Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 207 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb al een reactie terug van dvdsoon:

    Dear Sir.

    I will ask the films dept as per your request and see what they might have as information , once they have came back to me with an answer I will e-mail you once more to give you the answer I was given.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #52

    Standaard

    Een mailtje doet dus wonderen

    Seinfeld staat op Soon. De giftset moet 80 euro kosten... Ik wacht dus nog even

    Edit:



    At DVDSoon.com, we always endeavour to bring you the best online prices in North America (for Region 1 DVDs). So if you find the same product, at a lower price, from a North American (R1) e-tailer, let us know! We will try to either match the price or offer an even lower price.
    Ben benieuwd

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Een mailtje doet dus wonderen

    Seinfeld staat op Soon. De giftset moet 80 euro kosten... Ik wacht dus nog even

    Edit:



    At DVDSoon.com, we always endeavour to bring you the best online prices in North America (for Region 1 DVDs). So if you find the same product, at a lower price, from a North American (R1) e-tailer, let us know! We will try to either match the price or offer an even lower price.
    Ben benieuwd
    Ik heb ook maar ff hetzelfde gedaan

    Ze zullen toch echt omlaag moeten, er zijn echt een aantal leveranciers die hem gewoon goedkoper leveren!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #54

    Standaard

    Heb 'em maar bij Amazon.com besteld. Met misschien binnenkort nog 10% ShareTheLove korting of zo... Kost zonder korting en inclusief verzendskosten €70. Zou je 'em met korting voor €63 hebben. Netjes 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Heb 'em maar bij Amazon.com besteld. Met misschien binnenkort nog 10% ShareTheLove korting of zo... Kost zonder korting en inclusief verzendskosten €70. Zou je 'em met korting voor €63 hebben. Netjes 8)
    Kunnen we dat share the love niet met een groepje doen hier op dvd.nl? Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe het werkt maar er zijn vast wel meer mensen hier die de giftset voor €63 willen hebben, toch?
    Ik in ieder geval wel!!

  6. #56

    Standaard

    Post jullie e-mail adressen maar hier. Dan ga ik effe uitvogelen hoe dat allemaal werkt. Krijg je vanzelf een mailtje binnen met de 10% korting... Heb je een week bedenktijd dacht ik.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #57

    Standaard

    Ik ben scheel of zo, want ik zie het dus echt niet staan. En zit al een uur te kijken

    Iemand die me kan verder helpen ? Want ik wil 'em best bestellen, maar dan moet ik wel weten hoe het werkt.

    En iemand moet mij achteraf weer korting geven dan uiteraard
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #58

    Standaard

    Never mind, gevonden. Mailtjes komen eraan (hoop ik tenminste; ik heb ze ingevuld). Heb zelf al korting gehad dus ik hoef zelf niet meer.
    Hou elkaar hier op de hoogte, dan weten we wie al wel en wie niet korting heeft ontvangen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Never mind, gevonden. Mailtjes komen eraan (hoop ik tenminste; ik heb ze ingevuld). Heb zelf al korting gehad dus ik hoef zelf niet meer.
    Hou elkaar hier op de hoogte, dan weten we wie al wel en wie niet korting heeft ontvangen.
    Ik heb zojuist een mailtje van Amazon gehad, thanks Mark!
    Schrijft Amazon overigens geld van je CC af bij het moment van shippen? Heb deze maand al veel te veel uitgegeven

  10. #60

    Standaard

    Ja, zodra ze versturen chargen ze je cc pas.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #61

    Standaard

    Mark! Je bent geweldig!!

    Ik heb de kortingsbon dus ontvangen. Wel relax trouwens dat het geld pas in november wordt afgeschreven
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ja, zodra ze versturen chargen ze je cc pas.
    Prachtig, dan ga ik nu bestellen

  13. #63

    Standaard

    A.u.b. mensen
    Nu maar hopen dat DVDSoon er niet alsnog onder gaat zitten. Heb geen zin om nu al te betalen :P
    Bovendien verstuurd Amazon altijd erg goed. Het mag dan wat langer duren maar alles komt wel altijd netjes en heel aan (Schindler's List even uitgezonderd ).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    A.u.b. mensen
    Het mag dan wat langer duren maar alles komt wel altijd netjes en heel aan (Schindler's List even uitgezonderd ).
    Schindler's List kwam nergens goed aan volgens mij
    Jammer dat de pakketen van Amazon er zo vaak uitgevist worden door de douane, Amazon zou eens wat klantvriendelijker moeten worden en geen reclame meer op hun dozen zetten

  15. #65

    Standaard

    Mark,
    You're da man! Ook ik heb een kortingsmailtje gekregen van amazon.

    Behoren we nu tot de officiële "share-the-love"-sekte?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ibon
    Mark,
    You're da man! Ook ik heb een kortingsmailtje gekregen van amazon.

    Behoren we nu tot de officiële "share-the-love"-sekte?
    En als ik het goed begrijp krijg jij nu voor elke seinfeld box die besteld is bij amazon 7 dollar credit?

    Leuk systeem!!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  17. #67

    Standaard

    Geen idee. Ik krijg wel credit (mits iemand de box via mijn link koopt), maar geen idee wanneer. Net even gekeken en er staat in ieder geval niets bij mijn credit. Maar het werkt alleen voor de eerste persoon die de box van je koopt, dus niet voor allemaal helaas. Had naar 46 mensen of zo gestuurd (via het lijstje van de STL site: http://dvdtalk.com/stl/ ) dus dan zou ik een rijke vent zijn
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Geen idee. Ik krijg wel credit (mits iemand de box via mijn link koopt), maar geen idee wanneer. Net even gekeken en er staat in ieder geval niets bij mijn credit. Maar het werkt alleen voor de eerste persoon die de box van je koopt, dus niet voor allemaal helaas. Had naar 46 mensen of zo gestuurd (via het lijstje van de STL site: http://dvdtalk.com/stl/ ) dus dan zou ik een rijke vent zijn
    Hmmm, zo slim is amazon dus nog wel
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  19. #69

    Standaard

    Hey Mark,
    is t nog mogelijk om ook "deel te nemen" aan t Share The Love groepje waarmee jullie deze set bestellen bij Amazon?? las de posts nl. te laat ivm met werk

    e-mail: mc-timo@home.nl
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Hey Mark,
    is t nog mogelijk om ook "deel te nemen" aan t Share The Love groepje waarmee jullie deze set bestellen bij Amazon?? las de posts nl. te laat ivm met werk
    Same here... jan1166@hotmail.com


  21. #71

    Standaard

    Sorry mensen. Ik kon zelf niet veel langer wachten (ben erg ongeduldig) en heb 'em dus, zoals jullie waarschijnlijk al hadden gezien, besteld. Toen heb ik 'em doorgestuurd naar 3 mensen van het forum en iets meer dan 40 mensen van DVDTalk. Misschien dat iemand 'em hier nog niet besteld heeft en de korting alsnog kan doorsturen ? En anders is het denk ik het beste als je een request op DVDTalk zet (het forum of de STL pagina).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Sorry mensen. Ik kon zelf niet veel langer wachten (ben erg ongeduldig) en heb 'em dus, zoals jullie waarschijnlijk al hadden gezien, besteld. Toen heb ik 'em doorgestuurd naar 3 mensen van het forum en iets meer dan 40 mensen van DVDTalk. Misschien dat iemand 'em hier nog niet besteld heeft en de korting alsnog kan doorsturen ? En anders is het denk ik het beste als je een request op DVDTalk zet (het forum of de STL pagina).
    ok das cool
    es wachten n tijdje en kijken of dvdsoon nog met de prijs gaat zakken. ben benieuwd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Sorry mensen. Ik kon zelf niet veel langer wachten (ben erg ongeduldig) en heb 'em dus, zoals jullie waarschijnlijk al hadden gezien, besteld. Toen heb ik 'em doorgestuurd naar 3 mensen van het forum en iets meer dan 40 mensen van DVDTalk. Misschien dat iemand 'em hier nog niet besteld heeft en de korting alsnog kan doorsturen ? En anders is het denk ik het beste als je een request op DVDTalk zet (het forum of de STL pagina).
    Heb paar dagen terug een verzoekje geplaatst daaro, hoe lang duurt dat gemiddeld...?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Sorry mensen. Ik kon zelf niet veel langer wachten (ben erg ongeduldig) en heb 'em dus, zoals jullie waarschijnlijk al hadden gezien, besteld. Toen heb ik 'em doorgestuurd naar 3 mensen van het forum en iets meer dan 40 mensen van DVDTalk. Misschien dat iemand 'em hier nog niet besteld heeft en de korting alsnog kan doorsturen ? En anders is het denk ik het beste als je een request op DVDTalk zet (het forum of de STL pagina).
    Heb paar dagen terug een verzoekje geplaatst daaro, hoe lang duurt dat gemiddeld...?
    Hangt ervan af wat je precies request. Maar bij Seinfeld zou het niet al te lang moeten duren. Kreeg een aantal dagen geleden 3 of 4 mails binnen (op dezelfde dag). Twee dagen later heb ik de request verwijderd. Gisteren voor Spider-Man 2 Gift Set aangemeld, vandaag weer 2 mails binnengehad. Dus gaat redelijk snel. Vooral als er meerdere geïnteresseerden zijn.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #75

    Standaard

    Hmmm ok. Thanks

    Zal nog ff wachten.

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •