Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 739 worden weergegeven.

Discussie: Ghibli films

  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Helemaal nu ik zag op de Pathe website, dat Ponyo hoogstwaarschijnlijk NL gesproken zal zijn. Tenminste er staat (NL) achter de titel. Zou erg teleurstellend zijn...
    Om je gerust te stellen, de distributeur (Wild Bunch), heeft ook op hun site staan dat ze de originele versie uitbrengen. De vraag is dus alleen waar die gaat draaien.

  2. #702

    Standaard

    Hopelijk in de buurt van Amsterdam. Ik wil deze toch wel op het grote scherm beleven.

  3. #703

    Standaard

    Vandaag ook nog Little Nemo Adventures in Slumberland besteld. In de beginfase door Miyazaki en Takahata aan gewerkt en uiteindelijk ook door Kondo (Whisper of the Heart). Lijkt mij ook wel een interessante film.

  4. #704

    Standaard

    Vandaag Ponyo On The Cliff R2JP ontvangen en natuurlijk gelijk gekeken.

    Erg goede film, "qua vergelijking" komt de film het meest in de buurt bij My Neighbor Totoro.

    Zoals gewend van Studio Ghibli is zowel de animatie, verhaal, characters en muziek goed verzorgd.

    Het enige nadeel van de film is natuurlijk dat er een eind aan zit. :P

    En aangezien ik vorige week ook The Cat Returns voor het eerst heb gezien heb ik nu eindelijk alle Ghibli films gezien (er zijn natuurlijk nog Pre-Ghiblies).

    Ben benieuwd wat er in de pijplijn zit, ik denk dat het eerstvolgende de DS game, Ni no Kuni (Another World) wordt. Studio Ghibli heeft hieraan samengewerkt met Level 5.

  5. #705

    Standaard

    Ponyo heeft ook wel wat weg van Miyazaki's Panda go Panda!
    heb Ponyo ongeveer een jaar terug in de bios in amsterdam gezien, en moet zeggen dat ik niet kan wachten tot ik hem weer kan zien in de bios!
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  6. #706

    Standaard

    Vanaf eind volgende week draaid Ponyo in Eindhoven, ik wil hem dan zeker gaan zien.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #707

    Standaard

    Ponyo is het zeker waard. Voor mij pas de 3e Ghibli film die ik gezien heb, maar qua animatie, geluid en verhaal het bioscoop kaartje zeker waard.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  8. #708

    Standaard

    Vanaf deze week draait ie ook in Maastricht. Toch eens gaan checken deze week
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #709

    Standaard

    Er stond gisteren een uiterst lovende recentie van Ponyo in de Volkskrant, de originele versie draait in 22 zalen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #710

    Standaard

    Voor de HELE snelle jongens onder ons:
    als iemand nog iets uit frankrijk wil van onderstaande edities:



    LAAT ME WETEN VOOR MORGEN 11:30


    Het gaat om de franse limited editions (kiki en spirited away)
    ook een luxe grave of the fireflies en castle of cagliostro

    Prijzen staan in rood erbij
    overige "normale" edities kosten 24 euro (duur dus)

    Voor subs enzo ff zelf kijken op www.nausicaa.net
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  11. #711

    Standaard

    wil net Pom Poko, Optimum uitgave, gaan bekijken maar krijg rechtsboven een camera teken in beeld en krijg het niet weg; iemand een idee hoe ik het weg kan krijgen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    wil net Pom Poko, Optimum uitgave, gaan bekijken maar krijg rechtsboven een camera teken in beeld en krijg het niet weg; iemand een idee hoe ik het weg kan krijgen
    Als je een philips dvd speler hebt, kun je het niet wegkrijgen, dat is het teken van meerdere pagina's. je kunt switchen tussen film en schetsen.

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Als je een philips dvd speler hebt, kun je het niet wegkrijgen, dat is het teken van meerdere pagina's. je kunt switchen tussen film en schetsen.
    mmmm, heb Toshiba XE1 en Pioneer bdp 51, allebei niet weg te krijgen; heb ook nog PS3, zal deze ook proberen

    toch wel vreemd dit.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmmm, heb Toshiba XE1 en Pioneer bdp 51, allebei niet weg te krijgen; heb ook nog PS3, zal deze ook proberen

    toch wel vreemd dit.....
    Op Toshiba-spelers moet je een setting hebben waarmee je OSD aan en uit kan zetten. Daarmee zou je het weg moeten krijgen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Als je een philips dvd speler hebt, kun je het niet wegkrijgen
    Voorheen was dat zo, maar tegenwoordig hebben Philips-spelers ook een OSD-setting waarmee je het kunt uitschakelen. Dat is in ieder geval zo bij mijn DVP 5990.

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Op Toshiba-spelers moet je een setting hebben waarmee je OSD aan en uit kan zetten. Daarmee zou je het weg moeten krijgen.


    Voorheen was dat zo, maar tegenwoordig hebben Philips-spelers ook een OSD-setting waarmee je het kunt uitschakelen. Dat is in ieder geval zo bij mijn DVP 5990.
    bedankt, is gelukt net Only Yesterday bekeken; jammer,die gele ondertiteling....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #716

    Standaard

    Ik heb hier nog twee nieuwe Ghibli DVDs liggen voor de liefhebber. Het gaat om de Japanse uitgaven van Gauche the Cellist en Night at Taneyamagahara. Alleen Gauche the Cellist heeft Engelse ondertiteling.

    Per stuk € 25 incl. verzending.


  17. #717

    Standaard

    Heb kennis gemaakt met Studi Ghibli, Castle in the sky heeft mij zeker vermaakt. Ik wil er wel nog een paar proberen, om te beginnen ga ik er een stuk of 4 a 5 op mijn lijst zetten en dan kijk ik verder of ik er nog meer wil. Mijn vraag: welke Ghibli's moet ik nou echt hebben!? Grave of the fireflies staat al op mijn lijstje. Die boxen op E-bay moet ik dus niet doen heb ik begrepen.

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Heb kennis gemaakt met Studi Ghibli, Castle in the sky heeft mij zeker vermaakt. Ik wil er wel nog een paar proberen, om te beginnen ga ik er een stuk of 4 a 5 op mijn lijst zetten en dan kijk ik verder of ik er nog meer wil. Mijn vraag: welke Ghibli's moet ik nou echt hebben!? Grave of the fireflies staat al op mijn lijstje. Die boxen op E-bay moet ik dus niet doen heb ik begrepen.
    Zekere tips zijn:

    Princess Mononoke
    en
    Spirited Away

    Dat zijn wat mij betreft de toppers naast Castle in the Sky.
    Je zou ook nog Howls Moving Castle, My Neigbour Totoro en Kiki's Delivery Service kunnen proberen maar die laatste neigt al wat meer naar een kinderfilm met wat toegevoegde waarde voor volwassenen. De rest is zeker interessant om te zien voor volwassenen. En recentelijk natuurlijk Ponyo, ook wat meer kinderlijk naar ik heb begrepen.

    In alle eerlijkheid: Ponyo, Totoro en Howls heb ik niet gezien!

  19. #719

    Standaard

    Bedankt Jurriaan! Mijn wenslijstje is rond. Ik ga Howls, Spirited away, Grave of the fireflies, Mononoke, Totoro en Kiki's aanschaffen als de gelegenheid zich voordoet. Daarna kijk ik weer verder.

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Bedankt Jurriaan! Mijn wenslijstje is rond. Ik ga Howls, Spirited away, Grave of the fireflies, Mononoke, Totoro en Kiki's aanschaffen als de gelegenheid zich voordoet. Daarna kijk ik weer verder.
    Mocht je geen specifieke waarde hechten aan NL ondertitels dan kun je bijvoorbeeld bij Play kijken. Die hebben een redelijke collectie aan Ghibli films.

  21. #721

    Standaard

    En je kan ook eens kijken naar de Japanse releases (met Engelse subs) of die van IVL uit HK.
    Beiden verkrijgbaar via o.a Yesasia.
    Voor wat de keuzes betreft van aan te schaffen Ghiblis zou ik willen zeggen neem ze allemaal :razz:
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  22. #722

    Standaard

    Nogmaals dank! R2 is enige optie voor mij. Play ziet er goed uit, mooie prijzen!

  23. #723

    Standaard

    Die studio ghibli collectie serie is zeker een aanrader
    lijstje wat je nu hebt is zeker oke!

    als je ze niet wil bestellen bij play:
    bij de fame in amsterdam liggen er ook een hoop voor 13 euro per stuk.
    moet je wel ff een gratis kortingkaart aanvragen :P
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  24. #724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Bedankt Jurriaan! Mijn wenslijstje is rond. Ik ga Howls, Spirited away, Grave of the fireflies, Mononoke, Totoro en Kiki's aanschaffen als de gelegenheid zich voordoet. Daarna kijk ik weer verder.
    Kiki vind ik zeker geen essentiele Ghibli (vond hem best aardig, maar dan zijn er nog wel betere te vinden, Princess Mononoke bijvoorbeeld); de rest uit het lijstje kan ik ook aanbevelen!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  25. #725

    Standaard

    Ik zag dat Ocean Waves een paar weken geleden is uitgekomen in Engeland. Iemand die hem al heeft? Ik heb hem inmiddels besteld en ik ben benieuwd. Ocean Waves was de laatste Ghibli die ik nog niet op dvd had, en het is ook een tijd geleden dat ik hem gezien heb.

Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •