Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 103 van 103 worden weergegeven.

Discussie: Mystic River [DVD]

  1. #101

    Standaard

    Wat een prachtige film!
    De oscars zijn dikverdiend en ik vond het verhaal absoluut niet ongeloofwaardig. Vooral Robbins en Penn stelen de show...

  2. #102

    Standaard

    Mystic River (6.5)

    Goed misdaad/detective verhaal met geweldig vertolkte rollen maar door het einde raakte ik toch wel erg gedesorienteerd... Ik bedoel dan vooral [spoiler:cb928550a9] de reactie van Jimmy's vrouw toen zij erachter kwam dat hij de onschuldige Dave had vermoord en in mindere mate de houding van Sean nadat hij erachter kwam dat Jimmy Dave had vermoord (ondanks dat ik me realiseer dat ze elkaar kenden van vroeger)[/spoiler:cb928550a9] Het kwam op mij niet geloofwaardig over...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #103

    Standaard

    Gisteren voor het eerst gezien. Ik heb er eigenlijk geen uitgesproken mening over: de film maakte niet zoveel indruk op me. Ik vond het plot nogal geknutseld: de film lijkt gecentreerd te zijn rondom een verhaal waarin men onwaarschijnlijkheden aan elkaar knoopt om een bepaald dramatisch effect te creeren. Dat vind ik over het algemeen niet zo'n sterke insteek voor een verhaal. Het acteerwerk was in dit geval wel prima in orde, maar de film als geheel doet me niet zoveel.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •