Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 207 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Amazon...en ik begin me nu ook een beetje zorgen maken....Maar waarschijnlijk ligt ie bij de douane. Dit is nu niet echt een doos die zoek raakt bij de verzending....

    Jij hebt blijkbaar al contact gehad met Amazon?
    Ik heb al contact gehad met amazon en ik heb contact gehad met de douane en die hebben niks voor mij liggen.
    Bij mij is er verzonden op dezelfde dag als jou. Maar ik heb niet de sloomste verzendmethode gekozen, maar de middelste, daardoor zou mijn pakketje dus al de 8e binnen moeten zijn.

    En nu is ie er dus niet, en ook de douane heeft hem niet. Ik ga hem nu dus maar bestellen bij dvdimport ofzo
    doe dan PlayUSa: had em na 7 dagen al in huis!

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Amazon...en ik begin me nu ook een beetje zorgen maken....Maar waarschijnlijk ligt ie bij de douane. Dit is nu niet echt een doos die zoek raakt bij de verzending....

    Jij hebt blijkbaar al contact gehad met Amazon?
    Ik heb al contact gehad met amazon en ik heb contact gehad met de douane en die hebben niks voor mij liggen.
    Bij mij is er verzonden op dezelfde dag als jou. Maar ik heb niet de sloomste verzendmethode gekozen, maar de middelste, daardoor zou mijn pakketje dus al de 8e binnen moeten zijn.

    En nu is ie er dus niet, en ook de douane heeft hem niet. Ik ga hem nu dus maar bestellen bij dvdimport ofzo
    doe dan PlayUSa: had em na 7 dagen al in huis!
    Jaja, we begrijpen je boodschap nu wel. Kost alleen een stukkie duurder.

    40 CAD is toch niet mis. Voor dat verschil kan ik de Seinfeld Giftset bij dvdimport bestellen en is ie hier binnen 3 dagen met FedEx en hou ik nog geld over
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  3. #153

    Standaard

    Toevallig hoor, 'mijn' giftset (ook besteld bij Amazon) is er ook nog steeds niet. Een pakketje dat een week eerder verstuurd was is ook nog steeds niet aangekomen... De douane zal ook wel last hebben van de Sint/kerst drukte denk ik

  4. #154

    Standaard

    Dan ben ik schijnbaar de enige hier die de set van Amazon.com al binnen heeft?

    Begin vanavond aan seizoen 3

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Dan ben ik schijnbaar de enige hier die de set van Amazon.com al binnen heeft?

    Begin vanavond aan seizoen 3
    Ik had ook een keertje mazzel en 'm ook redelijk snel binnen van Amazon.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Dan ben ik schijnbaar de enige hier die de set van Amazon.com al binnen heeft?

    Begin vanavond aan seizoen 3
    Ik had ook een keertje mazzel en 'm ook redelijk snel binnen van Amazon.
    heb hem vandaag binnen gekregen maar vorige week was de postbode al langs geweest moest wel 12 euro belasting betalen voor het eerst. Maar dat had ik er wel voor over. Jammer dat die flesjes niet zo mooi zijn als ik had verwacht. Toch een heel erg leuke box. Ik heb script van George: The Big Salad. Jullie?
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  7. #157

    Standaard

    Waarom bestaat het 1e seizoen maar uit 4 episodes

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Waarom bestaat het 1e seizoen maar uit 4 episodes
    Moet je aan de makers vragen...
    Je moet het 1e seizoen een beetje als pilot seizoen zien.
    Zie hier voor een volledige episode guide:
    http://www.seinfeld-fan.net/eplist.php

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Waarom bestaat het 1e seizoen maar uit 4 episodes
    Omdat het oorspronkelijk helemaal niet de bedoeling was een sit-com te maken zoals we Seinfeld kennen.. Check de making-of 8)

  10. #160

    Standaard

    Vraag me af wanneer we seizoen vier krijgen , zal wel zeer binnenkort
    zijn denk ik .

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Toevallig hoor, 'mijn' giftset (ook besteld bij Amazon) is er ook nog steeds niet. Een pakketje dat een week eerder verstuurd was is ook nog steeds niet aangekomen... De douane zal ook wel last hebben van de Sint/kerst drukte denk ik
    Zojuist binnen gekomen (samen met dat andere pakketje), kon even 21 euro neerleggen

    Naja, ik heb em gelukkig eindelijk

  12. #162

    Standaard

    Ook mijn giftset van Amazon is vandaag binnengekomen. Helaas ook met de douaneheffing...

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Ik heb script van George: The Big Salad. Jullie?
    Ik ook...en ik denk iedereen :wink:

  14. #164

    Standaard

    En ook ik mocht vanmorgen 13 euro aan de postbode overhandigen (83 dollar is volgens de wisselkoers van de douane gelijk aan 73 euro... Amateurs! )

    Mooie box! alleen het peper en zout stelletje had iets meer mogen zijn.
    Kaartspel ook leuk
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  15. #165

    Standaard

    Heb je het kaartspelletjes uit het plastic gehaald?

    Peper en zoutstelletje had ik me ook anders voorgesteld.. beetje schraal dit :P

  16. #166

    Standaard

    Yesssssssss!!

    Ik heb hem binnen hoor. Nu via dvdpacific besteld, met FedEx laten verzenden, En binnen 2 dagen was ie er. Finally!!!

    Wat cool, wat mooi, wat schitterend. Peper & zoutstelletje is ontzettend leuk, maar het meest geweldig vind ik het script wat erbij zit. Erg leuk om te zien hoe zo iets eruit ziet
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  17. #167

    Standaard

    Je kan je bij Amazon al inschrijven voor seizoen 4. Echter is er nog niets specifieks bekend over deze set. Zal niet al te lang meer duren volgens mij.

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Je kan je bij Amazon al inschrijven voor seizoen 4. Echter is er nog niets specifieks bekend over deze set. Zal niet al te lang meer duren volgens mij.

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd
    Whoooo! Gelijk op pre-order wanneer komt de EU versie dan eigenlijk??

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Je kan je bij Amazon al inschrijven voor seizoen 4. Echter is er nog niets specifieks bekend over deze set. Zal niet al te lang meer duren volgens mij.

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd
    Whoooo! Gelijk op pre-order wanneer komt de EU versie dan eigenlijk??
    Wellicht weer iets eerder of anders gelijktijdig verwacht ik.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #170

    Standaard

    Volgens een discussie op stanthecaddy zijn er twee mogelijkheden voor het verschijnen van de resterende Seinfeld afleveringen op DVD:
    1. na iedere 2/3 maanden een volgend seizoen
    2. per 6 maanden een volgend seizoen

    Ik denk dat optie 2 de meest waarschijnlijke is. Dat zou nl betekenen dat seizoen 4 zo'n beetje mei/juni uitkomt (vaderdag !) en seizoen 5 in december (kerst !). Zo'n schema verkoopt altijd lekker.
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anorak
    Volgens een discussie op stanthecaddy zijn er twee mogelijkheden voor het verschijnen van de resterende Seinfeld afleveringen op DVD:
    1. na iedere 2/3 maanden een volgend seizoen
    2. per 6 maanden een volgend seizoen

    Ik denk dat optie 2 de meest waarschijnlijke is. Dat zou nl betekenen dat seizoen 4 zo'n beetje mei/juni uitkomt (vaderdag !) en seizoen 5 in december (kerst !). Zo'n schema verkoopt altijd lekker.
    ik heb toch liever mogelijkheid 1 :wink:
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Je kan je bij Amazon al inschrijven voor seizoen 4. Echter is er nog niets specifieks bekend over deze set. Zal niet al te lang meer duren volgens mij.

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd
    Whoooo! Gelijk op pre-order wanneer komt de EU versie dan eigenlijk??
    ?
    Pre-orderen kan nog niet....zoals Mark al zegt: inschrijven! dwz: je krijgt een mail van amazon als je de box wél kunt pre-orderen....

  23. #173

    Standaard

    Heb alleen seizoen 1(5 afleveringen) gezien en vind het een leuke serie en wil het best kopen, maar blijft het zo grappig of worden de seizoen hierna stukken minder leuk??

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb alleen seizoen 1(5 afleveringen) gezien en vind het een leuke serie en wil het best kopen, maar blijft het zo grappig of worden de seizoen hierna stukken minder leuk??
    naar mijn smaak was Seizoen 1 nog helemaal niet zo leuk, ik kan je verzekeren dat je om seizoen twee en drie helemaal dubbel ligt.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb alleen seizoen 1(5 afleveringen) gezien en vind het een leuke serie en wil het best kopen, maar blijft het zo grappig of worden de seizoen hierna stukken minder leuk??
    naar mijn smaak was Seizoen 1 nog helemaal niet zo leuk, ik kan je verzekeren dat je om seizoen twee en drie helemaal dubbel ligt.
    das mooi, de andere ook?

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •