als het goed is naar Vivendi die hem zal beoordelen en in september zou hij dan uit moeten komen.

  9. #9

    Standaard

    Half life 2 lijkt me het gaafst. Als mijn computer het aankan zal ik die zeker na een tijdje als hij wat goedkoper is aanschaffen .

  10. #10

    Standaard

    De systeemeisen voor HL2 schijnen nog mee tevallen al moet je wel wat inleveren op detail. Voorlopig zijn de minimum eisen een 1,2GHz processor, 256 MB RAM en een directx 7 videokaart. De release kandidaat gaat deze maand als het goed is naar Vivendi die hem zal beoordelen en in september zou hij dan uit moeten komen.
    Ik las ook ergens dat ze rekening wilden houden met trouwe HL fans die geen supercomputer hebben door de specs laag te houden. Erg cool moet ik zeggen
    Ben benieuwd of het spel echt zo goed is als iedereen verwacht. Zelf denk ik toch wel stiekem dat HL2 de betere van de 2 word, maar we zullen zien


    Voor de Doom 3 fans:
    Vandaag was ik langsgegaan bij de Bart Smit op Zuidplein te Rotterdam om te informeren wanneer het spel uit zou komen. De verkoper ging het voor me nakijken en vertelde dat het spel eigenlijk al binnen had moeten zijn maar dat ze een vertraging hadden Weet iemand of dit ook voor de Mediamarkt etc geldt?

  11. #11

    Standaard

    Dat donkere in doom 3 kun je heel makkelijk veranderen door de brightness level omhoog te gooien in het menu "options"

    Ik vindt het een vrij moeilijk spel maar wel leuk.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  12. #12
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Half Life 2 zonder twijfel
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    half life 2 lijkt me wel wat....

    doom doet me helemaal niets


  15. #15

    Standaard

    Waarschijnlijk geen van beide, maar voorkeur gaat wel uit naar half life 2. hl2 ziet er wel aardig uit, maar mijn pc met p4 2.4 gh, 512 mb en geforce 4 ti 4800 zal er zelfs moeite hebben. Doom 3 kan me helemaal al niet boeien.

    Ik koop liever af en toe een dvdtje...
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  16. #16

    Standaard

    Ik denk dat ik voor HL2 ga,Doom heeft me nooit echt kunnen boeien.
    En dat trek ik denk ik niet met mijn 2 gig processor,ondanks mijn Ati Radeon 9800 pro kaart,maar dit spel vraagt zooooooo veel van mijn arme pc,dat doe ik hem niet aan.
    Een vriend daarin tegen,heeft wel weer geluk,die gek(dat is hij zeker na dit voorval --->) heeft een Alienware Area-51 gekocht!!!
    ALIENWARE......Dat zijn de moeders van alle gaming pc's!!!!
    dit zijn de specskijk en huiver...net als ik)


    Case: Alienware Full-Tower Case with 480 Watt PSU - Plasma Purple
    Power Supply: 650 Watt Max Power Supply Upgrade
    Cable Management: Alienware Cable Management System
    Video Cooling: AlienIce™ Video Cooling System - Astral Blue
    Processor: Intel® Pentium® 4 Processor w/ HT Technology Extreme Edition 3.4GHz 2MB Cache
    Motherboard: Intel® D925XCV Desktop Board
    Memory: 2GB Dual Channel DDR2 PC-4300 SDRAM at 533MHz - 4 x 512MB
    Video Card: NVIDIA GeForce™ Ultra 6800 PCI Express 256MB DDR3 w/Dual Digital and TV Out
    Performance Optimiser: AlienAdrenaline: Video Performance Optimiser
    Hard Drive: 120GB Seagate Barracuda Serial ATA 7200rpm w/ 8MB Cache - Quantity 1
    Optical Drive One: 16/48x IDE DVD-ROM Drive - Black - w/Software MPEG-2 Decoder
    Optical Drive Two: Plextor PX-712A 12x DVD±R/W Drive - Black
    Sound Card: Creative Sound Blaster® Audigy 2 6.1
    Network Card: Integrated High Performance Intel Gigabit Ethernet Adapter
    Floppy Drive & Additional Storage: 1.44 MB Floppy Drive - Black
    Operating System: Microsoft® Windows® XP Professional UK
    Free T-Shirt: Alienware® T-Shirt - Black - XL
    Automated Support: AlienAutopsy: Automated Technical Support Request System
    Warranty: 2-Year AlienCare Toll-Free 24/7 Phone Support

    Ik had het niet gedaan,maar ja...er is altijd baas boven baas!!!
    Zucht!!!

  17. #17

    Standaard

    Al mijn games en dvd's zijn legaal.......en ben daar nu in deze tijden toch wel trots op,dat ik niet naar The Dark Side wordt getrokken...lol
    :wink:

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    ik speel nu al eventjes DOOM III en het spel kan mij erg bekoren! Een heerlijke creepy sfeer, dat gecreeerd wordt door de uitstekende geluiden ( die voortreffelijk tot hun recht komen in surround )gecombineerd met geweldige gfx.
    Kippenvel gegarandeerd!
    Kben beniewd! Ik ga morgen maar Weer eens langs bij de Mediamarkt om te zien of ze m nu wel hebben. Nu maar hopen dat t spel niet daadwerkelijk 60 euro kost

  19. #19

    Standaard

    Ik heb daarstraks Doom 3 gekocht. Zeker een aanrader. Helaas 60 euro... eigenlijk iets teveel. Maargoed...
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Ik heb daarstraks Doom 3 gekocht. Zeker een aanrader. Helaas 60 euro... eigenlijk iets teveel. Maargoed...
    5 Tientjes bij MM Rotterdam Alexandrium, sorry.... :wink:

    Mededeling (aan IEDEREEN):

    Het geleuter over illegale copieen is hier NIET toegestaan en het valt mij dan ook op dat reguliere bezoekers er zich alhier schuldig aan maken. Jullie weten de regels en zij die ze niet kennen: denk 's logisch na!

    Al deze posts worden verwijderd en herhaling zal leiden tot een waarschuwing!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  21. #21

    Standaard

    screw half life en doom 3, killzone wordt beter dan deze 2 tezamen :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Ik heb daarstraks Doom 3 gekocht. Zeker een aanrader. Helaas 60 euro... eigenlijk iets teveel. Maargoed...
    5 Tientjes bij MM Rotterdam Alexandrium, sorry.... :wink:
    Ik troost me met het feit dat ik er niet vlakbij woon. Ik had het wel bij CD-Wow kunnen bestellen. Met kortingsbonnen 35,- euro.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    screw half life en doom 3, killzone wordt beter dan deze 2 tezamen :P
    Zegt de "kenner".....

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flabmaster2000
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    screw half life en doom 3, killzone wordt beter dan deze 2 tezamen :P
    Zegt de "kenner".....
    idd en als jij ook maar een fragment van killzone had gezien dan zul je het met mij eens zijn :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #25

    Standaard

    Killzone... is dat niet die Nederlandse FPS voor de PS2?
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •