De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: beverly hills 90210

  1. #1
    angela
    Guest

    Standaard beverly hills 90210

    goedemiddag

    ik vroeg mij af of jullie weten of ik in nederland de complete 10 season collection of 90210 te verkrijgen is. en waar ik die box dan moet bestellen. Nederlands ondertiteld liefst. Ik ben woonachtig in belgië. Jullie kunnen mij altijd mailen op crazygirl_angie@hotmail.com

    ik zou het heel leuk vinden moest er iemand mij kunnen voorthelpen.
    groetjes angie

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij is de serie helemaal nog niet op dvd verkrijgbaar.


  3. #3

    Standaard

    En ik zou je mailadres verwijderen. Voor je het weet wordt het opgepikt door zo'n scanner en loopt je mailbox vol met spam...

    Welkom op 't forum trouwens!

  4. #4

    Standaard

    Ik schop even dit topic, weet iemand of er uberhaupt plannen zijn, ik zie IMHO mindere tv series op dvd komen

  5. #5

    Standaard

    Volgende maand komt seizoen 1 uit.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  6. #6

    Standaard

    Volgens Mediadis: "Ships within 48h". Een foutje of heeft iemand al eentje besteld en ontvangen?

  7. #7

    Standaard

    Voor de liefhebbers seizoen 1 tm 9 zijn in de uk gewoon met nl subs.
    Heb ze daar allemaal gehaald.
    prijs ligt rond de 16 euro
    Seizoen 10 wacht ik nog effe voordat ik die bestel maar zal waarschijnlijk ook wel nl subbed zijn

  8. #8

    Standaard

    er is toch ook een complete box uitgekomen? heeft iemand die al gezien?
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Ja, maar bedoelde meer of mensen m al in de winkel hebben gezien (en wat ie daar kost). Kan me niet voorstellen dat ie 200 of meer is bij de MM ofzo. En hoe de verpakking is...of het de losse boxen in 1 grote box is of totaal nieuw verpakt.
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ja, maar bedoelde meer of mensen m al in de winkel hebben gezien (en wat ie daar kost). Kan me niet voorstellen dat ie 200 of meer is bij de MM ofzo. En hoe de verpakking is...of het de losse boxen in 1 grote box is of totaal nieuw verpakt.
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

    -edit- bij MM kost hij 249 euro!!!!!! Die zijn toch WEL gek!!
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  12. #12

    Standaard

    De complete serie is 149.99 bij Free Record Shop in Rotterdam Centrum.
    Bij de MediaMarkt 195 euro (ook Rdam Centrum).

    Lelijke doos. Aan de achterkant open, waar alle losse boxen inzitten.
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #13

    Standaard

    Ik was vroeger helemaal gek op deze serie(wie niet)en was nu blij dat ik ze allemaal kon bekijken(had alleen de eerdere seizoenen gezien).

    Je kunt nu wel 1 t/m 10 bestellen.Ik moet alleen seizoen 10 nog.

  14. #14

    Standaard

    Ik weet niet of er veel liefhebbers van de serie zijn, maar persoonlijk vond ik het indertijd een leuke serie.

    Heb hem een tijd terug compleet aangeschaft (De complete serie op DVD), en ben hem nu aan het volgen.

    Ben bij disc 4 van seizoen 4 momenteel.

    Ik kijk niet de hele serie achter elkaar hoor, kijk ook andere films en series, maar zo af en toe wat afleveringen is wel leuk.

    Blijft een leuke serie, en zowiezo jeugdsentiment voor me.

  15. #15

    Standaard

    Iemand enig idee of de complete box van deze serie verkrijgbaar is bij de FAME in Amsterdam (Bijenkorf of Fame zelf) en voor welke prijs? Als iemand toevallig in Amsterdam is en dit zou kunnen checken, zou ik enorm waarderen!
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #16

    Standaard

    Beter kan je m bestellen in de uk bij amazon, maar zie dat ie daar erg duur is op dit moment.Was eerst rond de 55 pond en nl ondertiteld bij elk los seizoen dus neem aan ook de gehele box

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Beter kan je m bestellen in de uk bij amazon, maar zie dat ie daar erg duur is op dit moment.Was eerst rond de 55 pond en nl ondertiteld bij elk los seizoen dus neem aan ook de gehele box
    Voor zover ik weet is in de UK er toch geen box van de 10 seizoenen uit gekomen, op amazon vindt ik ook enkel de import versie vanop het continent welke niet door Amazon zelf verkocht wordt
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  18. #18

    Standaard

    Zou kunnen maar ik heb m iig ooit voor die prijs wel aangeboden zien worden regio 2 maar dat is al een jaar of 2 of 3 geleden toen ik net het laatste seizoen gekocht had.

  19. #19

    Standaard

    Bedankt voor de tip, maar koop m liever gewoon in de winkel. Hier bij de MM staan er 3 en die zijn allemaal zwaar beschadigd. Hier bij de FAME is de prijs nu 80 euro, maar ook met een flinke deuk. Maar goed, mocht iemand nog langs de FAME/Bijenkorf gaan in Amsterdam, hoor ik het graag...
    **** me gently with a chainsaw.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •