Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.

Discussie: Vet Hard

  1. #1

    Standaard Vet Hard

    Tim Oliehoek's speelfilmdebuut:

    Vet Hard
    Wanneer Bennie (Jack Wouterse) uit de gevangenis komt hoort hij dat zijn zieke pleegvader nog een laatste wens heeft: zijn biologische zoon Koen ontmoeten. Nadat Bennie Koen getraceerd heeft besluiten ze samen zijn leven te redden door op eigenzinnige wijze een geldtransport te overvallen om zo een nieuwe lever voor hun (pleeg)vader te bekostigen. Helaas gaat dit niet helemaal zoals gepland...

    Remake van de Deense film Gamle Mænd I Nye Biler (Old Men In New Cars).

    Trailer
    Real
    WMV

    http://www.vethard.nl
    Verwacht: februari 2005

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat deze film wel cool zal zijn
    BD (1243) What i Watch

  3. #3

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar deze film, opzich ben ik al blij dat er wat meer NL films uitkomen en een nieuwe film met oa Cas Jansen is natuurlijk nooit weg.


  4. #4

    Standaard

    de trailer vind ik in ieder geval zwaar ruk.... misschien is de uitwerking beter?

  5. #5

    Standaard

    T's dan ook meer een preview van wat filmbeelden. Soort teaser. Echte trailer komt later. Opzich vind ik hem nog wel lachen die preview. Vooral dat laatste shot!

  6. #6

    Standaard

    Coooooooooool!

    Hierin heb ik gefigureerd! Voor alle mensjes die naar deze film gaan: ik ben de gevangenisbewaarder die op het fluitje blaast als Jack Wouterse en Kurt Rogiers proberen te ontsnappen.

    Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

    Regiseur Oliehoek wordt de nieuwe Dick Maas genoemd en als Nederland onderhand iets echt wel kan gebruiken is het een degelijke actieregiseur!

  7. #7

    Standaard

    ik vind het wel een leeke teaser eigenlijk. Zal het in me achterhoofd houden (ver weg dat wel).
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Regiseur Oliehoek wordt de nieuwe Dick Maas genoemd en als Nederland onderhand iets echt wel kan gebruiken is het een degelijke actieregiseur!
    Idd. Tim is een groot talent (van de NFTA). Vind bijna al z'n werk (voornamelijk korte filmpjes voor tv) erg goed. Binnen een jaar of twee zit hij gewoon in Amerika.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Regiseur Oliehoek wordt de nieuwe Dick Maas genoemd en als Nederland onderhand iets echt wel kan gebruiken is het een degelijke actieregiseur!
    Idd. Tim is een groot talent (van de NFTA). Vind bijna al z'n werk (voornamelijk korte filmpjes voor tv) erg goed. Binnen een jaar of twee zit hij gewoon in Amerika.
    Om vervolgens niks meer van zich te laten horen, netzoals Mike van Diem, Dick Maas en Roel Reinee....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  10. #10

    Standaard

    Tim Oliehoek is veel jonger, die gaat echt nog wel wat maken hoor. En naar mijn mening heeft Tim meer talent dan die drie bij elkaar.

  11. #11

    Standaard

    Inderdaad de trailer/teaser is niet echt veelbelovend.

  12. #12

    Standaard

    Vanmiddag de bijna affe versie gezien - hij werd gedraaid voor een testpubliek.
    Het zag er al veel belovend uit! Ben benieuwd naar het eind resultaat als alle SFX erin zitten.

  13. #13

    Standaard

    De officiële trailer en website zijn klaar:

    www.vethard.nl

  14. #14

  15. #15

    Standaard Vet hard

    Heb al een voorpremiere gezien: Vet hard heeft mijn verwachtingen overtroffen!
    Goede humor, vette stunts, en -zeldzaam voor een Nederlandse film- alles was te verstaan!
    Als meissie ben ik natuurlijk niet echt de standaard-doelgroep, maar ik heb me meer dan prima vermaakt...
    Vier sterren!

  16. #16

    Standaard

    Heb alleen nog mar de trailer gezien , en ja.....ik kan hier nu niet echt enthousiast van worden
    Het komt allemaal veels te geforceerd over en nog erger , Johny de Mol doet mee (aaaaaargh!!!!! )
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  17. #17

    Standaard

    Old Men In New Cars was lachuh. Net zoals het vervolg erop, maar of dit nou wat gaat worden....

  18. #18

    Standaard

    Vervolg? Wist ik niet.. hoe heet ie??

  19. #19

    Standaard

    Dat weet ik niet meer me broer had ze allebei ooit eens van een vriend geleend... Ik heb em afgelopen zomer ooit eens gezien samen met Old men in new cars. Ik was die film zowat alweer vergeten...want toen ik het verhaal net las in deze thread van vet hard..kwam dat verhaal me onwijs bekend voor...helemaal toen er onder stond old men in new cars :P

    Maar ik ga even voor je googlen hoe die heet...

  20. #20

    Standaard

    Gevonden Webby: In China They Eat dogs 2

    zie link eerst zin:
    http://www.filmkeuze.nl/cgi-bin/load...ec-6b678a.html

    daar staat: In dit 'vervolg' op Old men in new Cars komt Arvid.......

  21. #21

    Standaard

    Oja stom, had ik wel eens van gehoord.... maar nog niet gezien.

  22. #22

    Standaard

    Goed discussiepunt:
    kijk je wanneer een remake uitkomt eerst het origineel of pas erna?
    (ikzelf meestal pas erna...)

    PS volgens mij was In China They eat dogs een prequel op Old men in new cars...

  23. #23

    Standaard

    Hij is erg grappig deze film beetje overdreven maar wel leuk. ik heb hem al gezien toen ie nog niet helemaal af was maar ik kan hem echt aanraden voor de gene die van overdreven humor houd, en bracha van doesburgh speelt er in mee en alleen daarvoor wou ik hem al zien. :wink:

  24. #24

    Standaard

    Is dit nou een film waar jullie je vriendin naar mee naartoe zouden meenemen?

  25. #25

    Standaard

    Die nederlandse filmmakers weten ook niet van ophouden.......please kap met deze rommel..........
    Hoor je op de radio tijdens de reclame voor deze film weer eens flink gescheld............zucht..........moe word je ervan........

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •