Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 103 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman

    Kosten te verwaarlozen? registratie, os licentie, ga zo maar door.
    kosten voor domeinregistratie zijn te verwaarlozen ja.
    os licentie? heb je dat niet alleen nodig als je zelf de server runt?
    nee, bijkomende kosten als je een server huurt, dat komt nog bovenop de huurprijs van de server! voor een dual processor dus 50 euro per maand extra! registraie etc, zijn mischien niet zo hoog maar vele kleine bedragen komen aan het eind van de streep toch ook op een behoorlijk bedrag! :wink:

  2. #77

    Standaard

    En al die software dan... die DVD's uit ALLE regio's. Krijgt Gary die toegestuurd o.i.d.?

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    En al die software dan... die DVD's uit ALLE regio's. Krijgt Gary die toegestuurd o.i.d.?
    Denk het niet, als hij ze wel toegestuurd zou krijgen is er WEL sprake van sponsoring en dat wil Gary dus juist niet! :wink:

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    En al die software dan... die DVD's uit ALLE regio's. Krijgt Gary die toegestuurd o.i.d.?
    Denk het niet, als hij ze wel toegestuurd zou krijgen is er WEL sprake van sponsoring en dat wil Gary dus juist niet! :wink:
    Ik denk van wel. Niet in alle gevallen, maar vaak wel.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    En al die software dan... die DVD's uit ALLE regio's. Krijgt Gary die toegestuurd o.i.d.?
    Denk het niet, als hij ze wel toegestuurd zou krijgen is er WEL sprake van sponsoring en dat wil Gary dus juist niet! :wink:
    hij doet natuurlijk niet alle reviews/vergelijkingen zelf.
    dat wordt regelmatig door anderen gedaan.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    En al die software dan... die DVD's uit ALLE regio's. Krijgt Gary die toegestuurd o.i.d.?
    Denk het niet, als hij ze wel toegestuurd zou krijgen is er WEL sprake van sponsoring en dat wil Gary dus juist niet! :wink:
    Ik denk van wel. Niet in alle gevallen, maar vaak wel.
    Zo te zien zijn er andere particulieren die hem vergelijkingen opsturen, niets commercieel dus!

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Natuurlijk betaalt hij voor zijn domeinnaam, maar dat belet hem toch niet om zijn site vanuit een andere locatie te laten hosten als dat goedkoper is? Dit is mijn hele punt.
    Je hebt licentiekosten voor je os, eventuele onderhoudskosten, vaak eenmalige setupkosten enz.
    zie hier:Meerprijs (p.m.) voor MS Windows Server-Licentie EUR 30,-
    (1 processor) EUR 30,-
    (1 processor) EUR 50,-
    (dual processor)
    Een Windows 2k3 licentie heb ik al opgenomen in mijn voorbeeldberekening. Kosten: € 15,- per maand. De enige kosten die er nog bovenop komen zijn de kosten voor de domeinnaam, that's all. Bij mijn weten is dat inderdaad niet duur. Voor onder de 200 euro p/m is hij klaar. Zo simpel is het. Maar Jim heeft gelijk als hij zegt dat we niet weten wat er aan de hand is. We kunnen dus niet bepalen waar Gary verstandig aan doet. Het blijven speculaties totdat Gary het uit de doeken doet.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Huur je die servers voor een clan, Moondust?
    Hehe, nee, we zijn namelijk geen clan, maar een community die er gewoon lol in heeft om counterstrike 1.6 te spelen. We zijn wars van rankings, haantjesgedrag, cheaters, etc. Onze site is www.girlpowered.net. Het girl-gedoe is een grapje. Daaruit blijkt iig al onze instelling, lang leve de lol.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Harry, nogmaals, de servers waar ik het over heb zijn dedicated rootservers. Dat betekent dat je ermee kan doen wat je wil. Gameserver, webserver, fileserver, combi, you name it. Er is algehele controle over de server.
    begrijp, ik. Je moet nog steeds voor je .com geregistreerde naam betalen, komt er ook nog bij.... :wink: Je moet die naam, dvdbeaver laten registreren en dat kost ook geld. Ik denk dat hij per maand toch een flink stuk meer betaald.
    Ja, een .com kost maar liefst $7.99 per jaar

  10. #85

    Standaard

    Omdat ik zo af en toe wat recensies voor Beaver schrijf en ik ook hier en daar mijn mondje roer in de discussies op de Beaver mailinglist heb ik inderdaad iets meer inzage in de situatie dan de meeste mensen, maar ook weer niet overdreven veel. Deze hele discussie van goedkoper hosten etc. is in ieder geval al vaker gevoerd, ook onder Beaverites zelf en, zoals Riny al aangaf, wil Gary doorgaans weinig weten van allerlei zaken uit handen geven ook als het om hosting gaat. Je kunt hier veel over zeggen en het veroordelen, maar op dit punt is Gary gewoon erg principieel of misschien wel kortzichtig. Het is echter nu eenmaal zo, dus dit moeten we maar gewoon accepteren denk ik. Het is Gary's hobbyproject en hij wil het geheel liever over de kop laten gaan dan dat hij het uit handen geeft, iets in deze trant heeft hij wel eens gezegd. Ook dit kun en mag je veroordelen, maar het is nu eenmaal zo.

    Verder krijgt Gary vrijwel alle DVD's toegestuurd van de maatschappijen. Het enige wat hij niet wil is reclame of sponsoring op de site zelf in de vorm van banners etc.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Natuurlijk betaalt hij voor zijn domeinnaam, maar dat belet hem toch niet om zijn site vanuit een andere locatie te laten hosten als dat goedkoper is? Dit is mijn hele punt.
    Je hebt licentiekosten voor je os, eventuele onderhoudskosten, vaak eenmalige setupkosten enz.
    zie hier:Meerprijs (p.m.) voor MS Windows Server-Licentie EUR 30,-
    (1 processor) EUR 30,-
    (1 processor) EUR 50,-
    (dual processor)
    Een Windows 2k3 licentie heb ik al opgenomen in mijn voorbeeldberekening. Kosten: € 15,- per maand. De enige kosten die er nog bovenop komen zijn de kosten voor de domeinnaam, that's all. Bij mijn weten is dat inderdaad niet duur. Voor onder de 200 euro p/m is hij klaar. Zo simpel is het. Maar Jim heeft gelijk als hij zegt dat we niet weten wat er aan de hand is. We kunnen dus niet bepalen waar Gary verstandig aan doet. Het blijven speculaties totdat Gary het uit de doeken doet.
    Hmm, hier moeten ze er 50 euro per maand voor hebben voor een dual processor licentie.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Huur je die servers voor een clan, Moondust?
    Hehe, nee, we zijn namelijk geen clan, maar een community die er gewoon lol in heeft om counterstrike 1.6 te spelen. We zijn wars van rankings, haantjesgedrag, cheaters, etc. Onze site is www.girlpowered.net. Het girl-gedoe is een grapje. Daaruit blijkt iig al onze instelling, lang leve de lol.
    Nice chicks... 8) :wink:

  13. #88

    Standaard weer uit de lucht

    De zoveelste keer... al weer 1,5 dag geen signal.

  14. #89

    Standaard Re: weer uit de lucht

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    De zoveelste keer... al weer 1,5 dag geen signal.
    Gisteravond zat ik er nog op hoor. Maar nu is ie inderdaad onbereikbaar.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Verder krijgt Gary vrijwel alle DVD's toegestuurd van de maatschappijen.
    WTF!
    Dat alleen al spaart hem gigantisch veel geld uit natuurlijk....
    Mooi man een gratis DVD-bibliotheek....

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToyBoy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Verder krijgt Gary vrijwel alle DVD's toegestuurd van de maatschappijen.
    WTF!
    Dat alleen al spaart hem gigantisch veel geld uit natuurlijk....
    Mooi man een gratis DVD-bibliotheek....
    Fijn, die gratis DVD-bibliotheek. Maar helaas betalen de DVD's de hosting, website en bandbreedte niet...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToyBoy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Verder krijgt Gary vrijwel alle DVD's toegestuurd van de maatschappijen.
    WTF!
    Dat alleen al spaart hem gigantisch veel geld uit natuurlijk....
    Mooi man een gratis DVD-bibliotheek....
    Fijn, die gratis DVD-bibliotheek. Maar helaas betalen de DVD's de hosting, website en bandbreedte niet...

    Nee dat niet maar hoe duur kan een website hosten zijn?... Maar goed, die discussie is geweest.

  18. #93

    Standaard

    Dat is wel het voordeel als je zelf bij een bedrijf werkt wat dus ook hosting etc voor zijn rekening neemt

    Eigen server, geen gezeur met bandbreedte of andere dingen

    ZOu het inderdaad wel jammer vinden dat ze niet meer terug komen
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  19. #94

    Standaard

    hmm.. is weer online, maar begint wel telkens irritant te worden dat de site online/offline/online/offline is...
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  20. #95

    Standaard Gary Tooze in de Montral Gazette

    Gary Tooze in de Montral Gazette: LINK (pdf)

  21. #96

    Standaard Re: Gary Tooze in de Montral Gazette

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Gary Tooze in de Montral Gazette: LINK (pdf)
    leuk stukje
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #97

    Standaard

    gelukkig maar dat ik een chocolade letter eet.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René.
    gelukkig maar dat ik een chocolade letter eet.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #99

    Standaard

    ik denk dat die gast als spambot wil worden opgegeven, zag meer van dit soort posts :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    ik denk dat die gast als spambot wil worden opgegeven, zag meer van dit soort posts :P
    be my guest
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •