Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 103 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard dvd beaver is niet meer :(

    It is with deep regret that I am forced to write you at this time. I anticipated this day might eventually come but am nonetheless embarrassed by the current situation. I never envisioned that DVDBeaver would grow so rapidly to the extent that it has. I can no longer carry the personal financial burden for hosting and bandwidth charges which have grown substantially in the past few months.

    Perhaps being too idealistic, I have fiercely avoided allowing any advertising to infiltrate DVDBeaver. I was always fearful that it would compromise our objectivity, and hence damper our honest criticisms. I remain, easily, the worst businessman in the world.

    So what's next? Until Aug. 31st, 2004 (renewal date of Server) I am requesting donations of any size to help cover the cost. If they are substantial enough, we will continue for at least another year. Let's call it a 'Save the Beaver' Donations Drive.

    If we are no longer able to continue, I will remain quite proud of the work we have accomplished here. I felt it was very important. I have met many great friends and am extremely grateful for all the informative contributions from those listed HERE. The site was a big part of my life.

    Cheers,

    Gary W. Tooze

    K*T

    Was echt een superrelaxte site, gebruikte hem vaak. Nou maar hopen op veel donaties!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #2

    Standaard

    echt irritant dit denk dat ik wel een kleine donatie doe.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  3. #3

    Standaard

    Ik heb nog nooit geld gedoneerd aan een site, maar in dit geval zit ik er toch aan te denken. Erg goede site.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  4. #4
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    ben er een paar keer geweest, hun vergelijkingen zijn af ent oe wel erg leuk: vooral bij dvd's als Army of darkness

  5. #5

    Standaard

    wat is of was DVDbeaver eigenlijk?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    wat is of was DVDbeaver eigenlijk?
    Een site met reviews en regio-vergelijkingen van goede, soms wat onbekende, films die je op andere sites doorgaans niet tegenkomt.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  7. #7

    Standaard

    Na dvdprofiler zal dit denk ik toch wel de volgende site worden waar een donatie van mij naar toe gaat.

    Toch mooi om te lezen dat er nog idealisten op de wereld zijn, of zijn het Don Quichottes.

    Het moet toch mogelijk zijn om zonder irritant verschijnende reclame blokken een site draaiende te houden.
    Hoe zit dat crew? Ik weet dat in het verleden er nog allerlei irritante banners of pop-ups voorbij kwamen, waar je slim met je muis voorbij moest manouvreren. Nu is dit toch netje in kaders boven en opzij weggewerkt, en moet ik zeggen valt het me niet eens meer op. Dat zou voor DVDBeaver toch ook moeten kunnen.

  8. #8

    Standaard

    Bijzonder slecht nieuws, een bezoekje aan DVDBeaver hoorde bij mijn dagelijkse routine. Ik zit toch ook hard aan een donatie te denken.

  9. #9

    Standaard

    Ugh.. ik grijp net voor de eerste keer mis bij het opzoeken van een van hun vergelijkingen. Ik hoop dat ze het toch redden want dit was echt een heel nuttige site.

  10. #10

    Standaard

    Als je via dvd-basen zoekt op een titel die je wilt vergelijken bij dvdbeaver krijg je de directe link en kun je dvdbeaver dus nog gewoon gebruiken
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    vergeleek verschillende edities van films (qua regio en uitgave) met elkaar op vooral beeldkwaliteit.

    Van elke film werden screens gemaakt zodat je het ook nog eens zelf kon zien. Zeer handig 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Hun reviews zijn momenteel nog wel up.
    Je kan ze wel niet vinden via hun main site.

    Misschien helpt iemand hen met een nieuwe server zoals toen met dvd-basen.

    Ik kom wel regelmatig op hun site omdat ze veel vergelijkingen hebben van Aziatische films.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Hun reviews zijn momenteel nog wel up.
    Je kan ze wel niet vinden via hun main site.
    Hoe dan wel?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  16. #16

    Standaard

    Verschrikkelijk triest nieuws dit. Ik vond vooral de recensies en vergelijkingen goed vooral vanwege de screenshots. Ik denk ook serieus aan een donatie, met een paar Euro pp moeten ze zo uit de brand zijn...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Hun reviews zijn momenteel nog wel up.
    Je kan ze wel niet vinden via hun main site.
    Hoe dan wel?
    Via DVD-Basen.

  18. #18

    Standaard

    Jaaaaaaaa!, het is gelukt!
    Ik ontving zojuist deze mail:


    Thanks Bram!,

    I just wanted to personally thank you for your donation and to inform you that indeed it was a help as we are back!

    http://www.dvdbeaver.com/

    I am indebted to you...

    Regards,
    Gary

  19. #19

    Standaard

    Heb de mail ook gehad 8)

    Het was maar 5 dollar, maar toch

    Heel fijn dat ze weer terug zijn!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #20

    Standaard

    En DVDBeaver is weer (hopelijk tijdelijk) uit de lucht. We mogen weer gaan doneren.

  21. #21

    Standaard

    Moet dan maar, die site is zo ongeveer mijn bijbel.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Moet dan maar, die site is zo ongeveer mijn bijbel.
    Terwijl ze de laatste tijd toch wel errug weinig comparisons hadden.

    Voor reviews gebruik ik de site niet, daarvoor hebben andere sites veel meer info.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  23. #23

    Standaard

    Net als de vorige keer zijn de reviews nog beschikbaar.
    De links via dvdbasen werken nog.


    Het zou spijtig zijn als ze echt offline gaan.
    Vind hun vergelijkende reviews het beste die je op het net kan vinden.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  24. #24

    Standaard

    De comaparisons van DVD beaver rule all the way! Jammer dat ze weer offline zijn!

  25. #25

    Standaard

    Balen,leuke handige site om dvd uitgaves te vergelijken.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •