De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Intwine - The P.U.R.E. Session [DVD]

    Intwine - The P.U.R.E. Session [DVD]

    Roger Peterson stapte uit Idols en timmert sindsdien succesvol aan de weg met Intwine

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    met deze dvd heeft intwine mij echt verrast, ze hebben laten zien hoe muzikaal en creatief ze eigenlijk zijn. Peterson was ook uit idols gestapt omdat hij anders geen eigen nummers mocht spelen en heeft daarom ook het contract geweigerd.

    van de boven vermelde kwaal heb ik echter ook last van. na het nummer happy kom je weer terug in het menu en sorry speelt hij niet af, enkel als je die via het menu selecteerd, maar dus niet in het concert.
    MIJN HT:
    Receiver: Sony STR-DB790QS (zwart)
    DVD Speler: Pioneer DV-575A (zwart)
    Speakers: JBL SCS 178

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de DVD al een tijdje maar heb geen last van dat probleem...

    Als je de muziek van Intwine goed vindt is dit echt een perfecte DVD

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de DVD al sinds de release en ik vind em zeer goed.... perfect maybe :P

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beenen
    van de boven vermelde kwaal heb ik echter ook last van. na het nummer happy kom je weer terug in het menu en sorry speelt hij niet af, enkel als je die via het menu selecteerd, maar dus niet in het concert.
    Heb je de DVD gewoon in de winkel gekocht? In dat geval zijn er wellicht toch exemplaren met het probleem in de schappen terechtgekomen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beenen
    van de boven vermelde kwaal heb ik echter ook last van. na het nummer happy kom je weer terug in het menu en sorry speelt hij niet af, enkel als je die via het menu selecteerd, maar dus niet in het concert.
    Heb je de DVD gewoon in de winkel gekocht? In dat geval zijn er wellicht toch exemplaren met het probleem in de schappen terechtgekomen.
    ja de dvd heb ik gewoon bij van leest gekocht, dus dan zijn er blijkbaar toch gewoon exemplaren met het kwaal in de winkel terecht gekomen.
    MIJN HT:
    Receiver: Sony STR-DB790QS (zwart)
    DVD Speler: Pioneer DV-575A (zwart)
    Speakers: JBL SCS 178

  7. #7

    Standaard

    Ik ken die hele Intwine niet, maar ik vroeg me af of zijn versie van 'Baby One More Time' niet diezelfde acoustische versie is die Travis ooit speelde. Heel leuk, iedereen die het hoort vind wel dat het bekend klinkt maar kan er de vinger niet op leggen. Blijkt dus gewoon een heel leuk nummer te zijn, zolang dat huppelkötje het maar niet zingt...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ik ken die hele Intwine niet, maar ik vroeg me af of zijn versie van 'Baby One More Time' niet diezelfde acoustische versie is die Travis ooit speelde. Heel leuk, iedereen die het hoort vind wel dat het bekend klinkt maar kan er de vinger niet op leggen. Blijkt dus gewoon een heel leuk nummer te zijn, zolang dat huppelkötje het maar niet zingt...
    Precies jah... Supergave versie van Baby One More Time... Ik had niet gedacht dat ik dit nummer ooit nog leuk zou vinden :P Ik weet niet hoe duur de DVD is, maar hij komt ooit nog wel een keer in mijn collectie denk ik...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beenen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beenen
    van de boven vermelde kwaal heb ik echter ook last van. na het nummer happy kom je weer terug in het menu en sorry speelt hij niet af, enkel als je die via het menu selecteerd, maar dus niet in het concert.
    Heb je de DVD gewoon in de winkel gekocht? In dat geval zijn er wellicht toch exemplaren met het probleem in de schappen terechtgekomen.
    ja de dvd heb ik gewoon bij van leest gekocht, dus dan zijn er blijkbaar toch gewoon exemplaren met het kwaal in de winkel terecht gekomen.
    Ik had precies hetzelfde, maar het mag de pret niet drukken. Het is een leuk concert, waar de eerste cd van Intwine akoestisch ten gehore wordt gebracht. De zang is zeer goed, en ook het gitaar- en drumspel van de andere bandleden sluiten daar goed bij aan. Een leuk concert, die ik een ieder die van rock houdt, maar ook van rustigere muziek, kan aanraden.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  10. #10

    Standaard

    Weet iemand of deze DVD nog te koop is ergens? Ik wil hem graag als verjaardagscadeau geven maar kan hem helaas nergens vinden...
    Mocht iemand hem ergens zien dan hoor ik het erg graag !

    Hans

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg Bekijk bericht
    Weet iemand of deze DVD nog te koop is ergens? Ik wil hem graag als verjaardagscadeau geven maar kan hem helaas nergens vinden...
    Mocht iemand hem ergens zien dan hoor ik het erg graag !

    Hans
    http://oas2000.proxis.be/gate/jabba....9&p_mi=9822903

  12. #12

    Standaard

    Ik had hier ook al gekeken, maar helaas staat bij de omschrijving "Voorverkoop. Het artikel is nog niet verschenen, maar kan wel reeds besteld worden." Het is echter al een DVD uit 2003 dus ik heb het vermoeden dat de informatie op de site van Proxis niet klopt. (En dan heb ik het niet eens over de afbeelding die ze erbij hebben gezet.. ).

    Momenteel heb ik hem bij Plato in bestelling staan maar ik betwijfel of ze hem hebben...

    In ieder geval bedankt voor het rondkijken. Mocht je nog iets tegenkomen dan hou ik me aanbevolen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg Bekijk bericht
    Ik had hier ook al gekeken, maar helaas staat bij de omschrijving "Voorverkoop. Het artikel is nog niet verschenen, maar kan wel reeds besteld worden." Het is echter al een DVD uit 2003 dus ik heb het vermoeden dat de informatie op de site van Proxis niet klopt. (En dan heb ik het niet eens over de afbeelding die ze erbij hebben gezet.. ).

    Momenteel heb ik hem bij Plato in bestelling staan maar ik betwijfel of ze hem hebben...

    In ieder geval bedankt voor het rondkijken. Mocht je nog iets tegenkomen dan hou ik me aanbevolen.
    Ah sorry dan. Ja ik vond het al vreemd dat er een andere afbeelding bij stond. Als ik iets vind, laat ik het je weten!

  14. #14

    Standaard intwine

    wie kan mij helpen om aan die dvd te komen ik kan hem nergens meer krijgen. ik heb daar zelf gezeten en zou hem daarom heel graag willen zien.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol Bekijk bericht
    Heb je de DVD gewoon in de winkel gekocht? In dat geval zijn er wellicht toch exemplaren met het probleem in de schappen terechtgekomen.
    hoi,
    ik lees net dat jij de dvd hebt waar ik naar zoek. weet jij hoe ik er nog aan kan komen. het is inmiddels al een paar jaar geleden dat hij uitgebracht is.


    [mod edit: Discussiëren over illegale praktijken wordt op dit forum niet toegestaan.]
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 22-04-2010 om 21:40

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •