Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 87 worden weergegeven.

Discussie: Se7en (SE) [DVD]

  1. #51

    Standaard

    de beste film met de beste dvd uitgave....


  2. #52

    Standaard

    Aan deze dvd hoef ik maar weinig woorden vuil te maken. Super film en een super dvd-release!

    Four-Star Trader (236)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Aan deze dvd hoef ik maar weinig woorden vuil te maken. Super film en een super dvd-release!

    Vuil maken? Niks vuil maken! Dit is gewoon een juweeltje, daar kun je geen woorden aan vuil maken! Heb hem vandaag dan toch eindelijk in huis gehaald.

  4. #54

    Standaard

    Ultralatieven schieten mij te kort :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  5. #55

    Standaard

    weet iemand waar ge hem het goedkoopste vindt den se? dus onder de 20 euro

  6. #56

    Standaard

    Probeer het eens op ebay, heb hem daar zelf ook gekocht, onder de €20.

  7. #57

    Standaard

    bij van leest heb ik hem precies gevonden onder de 20 euro

  8. #58

    Standaard

    Dit blijft echt een superfilm, dus ik dacht ook superextra's, NOT. geen eens een normale making of. Vind de extra's dus niet geslaagd, maar de film is de moeite waard.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aquila
    bij van leest heb ik hem precies gevonden onder de 20 euro
    Klopt
    Bij FRS heb ik hem ook voor 19.99

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aquila
    bij van leest heb ik hem precies gevonden onder de 20 euro
    Klopt
    Bij FRS heb ik hem ook voor 19.99
    Bij vanleest nu 17,99 :wink:
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #61

    Standaard

    Ook maar gekocht. Inderdaad een juweel, zowel de film als de dvd zelf! 8)
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #62

    Standaard

    Prachtige uitgave, geweldige film. Do I need to say more?

  13. #63

    Standaard

    Pas geleden mijn 1 disc versie voor deze SE vervangt. En daar heb ik zeker geen spijt van gekregen, het is echt een prachtige uitgave! En over de film daar kan ik kort over zijn ...TOPPER... :P

  14. #64

    Standaard

    Inderdaad een prachtige film in een geweldige uitgave.

  15. #65

    Standaard

    De beste thriller die ooit gezien heb en dat heb ik.. misschien wel 50 keer. De sfeer in deze film is zo beklemmend en meegrijpend dat er de hele film door gewoon spanning is. Het verhaal zit zo uitstekend in elkaar, het is bijna niet meer te evenaren. Gooi daar nog eens acteerprestaties bovenop van Morgan Freeman / Brad Pitt / Gwyneth Paltrow en Kevin Spacey en je hebt gewoon één van de beste films ooit naar mijn mening. Een topprestatie van regisseur Davind Fincher dat hij later nog eens grandioos over deed met Fight Club.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  16. #66

    Standaard

    De dvd is inmiddels alweer de nodige jaartjes oud maar is nog steeds een van de beste SE's die je kunt kopen. De bergen extra's geven een prachtig inzicht in de productie van de film. Mijn persoonlijke favorieten zijn de commentaartrack met Fincher, Pitt en Freeman (die erg levendig is) en de demo waarbij ze laten zien hoe het beeld digitaal wordt opgepoetst (wat ongelovelijk fascinerend blijft).

    En wat betreft de film? Tja, die blijft gewoon tijdloos goed. Ik heb hem nou al dozijnen keren gezien en ken het verhaal en de details op mijn duimpje. Het einde blijft toch iedere keer weer gruwelijk indrukwekkend..

    Oh ja: door deze film ben ik zelfs Dante's Goddelijke komedie gaan lezen.

  17. #67

    Standaard

    Fantastische film! Een van de beste thrillers allertijden. Terecht dat hij zo'n mooie special edition heeft gekregen.

  18. #68

    Standaard

    Ga toch eens moeten proberen m'n eerste uitgave te verkopen, maar mensen vinden die hem willen kopen is moeilijker

    Wil zo graag de SE van deze film
    BD (1243) What i Watch

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ga toch eens moeten proberen m'n eerste uitgave te verkopen, maar mensen vinden die hem willen kopen is moeilijker

    Wil zo graag de SE van deze film
    Hij is geloof ik maar 14,99 bij FRS gewoon doen, dan kun altijd wel die oude versie voor een paar euro verkopen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V



    Hij is geloof ik maar 14,99 bij FRS gewoon doen, dan kun altijd wel die oude versie voor een paar euro verkopen.
    Toen ik hem kocht ook (FRS). Of € 11,- uit de 3 voor € 33,- bak. heb er dus maar € 11,- voor betaald. Per stuk dus € 14,99.

  21. #71
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Schitterende film en een schitterende release en verdikkie nu moet ik hem vanavond ook kijken :P

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V



    Hij is geloof ik maar 14,99 bij FRS gewoon doen, dan kun altijd wel die oude versie voor een paar euro verkopen.
    Toen ik hem kocht ook (FRS). Of € 11,- uit de 3 voor € 33,- bak. heb er dus maar € 11,- voor betaald. Per stuk dus € 14,99.
    Ik heb er zelfs 19,99 voor betaald (absoluut waard), dus het is nu gewoon een koopje en kan freaky niets anders adviseren dan gewoon doen en dan kan hij die gewone versie vast nog wel een keer kwijt aan iemand (waardoor die Special Edition alleen nog maar minder kost).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aquila
    weet iemand waar ge hem het goedkoopste vindt den se? dus onder de 20 euro
    bij de FRS voor 9,99 (+free id 8,99 )

    Ik heb deze film net voor het eerst gezien,en wat een topper!

    De film zit vol spanning en is totaal niet saai.Het blijft ook heel mysterieus wie nou de dader is,ik was totaal vergeten dat Kevin Spacey erin meespeelde,dus daar had ik niet aan gedacht.De climax was zeer goed gedaan,Brad Pitt maakte de juiste keuze,vond ik.

    [spoiler:ef7634b667]Wel jammer dat ik een maand geleden had gelezen dat Gwyneth Paltrow niet de hoofdrol maar een hoofd-rol speelde,dus toen kwam ik bij het einde al snel op ideeen wat die man op dat veld bracht. [/spoiler:ef7634b667]

    een 9 heeft hij zeker verdiend.

  24. #74

    Standaard

    fantastische film.
    Geweldige uitgave.

    wat wil je nog meer?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aquila
    weet iemand waar ge hem het goedkoopste vindt den se? dus onder de 20 euro
    bij de FRS voor 9,99 (+free id 8,99 )

    Ik heb deze film net voor het eerst gezien,en wat een topper!

    De film zit vol spanning en is totaal niet saai.Het blijft ook heel mysterieus wie nou de dader is,ik was totaal vergeten dat Kevin Spacey erin meespeelde,dus daar had ik niet aan gedacht.De climax was zeer goed gedaan,Brad Pitt maakte de juiste keuze,vond ik.

    [spoiler:607fac0066]Wel jammer dat ik een maand geleden had gelezen dat Gwyneth Paltrow niet de hoofdrol maar een hoofd-rol speelde,dus toen kwam ik bij het einde al snel op ideeen wat die man op dat veld bracht. [/spoiler:607fac0066]

    een 9 heeft hij zeker verdiend.
    Voor zover ik weet in de 3 voor 33 bak hoor.
    iig hier in Utrecht en in Zwolle.....en ook op de internetsite

    Heb hem btw net gekocht. Zeer goede uitgave die mijn 1 disc vervangt.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •