De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Pietje Bell 2" geluid making of..

    Wat is er aan de hand met dat geluid bij de making of... Het lijkt wel erg slecht mp3 PC geluid, vreselijk.

    De film zelf heeft subliem geluid. Ik moet zeggen dat ik zelden of nooit zo'n mooie geluidstrack hoorde bij een NL film!

  2. #2

    Standaard

    Het slechte geluid bij de making of was me ook al opgevallen. Ik weet niet wat daarmee aan de hand is, maar het klinkt niet mooi.

    De DVD ziet er verder heel goed uit, alleen de fotogallerij valt me tegen. Dit zijn gewoon screenshots uit de film.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het nog niet gehoord, maar wat ik wel weet is dat tegenwoordig 9 van de 10 Making offs worden gedraaid op de goedkoopste handycams door (goedkope) amateurs. Een geluidsman/vrouw kom je niet tegen zo'n team. Dus wat wil je dan ook...
    Producenten zijn niet zo geinteresseerd in geluid van "Making Off's".
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Een deel van de documentaire is inderdaad gemaakt op een handycam die door hoofdrolspeler Quinten Schram zelf bediend werd.

  5. #5

    Standaard

    Okee, dat klopt wel, maar het lijkt net ofv het geluid zwaar "gempdriet" is en zo vaag computerig klinkt. Ik heb Shooting Star een mailtje gestuurd, even op reactie wachten....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •