Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 739 worden weergegeven.

Discussie: Ghibli films

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik hoop echt dat er meer van deze films in Nederland worden uitgebracht.
    Ik heb nu Spirited away en The cat returns,deze animatie style bevalt me wel.
    Hoe is de kwaliteit van de Nederlandse uitvoering?
    Beeld is wel ok,geluid is minder,Japanse DD2.0 tegenover een DD5.1 Nederlandse track.Extra,s zijn nog minder,alleen wat tvspots en trailers.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #102

    Standaard

    My Neighbors The Yamadas & Pom Poko staan momenteel gepland voor augustus (R1 versies).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #103
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Heeft iemand nog een idee of die laputa gift set nog ergens te fixen is ? :P

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Heeft iemand nog een idee of die laputa gift set nog ergens te fixen is ? :P
    Als ik dat zeg ren je toch weer weg.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Heeft iemand nog een idee of die laputa gift set nog ergens te fixen is ? :P
    Je hebt pm!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Heeft iemand nog een idee of die laputa gift set nog ergens te fixen is ? :P
    Je hebt pm!
    ik ook?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Heeft iemand nog een idee of die laputa gift set nog ergens te fixen is ? :P
    Je hebt pm!
    ik ook?
    Nee, jij niet
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #108

    Standaard

    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  9. #109

    Standaard

    Weet iemand of er toevallig een website is met daarop een lijst van alle uitgebrachte films in deze categorie? (eventueel met alle diverse uitvoeringen zoals giftsets)
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  10. #110

    Standaard

    Op nausicaa.net kan je de 'normale' releases vinden. Heel misschien iets over gift sets, maar volgens mij niet.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Op nausicaa.net kan je de 'normale' releases vinden. Heel misschien iets over gift sets, maar volgens mij niet.
    Jahoor, staat niet veel info over de sets, maar staan er wel genoemd.

    Maar is op zich niet zo heel moeilijk hoor.

    Alle Ghibli's zijn op dvd uitgegeven, in Japan en in Azie, Amerika begint te komen.

    Dan heb je de 3 grote Japanse giftsets, 1 kleine koreaanse giftset (Totoro), en 2 Franse giftsets (mononoke en spirited). Verder nog een Engelse release van Mononoke met een boekje over Miyazaki erbij en de Australische LE digipack.

    C'est Ca!



    Wat stom. Natuurlijk heb je ook nog de Koreaanse versie met het grote boek, senitype en setje kaarten van Spirited Away.

    Maar dat waren ze dan toch echt!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  12. #112

    Standaard

    Het wordt hoog tijd voor een nieuwe mooie Japanse Ghibli Gift Set.

    Die 3 grote, zijn dat Nausicaa, Laputa en Spirited Away?

    Ik heb alleen de Nausicaa Box. Grote doos toen ie bezorgd werd
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Het wordt hoog tijd voor een nieuwe mooie Japanse Ghibli Gift Set.

    Die 3 grote, zijn dat Nausicaa, Laputa en Spirited Away?

    Ik heb alleen de Nausicaa Box. Grote doos toen ie bezorgd werd
    Yeps, dat zijn ze en ze zijn fantastisch! De Laputa en Sprited Away LE's zijn alleen behoorlijk OOP, dus als he ze nog wilt hebben moet je welt wat centen neer leggen! :wink:

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Het wordt hoog tijd voor een nieuwe mooie Japanse Ghibli Gift Set.

    Die 3 grote, zijn dat Nausicaa, Laputa en Spirited Away?

    Ik heb alleen de Nausicaa Box. Grote doos toen ie bezorgd werd
    Yeps, dat zijn ze en ze zijn fantastisch! De Laputa en Sprited Away LE's zijn alleen behoorlijk OOP, dus als he ze nog wilt hebben moet je welt wat centen neer leggen! :wink:
    Ze zijn sowieso erg aan de prijs. Maar het in het algemeen wel waard.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Het wordt hoog tijd voor een nieuwe mooie Japanse Ghibli Gift Set.

    Die 3 grote, zijn dat Nausicaa, Laputa en Spirited Away?

    Ik heb alleen de Nausicaa Box. Grote doos toen ie bezorgd werd
    Yeps, dat zijn ze en ze zijn fantastisch! De Laputa en Sprited Away LE's zijn alleen behoorlijk OOP, dus als he ze nog wilt hebben moet je welt wat centen neer leggen! :wink:
    Ze zijn sowieso erg aan de prijs. Maar het in het algemeen wel waard.
    In het algemeen?

    Dubbel en dwars! Zijn echt de mooiste sets die er zijn, prachtig gemaakt, er is gewoon ontzettend veel zorg aan besteed. En groot is natuurlijk ook altijd erg leuk! 8)

    Als ik ooit mijn dvdsets ga verkopen, zullen de ghibli's echt als laatste gaan!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  16. #116

    Standaard

    De Ghibli's verkoop ik nooit. Ook niet als laatste.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    De Ghibli's verkoop ik nooit. Ook niet als laatste.


    Idd, je hebt helemaal gelijk!

    Is echt een klasse apart!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  18. #118

    Standaard

    Ik zal ook eind deze week ook maar eens beginnen met een Ghibli collectie te maken door een aantal titels in de bestelling te gooien. Tijdens de cinemarathon heb ik een gedeelte van Spirited Away gezien en ik vond het niet zo. Misschien zat ik niet goed in het verhaal en was ik wat moe. Die ga ik in ieder geval nog een keer proberen. Daarnaast nog een aantal van de titels aanschaffen.
    Ik denk dat ik maar voor de R3 titels ga bij cd-wow...
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik zal ook eind deze week ook maar eens beginnen met een Ghibli collectie te maken door een aantal titels in de bestelling te gooien. Tijdens de cinemarathon heb ik een gedeelte van Spirited Away gezien en ik vond het niet zo. Misschien zat ik niet goed in het verhaal en was ik wat moe. Die ga ik in ieder geval nog een keer proberen. Daarnaast nog een aantal van de titels aanschaffen.
    Ik denk dat ik maar voor de R3 titels ga bij cd-wow...
    Ze zullen je niet tegenvallen, Jaap

  20. #120

    Standaard

    leuke boxjes,jammer dat het allemaal bootlegs zijn.Z,on boxje orgineel voor een leuk prijsje zou wel leuk zijn.

    STUDIO GHIBLI's MOVIES Of Hayao Miyazaki 19 DVD BoxSet


    Studio Ghibli Hayao Miyazaki **17 DVD Box & 6 OST CDs**


    Studio Ghibli Hayao Miyazaki Gift Boxset 18DVD


    STUDIO GHIBLI --- COMPLETE COLLECTION 17 MOVIES


    Studio Ghibli - Limited Edition DVD Box Set Collection (15 DVD’s & 2 Audio CD’s)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    leuke boxjes,jammer dat het allemaal bootlegs zijn.Z,on boxje orgineel voor een leuk prijsje zou wel leuk zijn.
    Zoiets:



    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  22. #122

    Standaard

    Die bootlegs worden ook steeds erger! Ik vind die ene met die strik er nog best aardig uit zien. :wink:

    Het zou wel leuk zijn als ze naast die orignele R3 box, ook een mooie R2J box uitbrengen. Maarja, ik heb zo goed als allemaal al. De laatste 2 komen als het goed is eind volgende week met wat leuke Howl's moving castle merchandise binnen.

    Oja, ik heb ff het plaatje van die Ghibli R3 box opnieuw geplaatst, want Yesasia laat plaatjes niet zo goed doorlinken en dit is GEEN bootleg!

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Die bootlegs worden ook steeds erger! Ik vind die ene met die strik er nog best aardig uit zien. :wink:

    Het zou wel leuk zijn als ze naast die orignele R3 box, ook een mooie R2J box uitbrengen. Maarja, ik heb zo goed als allemaal al. De laatste 2 komen als het goed is eind volgende week met wat leuke Howl's moving castle merchandise binnen.

    Oja, ik heb ff het plaatje van die Ghibli R3 box opnieuw geplaatst, want Yesasia laat plaatjes niet zo goed doorlinken en dit is GEEN bootleg!
    Welke films zitten hier in,zijn dit wel de goede regio 3 versies?
    Wat is de prijs?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Die bootlegs worden ook steeds erger! Ik vind die ene met die strik er nog best aardig uit zien. :wink:

    Het zou wel leuk zijn als ze naast die orignele R3 box, ook een mooie R2J box uitbrengen. Maarja, ik heb zo goed als allemaal al. De laatste 2 komen als het goed is eind volgende week met wat leuke Howl's moving castle merchandise binnen.

    Oja, ik heb ff het plaatje van die Ghibli R3 box opnieuw geplaatst, want Yesasia laat plaatjes niet zo goed doorlinken en dit is GEEN bootleg!
    Welke films zitten hier in,zijn dit wel de goede regio 3 versies?
    Wat is de prijs?
    Mocht je geen €37,- per dvd willen betalen voor de Japanse versies (welke globaal ruim het beste zijn), dan is deze box een uitstekende keus. Hij komt in een aardig mooie box, een certification with unique ID no., 11 exclusive post cards en de 11 onderstaande dvd's en yesasia doet er gratis Grave of the Fireflies bij (zit niet in de box vanwege een rechtenkwestie). En dat voor 218 euro, lijkt me toch een erg goede prijs. Misschien dat ik hem nog een keertje aanschaf, aangezien die niet zo duur is en gelimiteerd is. :wink:



    De koreaanse schijnen nog net iets beter te zijn dan de HK versies, maar voor deze prijs zit je echt wel goed. De keus is aan jou, maar mijn voorkeur blijft bij de Japanse versies! :wink:

  25. #125

    Standaard

    Ik snap wel dat de Japanse versie de originele zijn natuurlijk, maar vinden jullie het artwork van zowel de Japanse als de Koreaanse dvd's niet een beetje simpel (kleurtje en foto'tje in kader, klaar)? Dan zijn de regio 1 dvd's nog wel net iets beter verzorgd. Nu heb ik het natuurlijk niet over de mooie giftsets e.d. Toch jammer want je zou met het beschikbare artwork toch wel practige covers kunnen maken.

Pagina 5 van 30 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •