Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 87 van 87 worden weergegeven.

Discussie: Se7en (SE) [DVD]

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aquila
    weet iemand waar ge hem het goedkoopste vindt den se? dus onder de 20 euro
    bij de FRS voor 9,99 (+free id 8,99 )

    Ik heb deze film net voor het eerst gezien,en wat een topper!

    De film zit vol spanning en is totaal niet saai.Het blijft ook heel mysterieus wie nou de dader is,ik was totaal vergeten dat Kevin Spacey erin meespeelde,dus daar had ik niet aan gedacht.De climax was zeer goed gedaan,Brad Pitt maakte de juiste keuze,vond ik.

    [spoiler:9e93c98f61]Wel jammer dat ik een maand geleden had gelezen dat Gwyneth Paltrow niet de hoofdrol maar een hoofd-rol speelde,dus toen kwam ik bij het einde al snel op ideeen wat die man op dat veld bracht. [/spoiler:9e93c98f61]

    een 9 heeft hij zeker verdiend.
    Voor zover ik weet in de 3 voor 33 bak hoor.
    iig hier in Utrecht en in Zwolle.....en ook op de internetsite

    Heb hem btw net gekocht. Zeer goede uitgave die mijn 1 disc vervangt.
    Hij is tijdelijk 9,99 geweest.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  2. #77

    Standaard

    Wat een geweldige film blijft dit toch. Elke keer als ik hem weer zie zit je ondanks dat je het einde al weet met een beklemmend gevoel,het gevoel is voor mij erger dan toen ik hem voor het eerst zag,aangezien je nu weet wat er gaat komen. Heerlijke donkere en grimme sfeer en vind ik dat er een goede keuze is gemaakt om niet over the top te gaan met gore. Freeman is gewoon zoals altijd goed in z,n rol en Pitt weet zich goed staande te houden al vond ik hem soms wat the cocky. Een van de betere en favoriete films in z,n genre voor mij.9/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #78

    Standaard

    Weet iemand toevallig of de Engelse versie hetzelfde is als de Nederlandse?

  4. #79

    Standaard

    Nee, niet hetzelfde. De Engelse versie heeft een extra audiocommentaar en geen Nederlandse ondertitels.

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    De Nederlandse versie zit verpakt in een mooie digipack. De Engelse versie in een gewone keepcase.

  7. #82

    Standaard

    Is deze versie eigenlijk nog ergens te krijgen? Ben hier al een tijdje op zoek naar?(De Nederlandse versie dan wel)

  8. #83

    Standaard

    Ik zag 'm laatst bij de Bijenkorf in Eindhoven liggen. Diverse exemplaren.

  9. #84

    Standaard

    Dan had je hem wel van mij mee mogen nemen, krijg je zowiezo vergoed.

  10. #85

    Standaard

    Voor mij nog altijd één van de beste films ooit gemaakt!

    Detective William Somerset moet nog één week tot zijn pensioen als hij samen met "rookie" David Mills wordt gekoppeld aan, naar wat lijkt, een seriemoordenaar die werkt volgens de zeven zonden. De moordenaar blijkt alles zeer goed te hebben gepland tot aan het veelbesproken einde aan toe. En hier komen de twee agenten dan ook achter...

    David Fincher levert opnieuw klassiek werk af. De donkere, grimmige sfeer brengt je helemaal in het element, de score van Howard Shore helpt hier zeker aan mee. De cast laat zich van z'n beste kant zien, vooral Kevin Spacey als de koele, berekende seriemoordenaar John Doe speelt de rol van z'n leven naar mijn mening. En dit alles leidt naar een climax die z'n weerga niet kent. 9.8/10
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #86

    Standaard

    Ik heb deze mooie uitgave van de film een hele tijd geleden (na lang zoeken) ook op de kop kunnen tikken. De originele uitgave aan dumpprijzen heb ik altijd bewust laten liggen.

    Als film een heel knap staaltje van sfeerschepping en opbouw. Ook fijn om te zien welke moeite speciaal in deze dvd-transfer is gekropen. Zelfs de audiomix werd verder 'vervolledigd' met hier en daar nieuwe effecten zoals neerkomende waterdruppels.

    Deed elke studio samen met de regisseur maar de moeite om tot een ideale "home theatre belevenis" te komen.

  12. #87

    Standaard

    Heeft iemand de UK 2 disc? wil hij/zij even kijken of de audio commentaries engelse subs hebben?

    veel dank!
    Patrick
    There is only one real truth: causality!...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •