Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 143 worden weergegeven.

Discussie: Play.com

  1. #76

    Standaard

    Dankje vista! Dat is het inderdaad.
    Dan zal ik het wel ff in de gaten houden

  2. #77

    Standaard

    Iemand problemen met het bestellen bij Play? Bij mij werkt de securecode niet van de credit card. Gisteren nog wel.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Iemand problemen met het bestellen bij Play? Bij mij werkt de securecode niet van de credit card. Gisteren nog wel.
    Gistermiddag nog een bestelling geplaatst, geen problemen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Iemand problemen met het bestellen bij Play? Bij mij werkt de securecode niet van de credit card. Gisteren nog wel.
    Heb nu het zelfde probleem,
    Your account has been declined.
    Please review your card details in the ‘Your Account’ menu.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heb nu het zelfde probleem,
    Your account has been declined.
    Please review your card details in the ‘Your Account’ menu.
    Twee dagen later waren de geplaatste orders gewoon verwerkt bij mij.
    Hoop voor je dat dat ook bij jou het geval is
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  6. #81
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Iemand toevallig de laatste tijd, nog meer last dat pakketjes niet binnen komen?

  7. #82

    Standaard

    jep heb the hulk en forrest gump niet binnen gekregen zijn vorige maand verstuurd.
    Nu wel al de opnieuw opgestuurde hulk binnen gekregen.

    Tnt is gewoon 1 grote rotzooi tegenwoordig, maak wekelijks een wandeling om ergens anders een brief in de bus te duwen.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Iemand toevallig de laatste tijd, nog meer last dat pakketjes niet binnen komen?

    Ja, wacht al 1 maand op 3 steelbooks.
    Nog steeds niet binnen, terwijl ik bestellingen die later verstuurd werden al wel binnen heb..

    Zelfde met base.com.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    jep heb the hulk en forrest gump niet binnen gekregen zijn vorige maand verstuurd.
    Nu wel al de opnieuw opgestuurde hulk binnen gekregen.

    Tnt is gewoon 1 grote rotzooi tegenwoordig, maak wekelijks een wandeling om ergens anders een brief in de bus te duwen.
    PostNL

  10. #85

    Standaard

    Hier ook een pakket niet aangekomen. Normaal gesproken heb ik alles van de betreffende verkoper binnen 7 dagen in huis. Nu al ruim 4 weken verder...

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    PostNL
    Je hebt gelijk maar het is en blijft een puin zooi al weet ik niet zeker of dit wel door post nl gedaan is.
    Pakket post is het enige goede nog.

  12. #87
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Eindelijk bericht van mijn pakket. Pas na een dikke maand binnen. Vieze stink Douanekosten.

  13. #88

    Standaard

    MENSEN, PAS OP!!

    Net na 1.5 maand mijn pakket binnen gekregen en ik moest 20 euro bijbetalen!!!!
    Totale kosten van de bestelling: 25 EURO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (exclusief die 20 euro douane dus!)

    Er staat dat de exporteur (Play.com) vanuit de VS heeft verzonden, dit klopt niet en ik ga proberen dit bedrag te verhalen op Play.com!

    De afgelopen tijd voor 500+ euro besteld bij play.com en geen één keer bij hoeven te betalen (sommige bestellingen waren 150+), dus dit moet wel een fout zijn o.i.d. !!!!!!!!

  14. #89
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    MENSEN, PAS OP!!

    Net na 1.5 maand mijn pakket binnen gekregen en ik moest 20 euro bijbetalen!!!!
    Totale kosten van de bestelling: 25 EURO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (exclusief die 20 euro douane dus!)

    Er staat dat de exporteur (Play.com) vanuit de VS heeft verzonden, dit klopt niet en ik ga proberen dit bedrag te verhalen op Play.com!

    De afgelopen tijd voor 500+ euro besteld bij play.com en geen één keer bij hoeven te betalen (sommige bestellingen waren 150+), dus dit moet wel een fout zijn o.i.d. !!!!!!!!
    Ik moet morgen mijn pakket ophalen. Eens kijken of die van mij ook zogenaamd uit de US komt. Ik ga dit sowieso aanvechten.
    Het geld bij Play.com halen gaat denk ik niet lukken. Aangezien PostNL de inschattingsfout heeft gemaakt en er maar US van maakt.

    Maar aan de andere kant, het is en blijft de Kanaaleilanden. Officieel gezien, kunnen Douanekosten gerekend worden. Maar goed wie niet waagt wie niet wint.
    Laatst aangepast door Pieter V : 13-09-2012 om 16:42

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik moet morgen mijn pakket ophalen. Eens kijken of die van mij ook zogenaamd uit de US komt. Ik ga dit sowieso aanvechten.
    Het geld bij Play.com halen gaat denk ik niet lukken. Aangezien PostNL de inschattingsfout heeft gemaakt en er maar US van maakt.

    Maar aan de andere kant, het is en blijft de Kanaaleilanden. Officieel gezien, kunnen Douanekosten gerekend worden. Maar goed wie niet waagt wie niet wint.
    Ik had Play.com 2 dagen geleden gemaild dat ik mijn bestelling na 1.5 maand nog niet binnen had, zie ik net dat ze een nieuwe bestelling hebben geplaatst...
    Moet ik straks zeker weer bij betalen...

    Maar ja, mailtje gestuurd naar Play.com & zal ook Post NL mailen,

  16. #91
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Laat maar weten hoe het verder verloopt.

  17. #92

    Standaard

    Vandaag een play.com pakket met invoerrechten (twee orders bij elkaar).
    Ik heb gezegd dat ze het terug mogen brengen.

    Van de week ook al een pakket met drie orders bij elkaar gepakt. Ze proberen de kosten te drukken denk ik, terwijl ik daar niet om vraag. Ik bestel ze niks voor niks apart.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  18. #93

    Standaard

    Hmm. Ik hoop dat dit niet bij mij gaat gebeuren. Heb namelijk een mega order van 250 euro besteld voor wat vrienden in USA, we zouden toch geen invoerrechten voor alle EU landen hoeven betalen? De laatste bestelling bij Play.com (twee steels) kwam wel in 5 dagen binnen.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Vandaag een play.com pakket met invoerrechten (twee orders bij elkaar).
    Ik heb gezegd dat ze het terug mogen brengen.

    Van de week ook al een pakket met drie orders bij elkaar gepakt. Ze proberen de kosten te drukken denk ik, terwijl ik daar niet om vraag. Ik bestel ze niks voor niks apart.
    bedoel je dat play de verschillende orders bij elkaar heeft geplakt of is dit door de douane gedaan ? kwalijke zaak dit
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #95

    Standaard

    Ik heb mega veel orders bij Play.com geplaatst en allemaal zonder problemen ontvangen. Zou het ook kunnen zijn dat ze nieuwe medewerkers hebben die nog niet volledig op hoogte zijn van hoe de post werkt, verwerken zij dit het verkeerd in het systeem. Of zeer vermoeide vrouw op vrijdagmiddag die per-ongeluk US ipv UK als afzender koos. Alles kan...

    Hoop wel voor jullie dat jullie de douane kosten terug kunnen krijgen.

  21. #96

    Standaard

    Hm ik had dus ook 2 aan elkaar geplakte doosjes.
    Zal eens contact opnemen met play want heb ze nu dubbel binnen en heeft me 18 euro gekost aan de post.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Of zeer vermoeide vrouw op vrijdagmiddag die per-ongeluk US ipv UK als afzender koos. Alles kan...
    play verstuurt niet vanaf mainland UK, maar vanaf de Kanaaleilanden en die vallen niet onder de EU wat invoer betreft.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #98
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Mijn pakketje kwam ook zogenaamd uit de USA volgens de Douane. Nou maar nooit, maar Play.com mag ook wel eens wat duidelijker zijn met haar verzend adres. Alleen Jersey is nogal verwarrend. Heb ze hier meteen over gemaild dat ze er beter Jersey (UK) van kunnen maken.

    Die 23,50 euro wil ik wel terug voor deze zooi.

  24. #99

    Standaard

    Volgens mij snap je mijn post niet Pieter. Jersey valt niet onder de EU wat betreft vrije invoer, dus dat US verhaal maakt helemaal niet uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij snap je mijn post niet Pieter. Jersey valt niet onder de EU wat betreft vrije invoer, dus dat US verhaal maakt helemaal niet uit.

    US lijkt me idd ook niet maar je kan denk ik wel vragen of ze de pakketjes los versturen wat men normaal gesproken ook doet.
    Ik heb iig geen zin in dure extra kosten.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •