Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    En toch hoop ik dat er een mooie SE uitkomt... JA... regio 2
    Wat moet er dan nog verder veranderen aan de huidige DVD, behalve de 2.0-track? Anamorf beeld?
    Er is overal toch alleen maar de versie verkijgbaar die niet anamorph is,ik vind dit zwaar irritant.Veranderen dus wat mij betreft.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    En toch hoop ik dat er een mooie SE uitkomt... JA... regio 2
    Wat moet er dan nog verder veranderen aan de huidige DVD, behalve de 2.0-track? Anamorf beeld?
    Er is overal toch alleen maar de versie verkijgbaar die niet anamorph is,ik vind dit zwaar irritant.Veranderen dus wat mij betreft.
    Er is inderdaad over alleen een versie verkrijgbaar die niet anamorf is. Maar naast het ontbreken van anamorf beeld en een 5.1-track is er verder niets mis met de huidige DVD.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Toch zorgen die 'extra' kanalen voor een betere film beleving! Tis gewoon absurd dat wij voor de zoveelste keer afgescheept worden met een uitgave waar weer wat op ontbreekt.
    Klopt, heb de film gisteren weer eens bekeken, en ik hoorde idd af en toe een behoorlijk verschil in geluidsbeleving tussen de 5.1 en 2.1 mix. Toch wel jammer.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    En toch hoop ik dat er een mooie SE uitkomt... JA... regio 2
    Wat moet er dan nog verder veranderen aan de huidige DVD, behalve de 2.0-track? Anamorf beeld?
    Er is overal toch alleen maar de versie verkijgbaar die niet anamorph is,ik vind dit zwaar irritant.Veranderen dus wat mij betreft.
    Er is inderdaad over alleen een versie verkrijgbaar die niet anamorf is. Maar naast het ontbreken van anamorf beeld en een 5.1-track is er verder niets mis met de huidige DVD.
    Heb je helemaal gelijk in... maar je meldt hier 2 punten die toch wel essentieel zijn voor een goede uitgave!
    Is gewoon een must
    Jake La Motta

  5. #55

    Standaard

    Helaas is de scene met de rat veranderd door de censuur....

  6. #56

    Standaard

    ? blijf ie nu drijven of zo???

    Walgelijke onzin dat censuur......echt zo'n oubollig clubje nono's die al een stijve krijgen bij het zien van een beetje vlees......het lijkt gvd china wel, stelletje malloten......

    Sorry, liet me ff gaan.........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #57

    Standaard

    Bij onze uitgave is de scene waar de rat het 'liquid breathing' uittest gewoon intact, hoor. Je kan gewoon rustig blijven, Albert .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #58

    Standaard

    In Nederland hebben we ook geen censuur, niet vrijwillig en niet onvrijwillig. het enige dat er in de verste verte op lijkt is kijkwijzer, maar gezien de implementatie daarvan is het zeer onwaarschijnlijk dat er gesneden wordt daarvoor.

    Waar je je zorgen over moet maken kwa censuur is normaal gesproken alleen de BBFC (British Board of Film Classification), een echte verplichte censuur organisatie, en/of de amerikaanse Ratings Board, een vrijwillige censurering die werkt op basis vna het feit dat een hoge leeftijdsclassificatie commerciele problemen oplevert.

  9. #59

    Standaard

    net de film bekenen, de extended edition dan, wat een heerlijk film,cameron blijft een vakman,kan niet wachten tot avatar

  10. #60

    Standaard

    mee eens,echt een mooi film. Ik had deze een jaar geleden gekocht zonder verwachtingen en echt een super film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Heeft iemand een idee wanneer deze versie eindelijk op BR uit gaat komen?
    Er waren eerste speculaties dat het 2011 zou worden en nu lees je op verschillende forums dat het 2014 gaat worden.

    Ik wacht met spanning af wie mij verlost van deze ondraaglijke spanning

  12. #62
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Anders ik wel, maar ik zou deze lijst van gewaardeerd lid Wedlock in de gaten houden. Er staat nog geen datum en de titel schuift nog wel eens een jaartje op, maar als er wat bekend is zal je daar de eerste info vinden. Je vind hem daar nu als verwachte release voor 2013.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #63

    Standaard

    Top voor de lijst, ik zal hem in de gaten houden

  14. #64

    Standaard

    Wanneer je echt niet kan wachten: er bestaat een Chinese R6 slim-digipack Extended Edition versie met Anamorf beeld, een full-bitrate DTS-ES 6.1 track en Engelse subs (en de text commentary track). Ik heb deze zelf vorig jaar voor een klein prijsje via Ebay bemachtigd en het is voor nu meer dan prima behelpen. Dit naast mn R1 SE voor de extra's.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 11-06-2013 om 07:35

  15. #65

    Standaard

    DVD en TV zijn ander gevoel, het is prachtig.

    Mod edit: spam is strikt verboden, ook in het onderschrift. Verwijderd en een waarschuwing!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 06-10-2013 om 20:15

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •