Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hoeveel kost een degelijke vislijn ongeveer?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Hoeveel kost een degelijke vislijn ongeveer?
    Dat ligt aan de soort lijn. Waar wil je op gaan vissen?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Hoeveel kost een degelijke vislijn ongeveer?
    Dat ligt aan de soort lijn. Waar wil je op gaan vissen?
    Snoek, forel en van die dingen. Gewoon aan een rustig meertje of waterloop.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Hoeveel kost een degelijke vislijn ongeveer?
    Dat ligt aan de soort lijn. Waar wil je op gaan vissen?
    Snoek, forel en van die dingen. Gewoon aan een rustig meertje of waterloop.
    Ong, €3 per +/- 100 mtr.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #30

    Standaard

    Dat valt heel goed mee, thanks voor de info!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Een thread over een gezamelijke liefhebberij is geen probleem, maar het slowchatten kan een reden zijn om een dergelijke thread te sluiten
    Zou je de offtopic berichten willen verwijderen Alex?
    Done!

    Veel visplezier verder

  7. #32

    Standaard

    we hadden de eerste keer 9 tongen,de 2e keer maar 1...

    komt,eerste keer was savonds,2e keer was tussen half 8 en half 10,da was gewoon wat te vroeg.maar doen we ieder jaar een keer,soort demonstratie,me pa vindt da leuk.dan gaan er een boel van de camping mee,pakken we een stuk of 5 netten en dan vissen...

    met de hengel zijn we heel lang geleden es begonnen,en toen(10 jaar geleden of zo)ging ik ook nog iedere dag met een vriend gewoon op de vijvers in de wijk hier vissen.

    daarna hebben we dus garnalen netten,fuiken,tongennet,enz enz gehad....

    fuiken weggedaan,das teveel werk en risico dat ze door anderen leeggehaald of kapot gesneden worden.de rest hebben we nog!

    ga volgend jaar maar in cadzand op vakantie martin,kan je een keer mee vissen(en me andere hobby,bier nuttigen,is aan jou ook wel besteed denk ik zo...)

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    we hadden de eerste keer 9 tongen,de 2e keer maar 1...

    komt,eerste keer was savonds,2e keer was tussen half 8 en half 10,da was gewoon wat te vroeg.maar doen we ieder jaar een keer,soort demonstratie,me pa vindt da leuk.dan gaan er een boel van de camping mee,pakken we een stuk of 5 netten en dan vissen...

    met de hengel zijn we heel lang geleden es begonnen,en toen(10 jaar geleden of zo)ging ik ook nog iedere dag met een vriend gewoon op de vijvers in de wijk hier vissen.

    daarna hebben we dus garnalen netten,fuiken,tongennet,enz enz gehad....

    fuiken weggedaan,das teveel werk en risico dat ze door anderen leeggehaald of kapot gesneden worden.de rest hebben we nog!

    ga volgend jaar maar in cadzand op vakantie martin,kan je een keer mee vissen(en me andere hobby,bier nuttigen,is aan jou ook wel besteed denk ik zo...)

    mazzel,niels
    Bedankt voor je aanbod Niels, maar volgens jaar ga ik al naar Australie op vakantie 8)
    Ik hoop wel dat ze daar goeie bier hebben trouwens.... :wink:

    Ik heb ook ooit een fuik gehad die we 's nachts in het kanaal gooiden en de volgende morgen weer boven water haalden, zoveel vis kon je in een week niet met de hengel vangen :P
    De spanning is er dan natuurlijk niet bij en daar komt nog bij dat het illegaal is.

    Ik ga nu even genieten van een lekker koud Warsteinertje :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  9. #34

    Standaard

    fuik in kanaal,je zal er een vergunning voor moeten hebben denk ik zo...

    australie is t betere werk!

    ik ga nog es wat bellen en smsen,en ondertussen denk ik toch maar es final destination weer es opzetten,lang geleje...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  10. #35

    Standaard

    Wist niet dat er een topic over bestond.Ik ben geregeld aan de waterkant te vinden.Ik vis met een vaste en werphengel,niet speciaal op een soort vis,meestal vang ik Voorn,Brasem en zeelt.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Wist niet dat er een topic over bestond.Ik ben geregeld aan de waterkant te vinden.Ik vis met een vaste en werphengel,niet speciaal op een soort vis,meestal vang ik Voorn,Brasem en zeelt.
    vissen is voor ouwe lullen man

  12. #37

    Standaard

    Gisteren wel iets heel bizars meegemaakt, op een gegeven moment had ik beet en zie me dobber wegtrekken dus ik sla aan en voel dat er wat aan zit. Ik zat met een vaste hengel en lag z,on 5 meter van de kant dus toen ik ophaalde dacht ik wat is dat nu, dus ik haal het naar de kant zit er een roodwangschildpad van z,on 25/30 cm aan me haak Ik denk wat nu, maar die haak schoot uit z,n bek toen ik op het punt stond hem met schepnet eruit te halen. Schijnbaar had iemand ze huisdier gedumpt want ben gaan googlen, schijnt vaker voor te komen dat ze gevangen worden met vissen.

    Voorbeeld van de schildpad:
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 27-06-2010 om 13:55
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #38

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:11

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •