Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 143 van 143 worden weergegeven.

Discussie: Play.com

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyan Bekijk bericht
    Heb hetzelfde probleem... moet iets terugsturen, heb het proces gevolgd maar er zat ECHT geen adres bij waar ie heen moet, wordt nergens vermeld..... weet iemand waar de retours van PLAY moeten?? iemand een adres??
    Ja staat er echt nergens. Dit adres heb ik gebruikt en ging goed:
    Play.com Returns
    Unipart Logistics
    Cavalry Hill Industrial Park
    Bay 1
    Weedon
    Northampton
    NN7 4PP

  2. #127

    Standaard

    Nu echt bizarre bluray-prijzen bij play.com
    Bijvoorbeeld Ice Age 4 3D voor 'slechts' €66.29 en Brave voor €54.73 !!
    Echt koopjes dit...

  3. #128

    Standaard

    Zijn third party verkopers die via Play.com verkopen, Play.com heeft geen inspraak op deze prijzen. En ook hoe zeldzamer het wordt hoe duurder het wordt. Vraag --> aanbod... Als je het voor normale prijzen wil kopen moet je maar op tijd bestellen.

  4. #129

    Standaard

    Play.com stopt met directe verkoop aan consumenten en wordt een soort van marktplaats.

    http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-jersey-20953357

  5. #130

    Standaard

    Ach, sinds ik amazon.de heb ontdekt heb ik er nooit meer wat besteld.
    Door de gekke belastingregeltjes met Jersey liep je ook altijd het risico op een factuur bij je pakketje.

    Kan er niet rouwig om zijn eerlijk gezegd.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Play.com stopt met directe verkoop aan consumenten en wordt een soort van marktplaats.

    http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-jersey-20953357
    Je bent me net voor

    Dit kan nog wel eens gaan betekenen dat andere webwinkels die daar gevestigd zijn of een PO box hebben ermee gaan stoppen. Zavvi, Thehut noem ze maar op.

  7. #132

    Standaard

    Balen zeg!
    Is 1 van mijn favoriete winkel met mooie prijzen voor de steels.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Balen zeg!
    Is 1 van mijn favoriete winkel met mooie prijzen voor de steels.
    Idem, maar dan niet voor steels, maar voor losse UK blu-rays.
    Tja, als dit soort internetwinkels nu al het loodje gaan leggen... Eerst PlanetAxel en nu Play. Slechte zaak.

    Marktplaas, Market place of hoe al die bazaars ook heten: ik koop er bijna nooit iets. Te onbetrouwbaar.

  9. #134

    Standaard

    Grrr, vanwege hun heldere Euro-prijzen en verzendkosten (geen ) bestel ik bij Play en Zavvi regelmatig BR's en PS3's... Jammer

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, als dit soort internetwinkels nu al het loodje gaan leggen... Eerst PlanetAxel en nu Play. Slechte zaak.
    En eerder al (voor de mensen die al langer hier actief zijn) hier populaire winkels als dvdsoon.com en splashdvd.com die op de fles gingen en cd-wow heeft ook al een keer een doorstart gemaakt.

    Een succesvolle webwinkel is geen garantie voor commercieel succes, want de concurrentie is moordend (ik doe er zelf ook aan mee, een cd van €3-4 incl verzenden vind ik tegenwoordig al normaal).

    Bij play.com ben ik destijds begonnen met kopen van DVD's, maar amazon UK is vele malen goedkoper, betrouwbaarder en sneller. Heb er al in geen tijden meer gekocht.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Bij play.com ben ik destijds begonnen met kopen van DVD's, maar amazon UK is vele malen goedkoper, betrouwbaarder en sneller. Heb er al in geen tijden meer gekocht.
    Helemaal mee eens. Het is altijd jammer voor de consument als er een gewaardeerde winkel verdwijnt, maar het assortiment van Play is elders sneller en goedkoper te krijgen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Het is altijd jammer voor de consument als er een gewaardeerde winkel verdwijnt, maar het assortiment van Play is elders sneller en goedkoper te krijgen.
    Nou, zoveel vind ik de prijzen nu ook weer niet verschillen. Bovendien de levertijden van play zijn de laatste tijd een stuk beter geworden. Tussen verzenden en aankomen zit meestal nog maar een week. Bovendien zijn ze altijd netjes verpakt, vind ik. Nooit een beschadigde Blu-ray van hun ontvangen. Echt jammer. Prijsvechters als zavvi genieten niet mijn voorkeur.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, zoveel vind ik de prijzen nu ook weer niet verschillen. Bovendien de levertijden van play zijn de laatste tijd een stuk beter geworden. Tussen verzenden en aankomen zit meestal nog maar een week. Bovendien zijn ze altijd netjes verpakt, vind ik. Nooit een beschadigde Blu-ray van hun ontvangen. Echt jammer. Prijsvechters als zavvi genieten niet mijn voorkeur.
    Ieder zijn voorkeur, maar een week is meer dan twee keer zo lang als bij amazon, daar heb je het binnen 2-3 dagen in huis. Zelfs als de prijzen niet veel verschillen (wat vaak wel het geval is), zijn ze dus niet concurrerend genoeg.

  14. #139

    Standaard

    Er was een tijd (2008-2009) dat ik héél erg vaak bij Play.com kocht - goeie prijzen, gratis verzending, alles op stock... Maar in recentere jaren begonnen hun prijzen érg te verschillen van andere winkels ('t is te zeggen: de conversie was niet erg accuraat) en duurde het tijden vooraleer mijn pakjes toekwamen.

    Sedert medio 2010 koop ik voor 90% alleen nog maar op Amazon, ik spaar dan bestellingen op tot ik aan ong. 25 pond zit en dan heb ik die bestelling binnen twee dagen in huis via Taxipost met trackingnummer, geen verzendkosten. De prijzen daar zijn niet altijd even scherp maar bij nieuwe uitgaves vind je zelden of nooit een goedkoper alternatief.

    Ik ga Play.com dus eerlijk gezegd ook niet missen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #140

    Standaard

    Ik vind het dan wel weer jammer, met name voor hun exclusive steelbooks . Mooie uitgave's en prima prijzen .

    Helaas, denk ik dat er de komende maanden nog meer zullen sneuvelen. En dan blijven alleen nog maar de heel erg grote jongens over die wereldwijd opereren zoals amazon (voor de goede orde, heb niets tegen amazon ).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Play.com stopt met directe verkoop aan consumenten en wordt een soort van marktplaats.

    http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-jersey-20953357
    Dit nieuwtje had ik gemist. Triest nieuws, ondanks dat ik er nog zelden dingen bestelde.

    De consolidatie van verkooppunten voor media gaat momenteel wel erg rap. Op een gegeven moment moet dat haast wel gevolgen hebben voor de prijzen die we betalen. Amazon en iTunes hebben straks het rijk voor zich alleen en kunnen dan dicteren wat we betalen. Dit gaat nog vervelende effecten hebben.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dit nieuwtje had ik gemist. Triest nieuws, ondanks dat ik er nog zelden dingen bestelde.

    De consolidatie van verkooppunten voor media gaat momenteel wel erg rap. Op een gegeven moment moet dat haast wel gevolgen hebben voor de prijzen die we betalen. Amazon en iTunes hebben straks het rijk voor zich alleen en kunnen dan dicteren wat we betalen. Dit gaat nog vervelende effecten hebben.
    Bij iTunes zie je dat inderdaad, dat heeft niets met martwerking te maken, ieder nummer kost €0,99, yeah right! Dat is net zoiets als dat vroeger cd's altijd fl. 39,95 kostten of als het een budgettitel was fl. 24,95 Andere prijzen waren er niet, omdat er prijsafspraken werden gemaakt.

    Het punt is dat amazon de prijzen ook niet teveel kan verhogen, want als geheel is de beeld- en geluidsmarkt een krimpende markt.

  18. #143

    Standaard

    Ik kwam er trouwens net achter dat ik (een geannuleerde bestelling niet meegerekend) al 4,5 jaar niets besteld heb bij Play.com. Dat "ondanks dat ik er nog zelden dingen bestelde" bleek wel te kloppen.

    edit: ik heb trouwens meteen maar even een verzoek verstuurt om mijn account te verwijderen. Ik ga toch geen gebruik maken van de marketplace die het nu geworden is.
    Laatst aangepast door Richard B. : 21-01-2013 om 20:23

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •