Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 143 worden weergegeven.

Discussie: Play.com

  1. #26

    Standaard

    play gebruikt nu wel een zeer ongunstige wisselkoers: b.v. item voor £4.49 wordt bij play €6.49 terwijl volgens de koers dit 4.49 GBP = 5.38410 EUR zou moeten zijn
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #27

    Standaard

    Zit natuurlijk ook het 'gratis' verzenden bij in, maar ze zullen vast wel wat aangepast hebben nu de Pond zo is gestegen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28

    Standaard

    Er zijn een hoop Blu-rays, met name in het wat goedkopere segment, waarbij Play en Amazon UK dezelfde prijs in Ponden hebben, maar hierbij is Play de laatste tijd duidelijk voordeliger dan Amazon omdat ze geen handlings- en verzendkosten rekenen.

  4. #29

    Standaard

    Normaal zijn zendingen van play.com altijd wel zo'n twee weken onderweg, maar dit keer zijn ze er wel heel snel bij: maandagavond 30 januari een Blu-ray besteld, zaterdag 4 februari al op de deurmat. Ik wist niet wat me overkwam.

  5. #30

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met het retourneren aan Play.com ? Krijg je bijvoorbeeld de portokosten terug of komen die voor eigen rekening ?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met het retourneren aan Play.com ? Krijg je bijvoorbeeld de portokosten terug of komen die voor eigen rekening ?
    Als je een kopie van de bon die je op het postkantoor ontvangt bij het versturen naar hun mailt krijg je dat bedrag terug.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Als je een kopie van de bon die je op het postkantoor ontvangt bij het versturen naar hun mailt krijg je dat bedrag terug.
    Ok, bedankt voor het antwoord!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Als je een kopie van de bon die je op het postkantoor ontvangt bij het versturen naar hun mailt krijg je dat bedrag terug.
    Weet je toevallig waar ik het heen kan mailen? Ik kan zo snel geen adres vinden

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Weet je toevallig waar ik het heen kan mailen? Ik kan zo snel geen adres vinden
    Ik ook niet (meer), maar via de helpdesk onder het kopje Help with Your Order "I want to return an item" kun je alles regelen.

    Update: Directe link met uitleg: http://www.play.com/Helpdesk/Help_wi...n_an_item.aspx
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Ik ook niet (meer), maar via de helpdesk onder het kopje Help with Your Order "I want to return an item" kun je alles regelen.

    Update: Directe link met uitleg: http://www.play.com/Helpdesk/Help_wi...n_an_item.aspx
    Ok, super bedankt!

  11. #36

    Standaard

    Komt het door het nieuwe beleid bij Postnl (piek- en daldagen) dat de overkostduur van blu-rays van Play zo lang is geworden? Ik koop er al jaren en het duurde altijd maximaal 7 dagen (vrijdag verzonden, vrijdag erop in huis; maandag verzonden, maandag erop in huis) door ik mijn bestelling in huis had.
    Vorige week maandag hebben ze Wall-E verzonden, maar vandaag nogsteeds niks binnen...

    Mijn vorige UK-bestelling was van HMV en dat duurde geloof ik wel 7 dagen. Niet dat ik er haast mee heb, maar het valt wel op. Een vorige Play-bestelling duurde geloof ik ook langer dan voorheen eer ik hem in huis had.

  12. #37

    Standaard

    Iemand een direct mail adres van Play.com? Mijn laatste order is 'declined' omdat mijn Credit Card gegevens nog van mijn oude kaart waren, dit heb ik aangepast maar er gebeurt niets. Als ik via de site 'Contact Us' een verhaaltje op wil sturen om opheldering te vragen krijg ik een error.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Iemand een direct mail adres van Play.com? Mijn laatste order is 'declined' omdat mijn Credit Card gegevens nog van mijn oude kaart waren, dit heb ik aangepast maar er gebeurt niets. Als ik via de site 'Contact Us' een verhaaltje op wil sturen om opheldering te vragen krijg ik een error.
    Bij mij werkt het gewoon (MacOSX, Firefox). Wanneer ik op Help klik en dan onder Contact Us een optie kies, bijv. Payment issues, dan krijg ik een invulformulier te zien. Bij jou niet? En wat voor error krijg je dan?

  14. #39

    Standaard

    Het is me al gelukt in IE, in Firefox kreeg ik iedere keer een error als ik het ingevulde formulier op wilde sturen.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Ik ook niet (meer), maar via de helpdesk onder het kopje Help with Your Order "I want to return an item" kun je alles regelen.

    Update: Directe link met uitleg: http://www.play.com/Helpdesk/Help_wi...n_an_item.aspx
    Nou, heb ze een mail gestuurd met de vraag war ik de zelfbekostigde portokosten kan declareren en hoe dat in z'n werk gaat. Krijg ik doodleuk een reatie terug dat ik voor Prepaid Postage gekozen heb! En dat kan alleen maar voor UK inwoners.

    Zucht, maar weer een reactie terug gestuurd. Zal er wel op neerkomen dat ze het niet gaan betalen. Maar dat was dan meteen de laatste keer dat ik daar iets bestel. Normaal gesproken doe ik het al net, maar ze hadden toevallig een aanbieding die goedkoper uitviel dan bijv. Amazon.co.uk.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Nou, heb ze een mail gestuurd met de vraag war ik de zelfbekostigde portokosten kan declareren en hoe dat in z'n werk gaat. Krijg ik doodleuk een reatie terug dat ik voor Prepaid Postage gekozen heb! En dat kan alleen maar voor UK inwoners.

    Zucht, maar weer een reactie terug gestuurd. Zal er wel op neerkomen dat ze het niet gaan betalen. Maar dat was dan meteen de laatste keer dat ik daar iets bestel. Normaal gesproken doe ik het al net, maar ze hadden toevallig een aanbieding die goedkoper uitviel dan bijv. Amazon.co.uk.
    Heb je ook een kopie van de bon van het postkantoor meegestuurd? Zo niet, stuur die dan gewoon op en zeg dat je dat bedrag terug wil hebben.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Heb je ook een kopie van de bon van het postkantoor meegestuurd? Zo niet, stuur die dan gewoon op en zeg dat je dat bedrag terug wil hebben.
    Ik heb inmiddels een excuus e-mail ontvangen. Er is me inderdaad een kopie van het bonnetje gevraagd. En die ga ik opsturen Eind goed al goed!

  18. #43

    Standaard

    hebben wel erg ongunstige wisselkoers: 5.99 pond = €8.49, zou €7.228 moeten zijn...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #44

    Standaard

    Tja, 'gratis' verzending hè

  20. #45

    Standaard

    Jersey en Guernsey verliezen rechtszaak: Over een paar weken komt er definitief een einde aan het BTW-voordeel voor webshops die gevestigd zijn op de Kanaaleilanden. Verkoop van BTW-vrije BR's, DVD's en CD's door Play, HMV, Amazon etc. is dan niet langer meer toegestaan.

    http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-jersey-17375046
    http://www.guardian.co.uk/business/2...-on-cds-closed

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Amazon ?

    Nou ja als je het lekkere artikel van The Guardian mag geloven
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Amazon ?

    Nou ja als je het lekkere artikel van The Guardian mag geloven
    Naar UK adressen wel, indostarfish.com, preferred seller rings a bell?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #48
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah zo, nou heb 'k weer wat bij geleerd en beken 'k schuld
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Jersey en Guernsey verliezen rechtszaak: Over een paar weken komt er definitief een einde aan het BTW-voordeel voor webshops die gevestigd zijn op de Kanaaleilanden. Verkoop van BTW-vrije BR's, DVD's en CD's door Play, HMV, Amazon etc. is dan niet langer meer toegestaan.
    Nou dat is niet helemaal de strekking van het vonnis, het gaat om btw-vrije verkoop van webshops op de kanaaleilanden naar UK mainland.

    Verkoop van kanaaleilanden naar niet-UK-landen kan volgens mij blijven zoals het was, kanaaleilanden zijn geen EU namelijk (maar wel onderdeel van UK, vandaar het gedoe).
    Laatst aangepast door Oakey : 19-03-2012 om 21:03

  25. #50

    Standaard

    We kregen bij Amazon en zo wel de jersey prijs, al kwam het uit het VK, kans is groot dat de prijzen nu een beetje stijgen, zal afwachten worden wie eerst zal stijgen.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •