Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 103 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik had nog 30 dollarcent op m'n account staan, die heb ik maar even gedoneerd
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #27

    Standaard

    erg jammer als ze voor altijd uit de lucht gaan. goede site, hoop dat ie weer online gaat
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ik had nog 30 dollarcent op m'n account staan, die heb ik maar even gedoneerd
    Je bent te goed!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gary Tooze
    Hi !

    Just a quick response as we have been getting quite a few subscriber queries regarding the mini-donation-drive listed on our homepage:

    http://www.dvdbeaver.com/

    We are almost at our goal and should be back soon. Our regular newsletter will go off as scheduled late tomorrow. We'll have updates including all the MK2 Tarkovsky DVDs, Kiarostami, Ousmane Sembene and more...

    Thanks for the concern!
    Best,
    Gary

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    I hate to be the bearer of bad news, but...

    DVDBeaver zit wederom in grote financiele problemen. Volgens Gary redden we het nog toch het einde van het jaar, maar daarna ziet de toekomst er zeer donker uit. De site wordt almaar groter, dus daarmee ook de kosten en Gary weigert simpelweg om pop-ups etc op zijn site te zetten, dus veel inkomsten heeft ie niet. Dus als niet snel een aantal mensen wat geld doneert, dan is de kans zeer groot dat de site wederom plat gaat.

    Mensen, in de gedachte van het aankomende kerstgevoel: doneer wat centjes, al is het maar een paar dollar, alles is welkom!

    DVDBeaver
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  7. #32

    Standaard

    weer bandwidth problemen?
    misschien tijd om eens een andere host te zoeken.

  8. #33

    Standaard

    Jammer als ze weg gaan dus:

    Item Title: Great reviews
    Amount: $5.00 USD
    Shipping & Handling: $0.00 USD
    Quantity: 1
    Total Amount: $5.00 USD

    Wie volgt mijn goede voorbeeld .

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    Jammer als ze weg gaan dus:

    Item Title: Great reviews
    Amount: $5.00 USD
    Shipping & Handling: $0.00 USD
    Quantity: 1
    Total Amount: $5.00 USD

    Wie volgt mijn goede voorbeeld .
    Pay To: gary@2ze.com
    User Status: Non-U.S. Verified Premier Member (357)
    Payment For: www.ghibliworld.com supports www.dvdbeaver.com

    Quantity: 1
    Amount: $7.50 USD
    Shipping & Handling: $0.00 USD
    Total Amount: $7.50 USD

    En wie volgt mijn goede voorbeeld? :wink:

  10. #35

    Standaard

    Heb ook $5 naar ze overgemaakt.. Alle kleine beetjes helpen

  11. #36

    Standaard

    Kijk, zo mag ik het zien. Heb zelf ook al 15 dollar overgemaakt, dus wie weet komt het ooit nog goed

    Wat betreft een andere host: dat heeft weinig zin volgens mij, want overal moet je gewoon betalen voor een bepaalde ruimte. En aangezien
    1) de site alleen maar groter wordt en de ruimte dus ook
    2) DVDBeaver die ruimte enkel kan betalen van donaties en de kleine bedragen die ze verdienen als je iets via een DVDBeaver link koopt

    zal dat altijd een probleem blijven. Voor niets gaat de zon op...
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  12. #37

    Standaard

    Misschien dan toch maar de principes overboord en aan de popups/reclames beginnen?

    Iedereen blokt ze tegenwoordig toch al

  13. #38

    Standaard

    Ja dat is toch niet zo'n enorm probleem?

    Gewoon een keer een pop-up als je de site binnenkomt. Daar heb ik nooit zo'n problemen mee. Pop-ups die bij elke nieuwe pagina weer komen zijn pas irritant. En 90 % van de internetgebruikers tegenwoordig blokt ze..

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joostp
    Ja dat is toch niet zo'n enorm probleem?

    Gewoon een keer een pop-up als je de site binnenkomt. Daar heb ik nooit zo'n problemen mee. Pop-ups die bij elke nieuwe pagina weer komen zijn pas irritant. En 90 % van de internetgebruikers tegenwoordig blokt ze..
    Ik heb er ook niet zo'n problemen mee. Voor Gary is het echter een soort van principiele kwestie. Hij wil de kwaliteit van de site gewoon zo hoog mogelijk houden en daaronder verstaat hij ook een reclame-vrije site. Er zijn al meer mensen die Gary hebben proberen te overtuigen, maar hij is in dit opzicht vrij duidelijk, op zich ook weer te waarderen. Maar als je Gary een mailtje stuurt kun je hem misschien op andere gedachten brengen :wink:
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  15. #40

    Standaard

    Het lijkt mij dat juist de hoeveelheid dataverkeer de boosdoener is... er moeten vast wel ergens dvd liefhebbers zijn met een mooie serverfarm en een dikke pijp
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Het lijkt mij dat juist de hoeveelheid dataverkeer de boosdoener is... er moeten vast wel ergens dvd liefhebbers zijn met een mooie serverfarm en een dikke pijp
    lijkt er inderdaad op dat hij om de zoveel maanden weer aan zijn limiet zit en moet bijbetalen voor het dataverkeer. de site bestaat al een tijdje en misschien zit hij nog steeds bij zijn oude, originele host? tegenwoordig zijn er echt veel betere deals te vinden.

  17. #42

    Standaard

    Mooie site hoewel ik vaak "overhoop" lag met de heer Tooze.

    Maar om nou geld te gaan doneren, gaat toch wat ver.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Mooie site hoewel ik vaak "overhoop" lag met de heer Tooze.

    Maar om nou geld te gaan doneren, gaat toch wat ver.
    Stel je voor dat je mooie, constructieve dingen mogelijk zou gaan maken... Misschien handig om te vermelden dat het een site is die volledig gerund wordt door vrijwilligers.
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  19. #44

    Standaard

    Het lijkt nu toch echt een aflopende zaak te zijn met DVDBeaver. De volgende tekst staat op de frontpage:

    First and foremost I'd like to acknowledge those patrons of the site who contribute to us by using our Amazon and YesAsia links (and donating). We certainly wouldn't have come this far without you. Secondly, I truly appreciate those individuals who have written reviews/comparisons and supplied us with pertinent information to post. Both groups are aware of who they are and I'd like to note their invaluable and generous assistance.

    It doesn't matter how much work we do, the ratio of hits/revenue is just not there to sustain us other than during Holiday season. Profit rises but costs rise further. My obvious option is to review more popular/mainstream DVDs that always seem to outsell our current selections.... but unless I find it a notable or exceptional title - I really don't have any interest in that route. I certainly can't blame anyone for seeking out more cost-effective purchasing solutions as opposed to being satisfied with the reliability and ease of Amazon... and after our abysmal association with DVDSoon I don't intend to seek out partnering with further cut-rate e-tailors.

    I'm going to take a rest for the next few days and decide if I am willing to invest anymore time and money into DVDBeaver. My poor business sense shows again as I felt certain we had enough of a fan-base, for classic, world and occasionally Indie cinema on DVD, to keep us afloat. Our hits are very good and continue to flourish but our revenue consistently dwindles as a ratio...
    Ik begrijp toch niet helemaal hoe dit zo komt. Met een fanbase als die van DVDBeaver moet er toch wel commercieel iets te bedenken zijn waarmee de site overeind blijft? Nu ja: ik hoop dat er toch nog een oplossing komt.

  20. #45

    Standaard

    Laat hem dan toch gewoon reclame op de site plaatsen. Wat banners enzo...
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  21. #46

  22. #47

    Standaard DVDbeaver is weer offline


    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    DVDbeaver is weer offline...
    Helaas, sinds zaterdag 23/9 al. Geen info vooraf. LINK

  23. #48

    Standaard

    Beetje merkwaardig inderdaad, want ik heb gisteren nog wel een digest van de DVDBeaver mailinglist gehad en Gary heeft niets laten weten van mogelijke problemen, iets wat ie anders wel altijd doet. En ik zie in mijn Yahoo group dat er ook nog vandaag berichten zijn geplaatst. Ik vermoed dus dat het iets tijdelijk is.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #49

    Standaard

    Maikel, heb jij enig idee welke kosten gemoeid zijn met het laten hosten van dvdbeaver.com?

  25. #50

    Standaard DVDbeaver weer "in de lucht"

    Ma. 25/9: 15.00u.: DVDbeaver weer "in de lucht"

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •