Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 207 van 207 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Tijdens mijn zomervakantie was het bijna elke avond wel vaste prik; voor het slapen gaan 1 á 2 afleveringen meepikken en met een dikke smile m’n nachtrust pakken.
    Gisteravond was het dan zover voor mij: Disc 4, seizoen 9, The Finale.

    Had namelijk voor de vakantie de monsterbox binnen met alle 9 seizoenen en de “Coffe Table Book” en dacht dat dit me wel door de vakantie kon loodsen.
    En hoe! Wat heb ik me kostelijk vermaakt hiermee.

    Ik keek vroeger wel eens een aflevering op Veronica, mijn eerste aflevering die ik zag was “The Strike” (Festivus ) bleek achteraf, en vond het erg geestig. Had toen al zoveel afleveringen gemist waardoor ik niet echt “vast” was gaan kijken en dus meer af en toe keek. Door deze box kon ik gelukkig alles in één ruk bekijken zonder reclames.

    De humor, de personages, de verloop van omstandigheden, het is allemaal even briljant.
    Zelfs ogenschijnlijke ongrappige teksten als “Hello Newman”, “Serenity now” en mijn persoonlijke favoriet “I’m back baby, I’m back!” zijn tóch grappig door hun uitvoering.

    Aan al het goede komt een einde en dus ook hieraan maar gelukkig hebben we nog de extra’s!

    So when somebody has B.O., the "O" usually stays with the "B". Once the "B" leaves, the "O" goes with it.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #202

    Standaard

    Heb de hele collectie vorige week gekocht. Heb nu seizoen 1 gezien en ben ergens op een deel bij seizoen 2. Bevalt best tot nu toe maar het schijnt nog een stuk leuker te worden.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  3. #203

    Standaard

    Ik wil ook voor de L.E. box gaan...

    nadeel is dat ik alle seizoenen al heb...als iemand interesse heeft mag hij/zij een goed bod doen! Boxen zijn sommige UK en sommige NL.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #204

    Standaard

    De verzamelbox is echt schitterend, en op verschillende sites nog voor rond de 100 euro te krijgen. Ik vind ook de opbouw van de disks goed, met de regelmatig terugkerende "inside looks" die een mooi stukje informatie geven bij de individuele afleveringen.
    Who buys DVD's anyway? :)

  5. #205

    Standaard

    Ik heb die zwarte doos die best groot is en met gouden letters Seinfeld toont. Er zit ook een dik boek over Seinfeld in maar dat is kost voor na afloop van alles als ik het gezien heb.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  6. #206

    Standaard

    Las net in de "welke film heb je net geekeken" thread over enkele favoriete afleveringen en
    bij mij zitten ze nog redelijk "vers" in het geheugen en nu ben ik wel benieuwd:
    Wie durft (of kan) zijn favoriete afleveringen aangeven?

    Mijn favorieten iig:

    05. The Race (06.10)
    (De Superman verwijzingen en de race zelf deden het voor me.)

    04. The Outing (04.17)
    (Jerry en George gay? "Not that there's anything wrong with that.")

    03. The Betrayal (09.08 )
    (Origineel door zijn constructie en het einde waarin Jerry meets Kramer is werkelijk om je te bescheuren)

    02. The Contest (04.11)
    (Kramer die er meteen uit ligt.)

    01. The Oposite (05.22)
    (Bijna constant in een deuk gelegen. Alles zit George mee! Luv that guy.)
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #207

    Standaard

    Alle Seinfeld-afleveringen vanaf 1 oktober op Netflix. Voor het eerst in 4K.

    Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...treamen-stream

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •