Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heb net ook AERO ontvangen. Puik staalte geluidstechniek zeg !

    Groet
    Dennis 8)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Eén van zijn beste nummers vind ik nog altijd de synthesizer-klassieker Crockett's Theme (oorspronkelijk van Jan Hammer), dat hij samen met Vangelis in een nieuw kleedje stak.
    Wanneer heeft ie dat gedaan dan? Staat volgens mij niet op een CD van 'm. Ik heb wel eens gezocht naar MP3's van Jarre en dan kwamen die titels ook naar boven, maar naar mijn idee waren dat gewoon Jan Hammer liedjes die abusievelijk aan Jarre zijn toegeschreven (het is synth muziek, dus het zal JMJ wel zijn...).
    Mijn Jarre favo zou nooit een cover zijn. Daarvoor heeft ie teveel oorspronkelijk materiaal geschreven. Ik denk dat Souvenir of China erg hoog scoort bij mij. Ook Waiting for Couteau (45min!) doet het goed bij mij. Een andere topper vindt ik September.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #28

    Standaard

    Heb vanmiddag Aero gekocht: wat een geluid zeg, waanzinnig!

    Weet ik weer gelijk waarom ik destijds drie maanden rijst heb gegeven i.v.m. de aanschaf van H/K-receiver...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Weet ik weer gelijk waarom ik destijds drie maanden rijst heb gegeven i.v.m. de aanschaf van H/K-receiver...
    Aan wie heb je rijst gegeven? Ik wil nl ook wel een HK receiver...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #30

    Standaard

    Mein eksuses vor die sprekvaut!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Mein eksuses vor die sprekvaut!
    Mond vol rijst?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Eén van zijn beste nummers vind ik nog altijd de synthesizer-klassieker Crockett's Theme (oorspronkelijk van Jan Hammer), dat hij samen met Vangelis in een nieuw kleedje stak.
    Wanneer heeft ie dat gedaan dan? Staat volgens mij niet op een CD van 'm. Ik heb wel eens gezocht naar MP3's van Jarre en dan kwamen die titels ook naar boven, maar naar mijn idee waren dat gewoon Jan Hammer liedjes die abusievelijk aan Jarre zijn toegeschreven (het is synth muziek, dus het zal JMJ wel zijn...).
    Klopt. Jarre heeft nooit met Vangelis samengewerkt en hij heeft ook geen cover gemaakt van Crockett's Theme. Op p2p netwerken kom je wat dat betreft de raarste benamingen en combinaties tegen.

  8. #33

    Standaard

    Heb Aero meteen vanaf het begin.

    Mijn reactie:
    Ik dacht dat Queen greatest hits gaaf was, maar deze DVD is gewoon GEWELDIG.
    Ik hoop dat de DVD van het concert in Being ook zo goed gemixt is.
    BTW Op het concert werd ook een prachtig "nieuw" nummer ten gehore gebracht. (Iets met "Peking" in de titel)
    Wel jammer dat die niet op die Audio DVD staat.
    Mijn 3 Favo Jarre songs:

    1. chronologie part 6 (Prachtig om zijn eenvoud)
    2. Oxygene part 7 (geweldige opening)
    3. Rendez vous a Paris (Ook een geweldig viool spel van een van de Corrs op de cd Metamorphosis.

    Mijn Favorite all time CD van Jarre is "Chronologie" geweldig samenspel van zowel oude als nieuwe Synthesizers.

    Ennuh Niet slecht he van iemand van 56 jaar!!
    Mijn vraag is wanneer hij stopt met muziek maken.... ik hoop dat dat nog lang mag duren. Want voor het geld en de bekendheid hoeft hij het niet te doen.
    Ga zo door Jarre .

  9. #34

    Standaard

    Net gelezen op jarre.net:
    Jean Michel Jarre
    Live in Beijing
    A ruined DVD Set

    Stop press, cancel your pre-orders, the worst case scenario is being executed: the DVD release of Jean Michel Jarre's concert in Beijing has been ruined. Originally intended to contain the full concert and a making of documentary on 2 DVDs, this release will now occur on a single disc and contain only a part of the concert and not much more. And why? Because the DVD must be rush released before the Christmas-cash-in period. So cancel that pre-order, and instead buy Peter Gabriel's 'Growing Up - Live' or 'Secret World Live' DVDs, which contain decent tracklists and extras.
    Op de site is een lijst te zien van de nummers die vervallen zijn...tragisch gewoon. Zo zonde dat op deze manier aan de commerciele druk wordt toegegeven. Dit hadden ze toch van honderden kilometers kunnen zien aankomen? Of wil ie erg veel post-productie werk doen en het halve concert gaan dubben omdat het niet zo best was? Ik weet het niet, maar vreemd is het wel. Je weet lang genoeg van tevoren hoeveel tijd je hebt voor de release en dan deze smoes gebruiken...? Erg jammer, ik had me enorm verheugd op deze DVD. Nu weet ik niet zeker of ik 'm nog wel wil kopen. Misschien maar wachten tot ie ergens voor wèinig in de bak ligt.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  10. #35

    Standaard

    Dat is typisch Warner Bross......Als er maar geld te verdienen valt.
    Hij had beter bij "Disques dreyfus" kunnen blijven daar hadden ze hem wel volledig uitgebracht.
    Heeft Jarre dan helemaal niets te zeggen bij Warner????
    Waarom brengt "Disques dreyfus" niet al zijn concerten die hij heeft gedaan op een verzamel DVD in 5.1 uit??
    Daar zit ik nu op te wachten... of moet ik ze zelf omzetten naar DVD om de kwaliteit van mijn oude VHS-banden te behouden.....?

  11. #36

    Standaard

    Dat is typisch Warner Bross......Als er maar geld te verdienen valt.
    Hij had beter bij "Disques dreyfus" kunnen blijven daar hadden ze hem wel volledig uitgebracht.
    Heeft Jarre dan helemaal niets te zeggen bij Warner????
    Waarom brengt "Disques dreyfus" niet al zijn concerten die hij heeft gedaan op een verzamel DVD in 5.1 uit??
    Daar zit ik nu op te wachten... of moet ik ze zelf omzetten naar DVD om de kwaliteit van mijn oude VHS-banden te behouden.....?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3
    Hij had beter bij "Disques dreyfus" kunnen blijven daar hadden ze hem wel volledig uitgebracht.
    [knip]
    Waarom brengt "Disques dreyfus" niet al zijn concerten die hij heeft gedaan op een verzamel DVD in 5.1 uit??
    Volgens mij is Dreyfus overgenomen door Sony. Jarre was ook een tijdje onder het Sony Classics label ondergebracht. Ik denk dat Warner meer bood of Sony niet goed medeed ofzo... Ik weet niet wat er met de rechten van de oude concerten aan de hand is, maar een recente poging om Paris La Defense op DVD uit te brengen is gestand. Men kon het niet eens worden over de rechten. Geld dus... Jarre is bezig met zijn pensioen, en misschien wil Charlotte alimoney zien (kan ik me niet voorstellen, maar goed).

    Ik heb al zijn video's al overgezet op DVD. Uiteraard alleen voor privé doeleinden, want ik heb al zijn video's gekocht dus dan mag het. Ook heb ik het concert in Egypte met de eeuwwisseling en Aero gedownload. Lang leve internet! Het hele oude concert op Place de la Concorde was te slecht om aan te zien qua beeldkwaliteit dus die heb ik weer weggekiept.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #38

    Standaard

    Ik heb al zijn video's al overgezet op DVD. Uiteraard alleen voor privé doeleinden, want ik heb al zijn video's gekocht dus dan mag het. Ook heb ik het concert in Egypte met de eeuwwisseling en Aero gedownload. Lang leve internet! Het hele oude concert op Place de la Concorde was te slecht om aan te zien qua beeldkwaliteit dus die heb ik weer weggekiept.
    Mag ik vragen hoe jij dat gedaan heb en welke software je gebruikt heb?
    Heb je er ook 5.1 van gemaakt?
    Zo ja en wat voor software gebruik je daarvoor?
    Ook beeldverbeteraars toegepast?

    Dat zou ik graag willen weten.......

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3
    Ik heb al zijn video's al overgezet op DVD. Uiteraard alleen voor privé doeleinden, want ik heb al zijn video's gekocht dus dan mag het. Ook heb ik het concert in Egypte met de eeuwwisseling en Aero gedownload. Lang leve internet! Het hele oude concert op Place de la Concorde was te slecht om aan te zien qua beeldkwaliteit dus die heb ik weer weggekiept.
    Mag ik vragen hoe jij dat gedaan heb en welke software je gebruikt heb?
    Heb je er ook 5.1 van gemaakt?
    Zo ja en wat voor software gebruik je daarvoor?
    Ook beeldverbeteraars toegepast?

    Dat zou ik graag willen weten.......
    Voor dit soort inhoudelijke vragen kan je beter op een ander gedeelte van dit forum terecht (wat direct over software e.d. gaat)

    Groet
    Dennis 8)

    ps. dat neemt niet weg dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar het antwoord op je vragen ...

  15. #40

    Standaard

    Net gelezen op jarre.net dat Warner Brothers blijkbaar is gezwicht voor de emails en het overige tumult in de JMJ forums.
    Het concert in Bejing komt bijna compleet op DVD (op 4 nummers na). Wordt wel een 1-disc versie. Verwachte verschijningsdatum: 7 december.
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  16. #41

    Standaard

    Ik heb AERO nu een poosje in huis en moet zeggen dat het geluid wel leuk is, maar als geheel vind ik hem toch tegenvallen.
    Ik ga hem dan ook wegdoen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •