Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 85 van 85 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karim
    Alvast gefeliciteerd. Ik denk dat je er veel plezier van zult hebben.

    Ik zelf ga toch voor de Toshiba. Hij kost mij dus € 640,-, en daarbij krijg ik nog € 350,- van iemand wat ik zowat vergeten was. Deze beamer kost mij dus eigenlijk € 290,-. Voor dat geld kan ik het toch eigenlijk niet laten...
    Jij ook alvast gefeliciteerd :wink:

    Zo....zijn er weer wat ( tevreden) beamer-eigenaren bijgekomen

  2. #77

    Standaard

    Dan verwachten we van jullie binnenkort allebei recensies van jullie beamers he

    Veel plezier ermee!!

  3. #78

    Standaard

    Veel plezier... Ik zou wel de Sanyo Z2 laten calibreren.... uit de doos is de projector verre van optimaal qua beeldkwaliteit. Hou hier echt rekening mee! (het kan echt heel veel beter, zelfs als je hem straks opgesteld hebt staan en het idee hebt dat het niet nodig is... )

    Groet Bjorn

  4. #79

    Standaard

    Dat zal ik dan zeker gaan doen. Het kost dacht ik ongeveer 100 euro, klopt dat?

    Alleen las ik op internet dat men niet veel instellingen kon veranderen op de sanyo Z2 ivm instelmogelijkheden?

  5. #80

    Standaard

    Degene die de ISF calibratie uitvoert kan in het service-menu...

    Groet Bjorn

    P.S. dat klopt...

  6. #81

    Standaard

    De sanyo Z2 zal ik moeten aansluiten op mijn Philips dvd 729. Deze heeft echter helaas geen component en s-video aansluiting. Maar wel scart/rgb en composite. De Z2 heeft ook een dvi ingang. Is het misschien beter om de dvd-speler van mijn pc te gebruiken?Wat raden jullie mij aan om voor welke aansluiting te gaan? ( tijdelijke oplossing)
    Zodra ik het geld heb ga ik direct een andere dvd-speler kopen met progressive scan.

    Met vriendelijke groet,

    Emil

  7. #82

    Standaard

    DVI is nog onstabiel en zeker niet in alle mogelijkheden beter...

    Je kan kijken of de Z2 ook RGB aan kan, want in principe zou je dan ene SCART - RGB kabel kunnen kopen.. (RGB en Component zijn via een converter om te zetten) bijv. Key Digital Transcoder

    groet Bjorn

  8. #83
    S913
    Guest

    Standaard

    Heb een vraag over de Toshiba S20. Even vooropgesteld dat ik een beamer n00b ben ...

    Enthousiast gemaakt door de positieve reacties/reviews, de specs en de zeer nette prijs ben ik net wezen kijken bij de MediaMarkt Arena waar hij 'uitgestald' staat.

    Maar ligt het aan mij of is die opstelling niet optimaal? Ik vond beeld persoonlijk erg 'wazig' en korrelig (stond een knal oranje/rood menu op van een DVD)

    Even de hulp ingeroepen van een medewerker (n00b remember ...). Vervolgens wat meer info gekregen, waar ik toch me vraagtekens bij stel (maar gezien mijn kennis moeilijk die verkoper op kon aanspreken) ..

    - Eigenlijk moet de beamer in een lichtere ruimte dan de test-opstelling bij de MM (dus hoe donkerder de kamer, hoe minder het beeld)
    - Optimale afstand beamer<>scherm is 2 á 3 mtr. Op grotere afstand (dan hij in hun opstelling staat), zou hij waziger worden .
    - Je kan de grootte van de projectie op je scherm alleen beïnvloeden (groter/kleiner) door de beamer dichterbij en verder af van het scherm, omdat deze beamer geen zoom heeft. (bij mij zou hij op een kleine 4 meter van het scherm komen, maar het scherm (de ruimte die ik heb) is niet enorm groot, dus ik zou wel graag op die afstand zelf de grootte van de projectie in kunnen stellen)Lammaar, verkeerd begrepen
    - Beamer is standaard 4:3, als je hem op 16:9 zet dan wordt het beeld in elkaar gedrukt om breedbeeld te krijgen. Je zou wat aan de zijkanten aan beeld kwijtraken. Echter een dure breedbeeld filmbeamer ernaast op breedbeeld gaf precies hetzelfde beeld ....

    Hij heeft daarna even film aangezet en ik vond (maja, wat dus een niet optimale opstelling) het contrast niet echt top en bij snelle beweging wat stroperig ... vlekkerig in gezichten etc.

    Ben dus na het 'live' zien van deze beamer een beetje afgeknapt ... Iemand anders bij de MM Arena geweest en die opstelling gezien? Is hij een beetje representatief of komt de S20 niet tot z'n recht?

    Of ben ik gewoon niet-reeël bezig en heb een te hoge verwachting van beamers in het algemeen (of in deze prijsklasse)?

  9. #84

    Standaard S20 of....

    Realiteit is gewoon dat je bij MM geen normale demo kan krijgen, dat ze over het algemeen geen echte kenners van projectoren hebben, of in ieder geval maar wat voor de voet weg verkopen.

    S20 is een presentatie beamer, geen ht beamer, je kan er wel op kijken, maar voor een paar honderd (als je ze hebt is het makkelijker) meer heb je wel een HT beamer, 4 speed wiel en rgbrgb wiel. En alles wat ik heb aan reacties heb gelezen, echt resolutie van een LCd Z2 lijkt super, het beeld is minder dan een svga H30. Zelfs in vergelijking met een TX100 zijn er genoeeg die een H30 of IF4805 mooier vinden.

    S20? Nou ja het mag, maar het kan beter.

    Ik zal maaar niet reageren op het MM verkoper verhaal..

    Op HT forum staat er nog 1 te koop, en ik weet nog een demo te koop, PM voor info.

  10. #85

    Standaard

    Hier staat anders iets heel leuks voor € 800.-- een epson tw10H met scherm van Thommy doek. Zeker niet verkeerd :wink:
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=22362.0
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •