Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 185 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Er zijn helaas zoveel oude films die ik heel graag zou willen hebben nog niet verkrijgbaar op DVD . Een greep uit mijn lijst:

    Winchester '73
    Broken Arrow
    Bend Of The River
    The Naked Spur
    The Far Country
    Spirit Of St Louis
    Glenn Miller Story
    Flight Of The Phoenix
    Young Mr. Lincoln
    Drums Along The Mohawk
    My Darling Clementine
    Mogambo
    Cheyenne Autumn
    Two Rode Together
    Sergeant Rutledge
    3 Godfathers
    The Grapes Of Wrath
    Prisoner Of Shark Island
    Steamboat Round The Bend
    3:10 To Yuma
    Captain Blood
    Adventures Of Robin Hood
    The Sea Hawk
    They Died With Their Boots On
    Objective Burma
    Captain Horatio Hornblower
    To Catch A Thief
    Dial M For Murder
    Suspicion
    Lifeboat
    Foreign Correspondent
    Under Capricorn
    The Wrong Man
    I Confess
    Stage Fright
    The Court Martial Of Billy Mitchell
    Around The World In Eighty Days
    Exodus
    Those Magnificent Men In Their Flying Machines
    Zulu
    Mutiny On The Bounty
    Khartoum
    River Of No Return
    East Of Eden
    Where Eagles Dare
    Battle Of Britain
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  2. #27

    Standaard Re: Pulp Fiction Regio 4

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cenobite
    In regio 4 is een ERG MOOIE ( met nadruk !! ) versie van Pulp Fiction verkrijgbaar in Deluxe Special Edition.

    Anamorphic Widescreen ( enhanced 16x9 )

    Heel veel extra's :

    Commentary
    Deleted scenes
    interview
    etc.....

    ik heb deze versie bij EzyDVD gekocht en hij is echt heel vet
    Ja, maar ik wil met NL ondertiteling

  3. #28

    Standaard

    Waarom wil je zo graag met nederlandse ondertiteling?
    Misschien word hij nooit met nederlandse ondertiteling uitgebracht, beter iets dan niets dan toch?

  4. #29

    Standaard

    Dat is wel zo, maar als ik een film kijk dan wil ik niet te hoeven nadenken (behalve over de film) en dan is die ondertiteling wel makkelijk

  5. #30

    Standaard

    Moet je dan nog nadenken over de vertaling?
    Gelukkig heb ik daar geen last meer van, want ik kan al goed engels spreken en luisteren, maar in jouw geval is het dan toch wel een nadeel ja.

    Zit je nog op school?

  6. #31
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Welke golden oldy's ik nog wel graag op dvd wil hebben zijn de
    volgende :

    -Back To The Future
    -Indiana Jones
    -A Nightmare On Elmstreet
    -Teenage Mutant Ninja Turtles
    -ET

    Ik zal er wel weer een paar vergeten zijn maar deze titel's wil
    ik toch wel ontzettend graag hebben en voor mij echte golden
    oldy's zijn

  7. #32

    Standaard NL ondertitels

    Een film als Pulp Fiction met briljante engelse dialogen , kun je niet ondertitelen omdat hierdoor alle gevoel verloren gaat. De vertaling is meestal erg oppervlakkig en vaak ronduit slecht of onzinnig . Het doet groot onrecht aan het Engelse vuurwerk van dialogen.
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  8. #33

    Standaard

    Tis ook gewoon irritant steeds iets onder in beeld!

  9. #34

    Standaard NAPOLÉON

    Napoléon een oude film uit de uit 1927.
    Helemaal gerestaureerd ergens in de jaren 90 en met een nieuwe music score. (door Francis Ford Coppola)
    In deze film expirimenteerde men al met widescreen beelden.
    Deze film was enkele jaren geleden op tv.

    http://uk.imdb.com/Title?0018192

  10. #35

    Standaard

    Het meeste oude spul wat ik wilde hebben staat inmiddels al in de kast (Citizen Kane, Kubrick Collection, etc...) Maar ik zoek nog naar alle Kubrick films vóór Lolita (die dus niet in de box zitten) en naar The Time Machine (die ik in dit gat nog niet ben tegengekomen...)

  11. #36

    Standaard Re: Oude film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey




    *zucht* Laat ik eens een echt ouwetje noemen dan, Metropolis van Fritz Lang uit 1927. Niet de half-ingekleurde versie met muziek van Giorgio Moroder uit 1982 (hoewel, die mag er wel als extra op).
    Toevallig was ik vanmiddag nog in Eindhoven. Ik kon het niet nalaten nog even bij boekhandel Van Piere binnen te lopen.
    Het goede nieuws is dat ze de zwart-wit versie van Metropolis op dvd hebben!

    Het slechte nieuws is de prijs: zo'n kleine 80 ouderwetse guldens.

  12. #37

    Standaard Re: Re: Oude film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t


    Toevallig was ik vanmiddag nog in Eindhoven. Ik kon het niet nalaten nog even bij boekhandel Van Piere binnen te lopen.
    Het goede nieuws is dat ze de zwart-wit versie van Metropolis op dvd hebben!

    Het slechte nieuws is de prijs: zo'n kleine 80 ouderwetse guldens.
    Ja ik zag hem ook al op amazon, ook te duur helaas. Overigens zit er wel een soundtrack bij (eigenlijk is het een silent film die met live pianomuziek hoort). Nog ff wachten op prijsdaling
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #38

    Standaard Re: Re: Re: Oude film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    (eigenlijk is het een silent film die met live pianomuziek hoort).
    Daar is de muteknop voor! En dan vraag je of de buurman piano komt spelen
    Hm, flauw hoor. Serieus nu: wat voor soundtrack staat er dan op Metropolis? Van Queen/Moroder? Gesproken uitleg van een filmhistoricus zou ook wel interessant zijn.

  14. #39

    Standaard Re: Re: Re: Re: Oude film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frollo

    Daar is de muteknop voor! En dan vraag je of de buurman piano komt spelen
    Hm, flauw hoor. Serieus nu: wat voor soundtrack staat er dan op Metropolis? Van Queen/Moroder? Gesproken uitleg van een filmhistoricus zou ook wel interessant zijn.
    Nee, er is wel (piano)muziek specifiek geschreven voor Metropolis (voor de live piano), ik neem aan dat het die muziek is. Niet de Moroder-soundtrack want die hoort bij de semi-ingekleurde versie uit 1984. Daar zit trouwens geen muziek van Queen in (itt wat veel mensen denken), wel van Freddy Mercury
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  15. #40

    Standaard Re: Re: Re: Re: Oude film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frollo

    Hm, flauw hoor. Serieus nu: wat voor soundtrack staat er dan op Metropolis? Van Queen/Moroder? Gesproken uitleg van een filmhistoricus zou ook wel interessant zijn.
    Metropolis uit 1927 is in latere jaren in nieuwe montages uitgebracht. De versie uit 1984 is ingekleurd en is door Georgio Moroder van muziek voorzien. Bij mijn weten heeft Queen niets anders met Metropolis te maken dan dat ze hun video-clip bij Radio Gaga in Metropolis-stijl gemaakt hebben.

    De versie die ik heb gezien is het origineel uit 1927, zwart-wit, zonder verdere extra's.

    Overigens, de regiseur van deze film heeft nog een aantal klassiekers gemaakt waarvan ik er zeker 2 ook op DVD zou willen zien: The Fury en 'M'.

  16. #41

    Standaard

    UUHH...

    De Reddertjes (Disney)


    Verder zijn er nog wel een paar zoals...

    Pulp Fiction

    Once upon a time in America

    Indiana Jones

    Om er een paar te noemen.....
    StarTrader

  17. #42

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Oude film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Overigens, de regiseur van deze film heeft nog een aantal klassiekers gemaakt waarvan ik er zeker 2 ook op DVD zou willen zien: The Fury en 'M'.
    M is al uit op R2, te verkrijgen bij Amazon UK, Fury is nog in geen enkele regio uit op DVD (ik ken de film ook niet trouwens)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #43

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oude film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey


    M is al uit op R2, te verkrijgen bij Amazon UK, Fury is nog in geen enkele regio uit op DVD (ik ken de film ook niet trouwens)
    Bedankt. Ik ga eens bij amazon kijken.

    Fury (en niet The Fury zoals ik eerst per ongeluk typte) is een aanrader als je van oude films houdt. Spencer Tracy (daar mag ook meer van op DVD verschijnen!) wordt ten onrechte door een lynch-mob belaagd wordt. Zonder dat de lynch-mob het zelf door heeft overleeft hij. Hij is pissig en op wraak uit (vandaar de titel), maar uiteraard niet op een Rambo-achtige manier.

    Wordt af en toe nog wel eens herhaald op BBC of op een vage Duitstalige publieke zender in de late uurtjes (helaas nagesynchroniseerd).

    Kijken als je de kans krijgt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #44

    Standaard

    Wil allereerst zeggen dat ik blij ben met de onlangs verschenen klasiekers als de Hitchcock collectie en The Godfather box

    Wacht al een tijdje op deze "relatief nieuwe" klasiekers:

    Indiana Jones serie (liefst allen tegelijk in mooie box met vele extra's)
    ET (komt dan toch eindelijk, maar wel weer de aangepaste nieuwe nog te verschijnen bioscoop versie)

    Baal een beetje van de Blade Runner directorcut, hoop dat de originele versie ook ooit nog eens komt (ik vind de Harrison Ford voice-overs wel mooi!!!)

    Hoop dat ze doorgaan om de Hitchcock serie verder uit te breiden met meer klasiekers.

    Wat meer jaren 50-60-70 films (met name bv.westerns) zou ook leuk zijn, of de Errol Flynn films (over echte klasiekers gesproken). Ik hou wel van dit soort avonturenfilms uit die tijd, maar er komt maar bitter weinig van uit op DVD.

  20. #45

    Standaard Re: Welke oude film willen jullie op DVD?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PlaneTeeR
    Ik wil van jullie graag weten welke oude film je op dvd wil?

    Ik heb me rot gezocht naar Conan the Barbarian / Destroyer op DVD, het is natuurlijk een vrij oude film. Deze zou ik graag willen hebben. Heb jij ook nog zo'n film die je op dvd zou willen hebben, schrijf het dan hier!

    GREETZ Johnny
    tja....................

    het zou wel leuk zijn........ als dit uit kwam........even snel een lijstje.........................die nu in me op komen..........................


    stakeout
    bitter moon
    a perfect world
    schindler's list
    class
    .................................................. ...............................................
    grijpstra en de gier
    wildschut
    moord in extase
    schatjes, mama is boos
    de aanslag
    en al die andere nederlandse speelfilms........................??????

  21. #46

    Standaard

    soldaat van oranje

  22. #47

    Standaard

    thundercats, dazzle, to be the best, koester mijn droom, sins (ja hou van mini-series ), tour of duty

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    soldaat van oranje
    Dat is zo'n leuke film vol met bloopers.

  24. #49
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Eigenlijk wil ik al die ouwe film's met Rutger en alle andere bekende wel willen hebben.Noem maar op,

    Spetters
    Flodder 1 t/m 3
    De Lift
    Ciske de Rat
    Turks Fruit
    Keetje Tippel
    Amsterdamned
    Soldaat van Oranje

  25. #50

    Standaard

    Ik zou dolgelukkig zijn met:

    To live and die in L.A. (alleen voor de achtervolging al)
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •