Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 65 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Nope, is nog steeds de oude vertrouwde 'foute' versie.

  2. #27

    Standaard

    Nope, is nog steeds de oude vertrouwde 'foute' versie.

    EN NU ????


    Heb hem nu pas bekeken. GRRRRR ook alleen 5.1 in het frans.
    Maar nu staat er toch echt op de achterkant 'commentary options for both versions' op disc 1. Alleen is hier niets over te vinden in het menu. Hoe werkt dit ??

    Of heb ik weer eens niet goed opgelet?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe
    Heb hem nu pas bekeken. GRRRRR ook alleen 5.1 in het frans.
    Maar nu staat er toch echt op de achterkant 'commentary options for both versions' op disc 1. Alleen is hier niets over te vinden in het menu. Hoe werkt dit ??

    Of heb ik weer eens niet goed opgelet?
    Het commentaar is geen audiocommentaar, maar een tekstcommentaar, te vinden in het menu met de ondertiteling.

  4. #29

    Standaard

    Fox brengt The Abyss volgende maand uit als single-disc (Bron: DVD-Home). Hopelijk met geluid in Engels DD 5.1 en anamorf beeld.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Fox brengt The Abyss volgende maand uit als single-disc (Bron: DVD-Home). Hopelijk met geluid in Engels DD 5.1 en anamorf beeld.
    Wedden van niet?

    Ze maken er bij Fox tegenwoordig wel een hele sport van met dat uitbrengen van 1-disc-versies van SE's. Beetje goedkope manier van ze om een budgetlabel te creeeren.

  6. #31
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ja ho maar Independance day single disk komt met een DTS track, dus er is hoop voor the Abyss.
    Maar ik ben bang dat het dan de cinemarelease zou zijn met 5.1 terwijl de ext. version die moet hebben.
    Maar wij zullen zien.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Ja ho maar Independance day single disk komt met een DTS track, dus er is hoop voor the Abyss.
    Maar ik ben bang dat het dan de cinemarelease zou zijn met 5.1 terwijl de ext. version die moet hebben.
    Maar wij zullen zien.
    Alle hoop is weer vakkundig de grond ingetrapt, zelfde geluid als bij de SE, geen enkele reden dus om de nieuwe versie aan te schaffen...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  8. #33

    Standaard

    Klopt. De Big Deal-versie is identiek aan disc 1 van de dubbel-disc (dus ook met twee versies van de film, ondanks dat er op de cover Extended Edition staat). Ik ben diep teleurgesteld. Dat de nieuwe DVD niet anamorf is vind ik op zich niet zo erg, maar Fox had de fout die ze destijds gemaakt hebben, namelijk de originele taal slechts in Dolby Surround op de DVD zetten en de vreemde talen in Dolby 5.1, moeten goedmaken met de Big Deal-versie.

  9. #34

    Standaard

    Redelijk bizarre maar toch ook goede film. Wordt soms wel een beetje langdradig. Toch een film die bij mij zeker in de top 100 zal staan.

    Ed Harris is trouwens weer super!

    Met de dvd-uitgave is naar mijn mening ook niets mis, heb alleen nog geen tijd gemaakt om de extra's te bekijken.

  10. #35

    Standaard

    Een van de mooire SCI-FI films dit hoor.... wat een, zeker voor die tijd, mooie scenes zeg... ongelooflijk... ECHT SCHITTEREND.... alleen vond ik het einde, ook, beetje te ver gaan... maar voor de rest... een dikke 9...
    Jake La Motta

  11. #36

    Standaard

    Pas geleden nog eens gezien, voor het eerst op dvd adembenemend mooie film erg jammer van de ontbrekende engelse 5.1 track
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #37
    bscheffe
    Guest

    Standaard

    Prachtige film. Heb ik nu op laserdisc, maar ik zou graag de DVD in 5.1 dolby digital (regio 2) kopen. Alleen... waar doe ik dat? Ik heb stad en land (via internet/google) afgezocht, maar kom alleen (en overal) de 2.0 versie tegen bij de diverse DVD shops. Ik zoek dus de versie met de rode waarschuwing, zoals in de review vermeld. Alvast bedankt!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bscheffe
    Prachtige film. Heb ik nu op laserdisc, maar ik zou graag de DVD in 5.1 dolby digital (regio 2) kopen. Alleen... waar doe ik dat? Ik heb stad en land (via internet/google) afgezocht, maar kom alleen (en overal) de 2.0 versie tegen bij de diverse DVD shops. Ik zoek dus de versie met de rode waarschuwing, zoals in de review vermeld. Alvast bedankt!
    De hier besproken versie is de Engelse versie, alleen met een Nederlands hoesje. Volgens mij niet meer verkrijgbaar, maar daarvoor in de plaats kun je de Engelse versie kopen (bij bijvoorbeeld www.play.com).

  14. #39

    Standaard

    Ik hoop nog steed op een mooie dvd-uitgave van deze film... maar ben bang dat dit nog wel even gaat duren...
    Jake La Motta

  15. #40

    Standaard Abyss 5.1 met nederlandse subs....

    Ik heb mijn Regio 1 versie geript en voorzien van de subs van de regio 2 rental! Na wat gepruts aan het lengte verschil ivm frames per sekonde, ben ik uit eindelijk tot een prima resultaat gekomen.

  16. #41

    Standaard

    Wel een hoop gedoe allemaal voor die paar extra kanalen. Voegen die dan echt zoveel aan het geluidsbeeld toe? Films van voor 1990 zijn doorgaans (tenzij ze zijn gere-mixed) niet zo ruim bedeeld in de achterste kanalen.
    Maar ik moet ook toegeven dat ik de film nog niet weer heb bekeken sinds ik eindelijk een home cinemaset heb, dus kan er geen uitspraak over doen. Ook zonder 5.1 is The Abyss één van mijn favoriete films. James Cameron bewijst weer eens dat hij binnen de strenge amusementsregels van Hollywood toch films kan maken met meer substantie, diepgang en karakter dan gemiddeld. En er is geen acteur die beter "Sonofabitch!" kan sissen dan Ed Harris.
    De rest van de cast is ook dik in orde, de sfeer en collegialiteit op het boorplatform worden zo goed neergezet dat het voelt alsof je de karakters al jaren kent, en dat is een goede basis voor elke film. De spanning die dan ook ontstaat tussen de 'riggers' en de Marines is de hele film door voelbaar, net als de druk van de Koude Oorlog. Maar de boodschap van de film beperkt zich niet tot één bepaalde oorlog. De Special Edition is daarin nog een stuk sterker dan de originele versie. Ook de rest van de extra scenes voegen genoeg toe behalve speelduur. Dat het tegen het einde toe wel erg "eind goed al goed" wordt vond ik persoonlijk niet storend. De actie- en rampenscenes zien er ook goed uit, een kijkje nemen achter de schermen bij de extra's op deze dvd is een ware aanrader. Deze film krijgt van mij een 9+.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  17. #42

    Standaard

    Toch zorgen die 'extra' kanalen voor een betere film beleving! Tis gewoon absurd dat wij voor de zoveelste keer afgescheept worden met een uitgave waar weer wat op ontbreekt.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Toch zorgen die 'extra' kanalen voor een betere film beleving! Tis gewoon absurd dat wij voor de zoveelste keer afgescheept worden met een uitgave waar weer wat op ontbreekt.
    The Abyss is een DVD die al lange tijd geleden uit is gebracht. Alle releases door heel Europa, behalve Engeland, hebben een Engelse 2.0 Surround-track en alle vreemde talen zijn in 5.1. Independence Day zou eerst ook alleen maar een Engelse 2.0 Surround-track krijgen, het menu vermeldt dat zelfs nog, maar dat hebben ze toen op het laatste moment aangepast.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Toch zorgen die 'extra' kanalen voor een betere film beleving! Tis gewoon absurd dat wij voor de zoveelste keer afgescheept worden met een uitgave waar weer wat op ontbreekt.
    The Abyss is een DVD die al lange tijd geleden uit is gebracht. Alle releases door heel Europa, behalve Engeland, hebben een Engelse 2.0 Surround-track en alle vreemde talen zijn in 5.1. Independence Day zou eerst ook alleen maar een Engelse 2.0 Surround-track krijgen, het menu vermeldt dat zelfs nog, maar dat hebben ze toen op het laatste moment aangepast.
    Ja en????? Regio 1 en Engeland hebben dus wel 5.1 en het klootjesvolk weer eens niet. Als ze dit soort truuks nu eens afleren ga ik wat minder importen!!!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Ja en????? Regio 1 en Engeland hebben dus wel 5.1 en het klootjesvolk weer eens niet. Als ze dit soort truuks nu eens afleren ga ik wat minder importen!!!
    Wat The Abyss betreft niet.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Ja en????? Regio 1 en Engeland hebben dus wel 5.1 en het klootjesvolk weer eens niet. Als ze dit soort truuks nu eens afleren ga ik wat minder importen!!!
    Wat The Abyss betreft niet.
    Leer lezen!!! Heb dus wel de regio 1 versie geimporteerd

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Ja en????? Regio 1 en Engeland hebben dus wel 5.1 en het klootjesvolk weer eens niet. Als ze dit soort truuks nu eens afleren ga ik wat minder importen!!!
    Wat The Abyss betreft niet.
    Leer lezen!!!
    Sorry.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Ja en????? Regio 1 en Engeland hebben dus wel 5.1 en het klootjesvolk weer eens niet. Als ze dit soort truuks nu eens afleren ga ik wat minder importen!!!
    Wat The Abyss betreft niet.
    Leer lezen!!!
    Sorry.
    Geeft niet :wink:

  24. #49

    Standaard

    En toch hoop ik dat er een mooie SE uitkomt... JA... regio 2
    Jake La Motta

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    En toch hoop ik dat er een mooie SE uitkomt... JA... regio 2
    Wat moet er dan nog verder veranderen aan de huidige DVD, behalve de 2.0-track? Anamorf beeld?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •