Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 87 worden weergegeven.

Discussie: Se7en (SE) [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    En waar dan als ik vragen mag?
    Dave, waar ben je de laaste tijd geweest ? Vorige week was er een thread over BuyDVDNow, een bedrijf dat heel deze maand al hun DVD's voor 10 euro verkoopt. Films zoals Cast Away en Seven S.E. zaten daarbij maar die zijn helaas nu uitverkocht.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Dave, waar ben je de laaste tijd geweest ? Vorige week was er een thread over BuyDVDNow, een bedrijf dat heel deze maand al hun DVD's voor 10 euro verkoopt. Films zoals Cast Away en Seven S.E. zaten daarbij maar die zijn helaas nu uitverkocht.
    Aah, dankje voor de info Music Instructor

    Ben indd vorige week weinig op het forum geweest ivm PC probs... Maar dat is nu weer allemaal goed en beter als ooit

    Jammer dat ze hem niet meer hebben dan maarja komt wel weer een keertje...
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Jammer dat ze hem niet meer hebben dan maarja komt wel weer een keertje...
    Als je niet al te veel maalt om NL subs kan je de UK versie bij play of bij splash bestellen voor 15 euro nog wat. Of bij Posse voor 16 euro (nu in het te koop subforum), dan kan je het zonder creditcard af.
    Startrader, Safetrader

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan


    Als je niet al te veel maalt om NL subs kan je de UK versie bij play of bij splash bestellen voor 15 euro nog wat. Of bij Posse voor 16 euro (nu in het te koop subforum), dan kan je het zonder creditcard af.
    Tja, de subs maken me persoonlijk niet veel uit, maar ik vind de NL hoes zoveel mooier dan die Engelse...

    Toch bedankt voor de info
    StarTrader

  5. #30

    Standaard

    Ik sta op het punt om de UK versie van deze dubbeldvd te kopen bij play.com, maar ik herinner me vaag dat deze versie last heeft van lip sync problemen. Ik heb hier al wat naar gezocht, maar ik heb nergens een goed antwoord kunnen vinden op de vraag hoe erg en hoe vaak het geluid out of sync loopt. Als dit regelmatig gebeurt dan zal ik me daar erg aan ergeren en dat is natuurlijk niet de bedoeling

    Ik zie dat een aantal van jullie ook deze versie heeft --> wat zijn jullie ervaringen?

    Guido


    [edit: typo]

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tony Montana
    Ik sta op het punt om de UK versie van deze dubbeldvd te kopen bij play.com, maar ik herinner me vaag dat deze versie last heeft van lip sync problemen. Ik heb hier al wat naar gezocht, maar ik heb nergens een goed antwoord kunnen vinden op de vraag hoe erg en hoe vaak het geluid out of sync loopt. Als dit regelmatig gebeurt dan zal ik me daar erg aan ergeren en dat is natuurlijk niet de bedeling

    Ik zie dat een aantal van jullie ook deze versie heeft --> wat zijn jullie ervaringen?

    Guido
    Ik heb ook de UK en heb niks opgemerkt en ik heb m 3x gezien (2 x met commentaar), dus ik kan je gewoon aanraden deze te bestellen
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  7. #32

    Standaard

    Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd maar..... maar aan de andere kant, mijn UK import versie (ook 20 eurootjes) is geweldig
    Win some, lose some.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tony Montana
    Ik sta op het punt om de UK versie van deze dubbeldvd te kopen bij play.com, maar ik herinner me vaag dat deze versie last heeft van lip sync problemen.
    Ik heb hem ook en ik sluit me bij Marije aan. Geen lip-sync problemen te vinden.

  9. #34

    Standaard

    Dat is goed nieuws , maar naar welke track luisteren jullie dan? De Dolby Digital (5.1) of de DTS ES?

    Ik heb net nog even verder gezocht en in de review van de Australische versie hebben ze het bijvoorbeeld over de scene na de eerste moord waarin Summerset en Mills door een straat in NY lopen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tony Montana
    Dat is goed nieuws , maar naar welke track luisteren jullie dan? De Dolby Digital (5.1) of de DTS ES?

    Ik heb net nog even verder gezocht en in de review van de Australische versie hebben ze het bijvoorbeeld over de scene na de eerste moord waarin Summerset en Mills door een straat in NY lopen.
    Ik heb geen DTS decoder, dusseh.... ik luister maar naar de DD want anders hoor ik nog niks
    Wat die scene betreft.. zou me zeker zijn opgevallen als het geluid niet gelijk aan het beeld zou lopen. Misschien hebben ze dit opgelost na de eerste persing? Jammer dat ik niks over de DTS kan zeggen, maar de DD 5.1 is uitstekend, dus ik zou m niet laten liggen... je hebt er tenslotte wel een extra commentaartrack bij.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  11. #36

    Standaard

    Dan moest ik em maar eens bestellen

    Bedankt!

  12. #37

    Standaard

    Bij play.com is ie nu vrij voordelig, iets meer dan 6 pond..... Maar heeft deze versie ned. ondertiteling??? dat vind ik nml wel zo handig....

    alvast bedankt

  13. #38

    Standaard

    Ik kan gelukkig uitstekend Engels verstaan, lezen en schrijven (ik ben geweldig ), maar ik heb gemerkt dat het handig/makkelijk kan zijn om bij niet-Nederlandse ondertiteling de Engelse ondertiteling aan te zetten: scheelt echt enorm.

    Ja, ik heb de UK versie en nee, geen NL ondertiteling maar voor DAT geld??? Ik was het dubbele kwijt!

    (mmmmmmm, wat een lekkere goedkope schijfjes hebben ze weer bij Play.com....yummie!)

  14. #39

    Standaard

    mmmm, dan ga ik nu nog effe verder met twijfelen, maar even goed bedankt.

  15. #40

    Standaard

    ik ben misschien vanplan om deze DVD te kopen maar kan iemand mij vertellen of er bij de extra's een optie is voor nederlandse ondertiteling.

    Alvast bedankt. André van Helvoort

  16. #41

    Standaard

    Bij de versie van Play.com (de Engelse) NIET dus.



  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andre van Helvoort
    ik ben misschien vanplan om deze DVD te kopen maar kan iemand mij vertellen of er bij de extra's een optie is voor nederlandse ondertiteling.

    Alvast bedankt. André van Helvoort
    Ik heb even gekeken voor je En de extra's hebben geen Nederlandse ondertiteling
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Ik heb even gekeken voor je En de extra's hebben geen Nederlandse ondertiteling
    Is dat zo?? Nu ga ik toch wél twijfelen hoor!
    Effe schijfje in mijn speler stoppen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie


    Is dat zo?? Nu ga ik toch wél twijfelen hoor!
    Effe schijfje in mijn speler stoppen.
    Ik heb er een paar uitgeprobeerd maar geen ondertiteling Het kan ook aan mij liggen hoor Ik loop wel vaker te stoeien met mijn speler Ik ben benieuwd wat het resultaat bij jou is
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andre van Helvoort
    ik ben misschien vanplan om deze DVD te kopen maar kan iemand mij vertellen of er bij de extra's een optie is voor nederlandse ondertiteling.

    Alvast bedankt. André van Helvoort
    Déja-écrivé: non!

  21. #46

    Standaard

    Se7en is idd een "must" voor iedere dvd-liefhebber, zowel de film zelf met de extra's als de fraai uitgevoerde hoes.
    Alleen jammer dat hij vrij prijzig is als je niet over een CC beschikt.
    Ik heb er 24,99 voor betaald bij de v.Leest (was 29,99, maar ik had een kortingsbon van 5 euro )

    gr. Coen

  22. #47

    Standaard

    heerlijke film, en een enorm spannend/dramatisch eindscene!

    toppertje...kan niet ontbreken, vooral de sfeer i.c.m. de geluidseffecten....KIPPEVEL.... (oh, mag dat in de tijd van vogelpest?)

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    gruwelijke film. lekker kille sfeer, prima acteerwerk, bruut einde, verschikkelijk mooie intro. Topfilm!
    "...maybe they were like Rachael...maybe they needed memories" --Rick Deckard (Blade Runner)

  25. #50

    Standaard

    Een van de beste thrillers allertijden En een supermooie uitvoering zoals het hoort.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •