Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 207 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.
    Meestal is het andersom, maar bedankt voor jullie reactie's. Ik ga het nu maar zelf beoordelen, ik ga ze kopen

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.
    Meestal is het andersom, maar bedankt voor jullie reactie's. Ik ga het nu maar zelf beoordelen, ik ga ze kopen
    nee dat is niet zo. Het eerste seizoen van the simpsons was ook een stuk minder, 2e werd al beter en pas vanaf het 3e seizoen werd het geweldig. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor friends en news radio. Malcolm in the middle en the office zijn daarentegen dan weer vanaf het eerste seizoen al erg goed.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.
    Meestal is het andersom, maar bedankt voor jullie reactie's. Ik ga het nu maar zelf beoordelen, ik ga ze kopen
    nee dat is niet zo. Het eerste seizoen van the simpsons was ook een stuk minder, 2e werd al beter en pas vanaf het 3e seizoen werd het geweldig. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor friends en news radio. Malcolm in the middle en the office zijn daarentegen dan weer vanaf het eerste seizoen al erg goed.
    Friends veranderd na de 2 eerste seizoenen een beetje, groter budget, vooral seizoen 1 was in het begin simpel, toen had je ook nog veel "buiten" scene's, dat je later niet echt meer ziet, alleen voor Central Perk af en toe. Vond de eerste seizoenen van Friends wel erg goed.
    Het ligt er ook erg aan of ze er geld in willen steken, Friends moest eerst bewijzen dat het een goed lopende serie kan worden. Bijv bij 24 & Band of Brothers is dat anders, die kunnen niet zomaar stoppen met uitzenden/filmen.

    Maar ik heb ze inmiddels besteld dus kan het volgende week zelf allemaal zien

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.
    Meestal is het andersom, maar bedankt voor jullie reactie's. Ik ga het nu maar zelf beoordelen, ik ga ze kopen
    nee dat is niet zo. Het eerste seizoen van the simpsons was ook een stuk minder, 2e werd al beter en pas vanaf het 3e seizoen werd het geweldig. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor friends en news radio. Malcolm in the middle en the office zijn daarentegen dan weer vanaf het eerste seizoen al erg goed.
    De eerste serie's van Friends waren veel beter dan de laatste. Vanaf seizoen 5/6 werd het steeds slechter. Seizoen 3/4 is denk ik zo'n beetje het hoogtepunt.

  6. #181

    Standaard

    Weet iemand wanneer de nieuwe volumes uitkomen van Seinfeld? Ik wil MEERRRRRRRRR van deze genialiteiten. Ze hebben ook echt niet overdreven dat ze bomvol met extra's zitten, wow!

    Mijn peper&zout vaatje staat best goed zo op mijn bureau
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  7. #182

    Standaard

    Ik zit ook met smart te wachten op seizoen 4 van Seinfeld !
    De eerste drie seizoenen was ik zo doorheen, maar ja ik keek
    dan ook zeker 5 afleveringen per dag

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KunDun
    Ik zit ook met smart te wachten op seizoen 4 van Seinfeld !
    De eerste drie seizoenen was ik zo doorheen, maar ja ik keek
    dan ook zeker 5 afleveringen per dag
    Moeten ze wel sneller achter elkaar gaan release anders haalt Blu-ray en HD-DVD de dvd's in.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Seizoen 1 is inderdaad de minste. Seizoen 1 en 2 zijn gewoon leuk. Daarna wordt het pas briljant. Hoe verder je gaat, hoe beter het wordt.
    Meestal is het andersom, maar bedankt voor jullie reactie's. Ik ga het nu maar zelf beoordelen, ik ga ze kopen
    nee dat is niet zo. Het eerste seizoen van the simpsons was ook een stuk minder, 2e werd al beter en pas vanaf het 3e seizoen werd het geweldig. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor friends en news radio. Malcolm in the middle en the office zijn daarentegen dan weer vanaf het eerste seizoen al erg goed.
    De eerste serie's van Friends waren veel beter dan de laatste. Vanaf seizoen 5/6 werd het steeds slechter. Seizoen 3/4 is denk ik zo'n beetje het hoogtepunt.
    ja van friends ben ik het ook wel een betje mee eens. Maar ik bedoel meer dat het 1e seizoen nog niet zo goed was. Tweede was al een stuk beter en 3 en 4 idd zijn gewoon erg goed daarna vond ik het ook een stuk minder.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  10. #185

    Standaard

    heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken. Geweldige serie en anders dan Friends. Bij Friends werd ik af en toe nog wel eens moe van de puberale grappen. Deze serie heeft hele andere humor.
    Is er al iets bekend van het volgende seizoen op dvd??

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.
    Is er al iets bekend van het volgende seizoen op dvd??
    Ja seizoen 3 is al een tijdje uit :wink:

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.
    Is er al iets bekend van het volgende seizoen op dvd??
    Ja seizoen 3 is al een tijdje uit :wink:
    Flauwe grap :P Die heb ik ook al, bedoel natuurlijk 4/5/6/7/8

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.
    Is er al iets bekend van het volgende seizoen op dvd??
    Ja seizoen 3 is al een tijdje uit :wink:
    Flauwe grap :P Die heb ik ook al, bedoel natuurlijk 4/5/6/7/8
    Volgens mij had ik ergens op dit forum gelezen dat seizoen 4 in april zou uitkomen 8)

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller

    Volgens mij had ik ergens op dit forum gelezen dat seizoen 4 in april zou uitkomen 8)
    Niet seizoen 4 & 5 tegelijk?

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.
    Is er al iets bekend van het volgende seizoen op dvd??
    Ja seizoen 3 is al een tijdje uit :wink:
    Flauwe grap :P Die heb ik ook al, bedoel natuurlijk 4/5/6/7/8
    en 9 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    heb seizoen 1 & 2 bijna afgekeken.
    Is er al iets bekend van het volgende seizoen op dvd??
    Ja seizoen 3 is al een tijdje uit :wink:
    Flauwe grap :P Die heb ik ook al, bedoel natuurlijk 4/5/6/7/8
    Volgens mij had ik ergens op dit forum gelezen dat seizoen 4 in april zou uitkomen 8)
    Dat heb ik hier anders nog niet gelezen, zou wel heel mooi zijn natuurlijk, maar al de dvd nieuws sites en andere fora hebben er ook nog niks over....
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  17. #192

    Standaard

    Dit las ik vandaag:
    We've received quite a lot of e-mails from our readers asking about Seinfeld. Fans want to know when more DVDs are coming, will Sony continue releasing two box sets at a time, will there be any more special bonus items like the Re-Gift Set had, etc? Well, let's take those questions in reverse order: we don't know one way or the other about more gift sets, or more bonus items like the deck of cards, script, salt/pepper sets, etc. As for quantity, it looks like the releases are dropping down to one box set at a time. As for when then next set of DVDs will arrive...

    ...Relax, everybody! Industry sources have revealed to us that Sony Pictures Home Ent. is currently preparing their announcement for Seinfeld - Vol 3: Season 4. You should see the details - complete with the street date, price, extras, and other details - no later than mid-March, we're told. Remember: that's the announce date, not the release date! But it's only about three weeks away to find out the details, Seinfeld fans, so hold tight and stay tuned.

    Therefore, we'll be back soon to tell you all about the DVDs with such fabulous episodes such as "The Trip" (Jerry on The Tonight Show), "The Pitch" (pitching a televsion show 'about nothing' to NBC), "The Bubble Boy", "The Airport", "The Pick" (Elaine's infamous christmas card), "The Implant" (Teri Hatcher's guest appearance), "The Pilot" (the show- within-the-show's debut), and the hilarious, award-winning episode "The Contest". Not that there's anything wrong with that.

  18. #193

    Standaard

    Verandering van naam :Het Grote Seinfeld Topic

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdfre@k
    Industry sources have revealed to us that Sony Pictures Home Ent. is currently preparing their announcement for Seinfeld - Vol 3: Season 4. You should see the details - complete with the street date, price, extras, and other details - no later than mid-March, we're told. Remember: that's the announce date, not the release date!
    kan haast niet wachten, laat maar komen die aankondiging!!!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  20. #195

    Standaard

    Seinfeld - Season 4: Limited Edition Gift Set (4 Disc Box Set)
    This Limited Edition Collector's Gift Set also includes a script with handwritten notes from Larry David, exclusive Monks Diner salt and pepper shakers and metal napkin dispenser, and collectible playing cards.



    Season 4 Episode Listing:
    The Trip (1)
    The Trip (2)
    The Pitch
    The Ticket
    The Wallet (1)
    The Watch (2)
    The Bubble Boy
    The Cheever Letters
    The Opera
    The Virgin
    The Contest
    The Airport
    The Pick
    The Movie
    The Visa
    The Shoes
    The Outing
    The Old Man
    The Implant
    The Junior Mint
    The Smelly Car
    The Handicap Spot
    The Pilot (1)
    The Pilot (2)

  21. #196

    Standaard

    Leuk geprobeerd, maar dat is dus de cover van seizoen 3, met een 4 erop. En ik denk ook niet dat je er nu weer o.a. een peper- en zoutstel en speelkaarten bijkrijgt.. dan kun je na 9 seizoeken zelf wel een winkeltje beginnen...
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  22. #197

    Standaard

    Idd.. Maar.. De plaatjes staan op ezydvd en daar wordt 25 mei als datum gegeven.. Lijkt me niet verkeerd..

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Idd.. Maar.. De plaatjes staan op ezydvd en daar wordt 25 mei als datum gegeven.. Lijkt me niet verkeerd..
    Dat wou ik ook maar zeggen :wink:

  24. #199

    Standaard

    Zag dit ergens staan:

    Volume 3 (Season 4) - June 2005

    Volumes 4 & 5 (Seasons 5 & 6) - Xmas 2005

    Volume 6 (Season 7) - June 2006

    Volumes 7 & 8 (Seasons 8 & 9) - Xmas 2006

    misschien klopt hier niets van maar het zou heel goed kunnen dat het wel klopt.

  25. #200

    Standaard

    Not too long ago we posted an update on Seinfeld - Vol 3: Season 4. We told you that the studio, Sony Pictures Home Entertainment, would announce the et in mid-March, and at that time would reveal the street date, pricing, and other details. The specific announcement date is now firmed up as March 14th.

    Well, online retailer DVDPlanet.com has let the cat out of the bag early, we see. Today they added a pre-order listing for the 4th Season set of Seinfeld. In it, the reveal a street date of May 17th for the USA. They show a 4-DVD set running 552 minutes. They also selling advance orders currently right now for just $27.97, based on a $39.95 SRP. Get your pre-orders in now though, folks, because we know for a fact that the SRP shown there is a bit low, and will probably be revised soon.

    And that's all we'll say for now! We're not going to spill any new beans, just relay what a major online source is already making public about the set. The information is already spreading across the internet fast, so we figured we shouldn't be left out! But we'll otherwise abide by Sony's announcement date, and bring you the rest of the information in 10 days. Stay tuned!

    TVShowsOnDVD
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •