De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard beeld wordt te hoog geplaatst

    Hoi,

    Inmiddels heb ik de Samsung DVD P142 aangeschaft (opvolger van twee haperende Philips toestellen).
    Mijn huidige speler lijkt me een prima apparaat. Er is echter een ding waar ik wellicht jullie hulp bij kan gebruiken. Dit heeft te maken met de plaatsing van het beeld: die lijkt namelijk te hoog te zijn. Bij 2,35:1 beeld zie je onder een dikkere balk dan boven. Bij windowboxed beeld zie je alleen onder een balkje lopen, dit ziet er eigenlijk nog vreemder uit
    Bij 4:3 beeld is de balk links iets breder dan rechts...

    Iemand suggesties om dit te verhelpen? Bij voorbaat dank.

  2. #2

    Standaard

    Misschien in het service menu van je tv oplossen?

  3. #3

    Standaard

    De menukaart van m'n tv biedt volgens mij geen oplossing.
    Vreemd verschijnsel, ik vrees dat er niet veel aan te doen is dan.

  4. #4

    Standaard

    Verplaats uw TV iets meer naar beneden en ook iets meer naar links. of is het tijd om een plasmascreen te kopen?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    of is het tijd om een plasmascreen te kopen?
    Nou dan zal ik eerst een bank moeten overvallen

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambu
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    of is het tijd om een plasmascreen te kopen?
    Nou dan zal ik eerst een bank moeten overvallen
    Als je hulp nodig hebt laat mij dan iets weten want ik heb er ook ééntje nodig. :wink:

  7. #7
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Weet je zeker dat er in het menu van je tv geen verticale beeld optie zit? Zit volgens mij in zo'n beetje elke tv tegenwoordig. Gewoon de beeld vertical naar beneden zetten en het zou over moeten zijn...

  8. #8

    Standaard

    Waarschijnlijk moet je in het Service Menu zijn, en niet in het normale beeld-menu. Staat vast wel in je gebruiksaanwijzing en anders kun je vast wel iets op internet vinden.

    Bij mijn TV zitten er opties in het menu die ik zelf ook niet kende, totdat iemand afgelopen woensdag mijn TV kwam calibreren...

  9. #9

    Standaard

    Ik kon in de gebruiksaanwijzing noch via google noch op kieskeurig.nl noch op de site van panasonic vinden hoe ik in het service menu moet komen.

    Dus: weet iemand toevallig hoe ik in het service menu van de Panasonic TX-28PL1F kan komen?
    Bij voorbaat dank!

  10. #10

    Standaard

    http://www.google.nl/search?hl=nl&ie...g_en%7Clang_nl

    als je naar die link gaat, heb je een google resultaat waarin volgens mij wel jou antwoord te vinden is. Succes

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •